Rautatiet ja harrastus  |  Yleinen keskustelu  |  Aihe: Matkustamisen mukavuutta  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Pentti Yli-Karjanmaa
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 203


« : Maaliskuu 01, 2009, 19:50:50 »

Maaliskuun ensiimäisenä päivänä, erään pikajunan ravintolavaunun naapuripöydässä istui pariskunta joka nautti viinilasillisista. Matkustavaisista toinen totesi "kyllä junalla matkustaminen on ihanaa", johonka matkaumppani vastasi "aivan kuin vapaalla olisi".  Näihän se on, toinen tyyrää, saa itse vain istua ja ihmetellä!  Hymyilee leveästi
tallennettu
Jukka Ak
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 39


« Vastaus #1 : Elokuu 23, 2009, 19:03:29 »

Päinvastaista mukavuuttakin valitettavasti löytyy.. Esim lauantaina 22.8. klo18.50 tienoolla Korsossa: 2xsm1 muodossa menevä K-juna Keravalle päätti pysähtyä liian aikaisin ja osa junasta jäi laiturin ulkopuolelle ja ensimmäisistä ovista ei päässyt ulos. Itse huomasin tämän kävellessäni pois junasta (onnekkaita jotka olivat menneet pitemmälle) ja huomasin homman liian myöhään, enkä itse ehtinyt tehdä mitään (mennä oven väliin estämään junan lähtöä).

Aika monta Korsoon aikovaa matkustavaa jäi junaan yksiköiden lähtiessä liikkeelle. Joidenkin junaan jääneiden ilmeet olivat näkemisen arvoisia
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
Rautatiet ja harrastus  |  Yleinen keskustelu  |  Aihe: Matkustamisen mukavuutta  |  << edellinen seuraava >>
Siirry:  
Powered by SMF | SMF © 2006-2008, Simple Machines | © 2024 Resiina