Muut aiheet  |  Sivuraide  |  Aihe: Mikä onkaan seuraavan liikennekaaoksen syy?  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Timo Valtonen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 414


« : Huhtikuu 25, 2010, 21:11:46 »

Viime kuukausina rautatieliikennettä, lentoliikennettä ja jopa lauttaliikennettä ovat koetelleet "ennennäkemättömät" vaikeudet. Yhteiskunnan haavoittuvuus ja ihmisten kiristyneet pinnat ovat tulleet hyvin esille.

Mikä onkaan seuraavan maailman liikenteen sekaisin saavan koitokdsen syy? Poliittiset liikehdinnät ja sodat tietenkin, mutta ajan tässä takaa jotain luonnonilmiöön perustuvaa syytä, joka sotkisi tekniikkaa ja sen sovellutuksia. Veikkaukseni on jonkinlainen vaikkapa auringonpilkuista tai avaruuden magneettimyrskyistä johtuva tietoliikennesatelliittien toiminnan lamaantuminen, joka saisi autojen navigaattorien toimimattomuuden lisäksi paljon muutakin epäjärjestystä aikaan.

Muita ehdotuksia?
tallennettu
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #1 : Huhtikuu 25, 2010, 22:59:55 »

No ihan ensimmäisenä katselisin tässä tuonne Katlan suuntaan...
tallennettu
Mikko Mäntymäki
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 509


« Vastaus #2 : Huhtikuu 25, 2010, 23:50:53 »

Tuo viimeviikon ja mahdollisesti jatkuva tulivuorenpurkaus ei ollut VEI-luokituksessa 0-3 välillä, katla on samassa luokituksessa 4-6 välillä riippuu kuinka voimakas tuleva purkaus on... Jos katla purkautuu tuo viimeviikon purkaus on esileikkiä siittä mitä katlan potentiaali saa aikaan. Rautatieharrastuksen lisäksi olen kiinnostunut tulivuorista.
tallennettu
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #3 : Huhtikuu 26, 2010, 23:29:18 »

Rautatieharrastuksen lisäksi olen kiinnostunut tulivuorista.

Mites naiset?
tallennettu
Mikko Mäntymäki
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 509


« Vastaus #4 : Huhtikuu 27, 2010, 01:43:26 »

Rautatieharrastuksen lisäksi olen kiinnostunut tulivuorista.

Mites naiset?

Jaa pitääkö kiinnostus naisiin mainita aina erikseen? Kyllähän minua naiset kiinnostavat kunhan ei valita kaikesta mahdollisesta. Minun makuuni on nainen joka selviytyy lapin erämaavaelluksesta omin neuvoin ja osaa pitää itsetään huolta epävarmoissa olosuhteissa. Itse kyllä pärjään metsässä ja osaan hyödyntää luontoa tiukassa paikassa. Lisäksi teen metsänharvennushommia naapurille, yksi työmaa tuli tehtyä, toinen ja kolmas edessä...
tallennettu
Sami Hiltunen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 101


« Vastaus #5 : Huhtikuu 27, 2010, 10:18:43 »

Lainaus käyttäjältä: Mikko Mäntymäki
metsänharvennushommia naapurille, yksi työmaa tuli tehtyä, toinen ja kolmas edessä...
Sori, tässä on pakko kysyä, että olisiko aiheellista sukunimen vaihto Mäntymäestä Hakkuuaukeaksi  Iskee silmää
tallennettu
Tapani Kunnas
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 287


« Vastaus #6 : Kesäkuu 03, 2010, 07:50:11 »

Lainaus käyttäjältä: Mikko Mäntymäki
metsänharvennushommia naapurille, yksi työmaa tuli tehtyä, toinen ja kolmas edessä...
Sori, tässä on pakko kysyä, että olisiko aiheellista sukunimen vaihto Mäntymäestä Hakkuuaukeaksi  Iskee silmää
Toi oli hyvä  Hymyilee Hymyilee leveästi Virnistää
tallennettu
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #7 : Kesäkuu 03, 2010, 11:54:02 »

Lainaus käyttäjältä: Mikko Mäntymäki
metsänharvennushommia naapurille, yksi työmaa tuli tehtyä, toinen ja kolmas edessä...
Sori, tässä on pakko kysyä, että olisiko aiheellista sukunimen vaihto Mäntymäestä Hakkuuaukeaksi  Iskee silmää
Toi oli hyvä  Hymyilee Hymyilee leveästi Virnistää

Jotta hymiöörenheittely ei olisi näin yksipuolista niin laitetaanpas pari linkkiä teippailuista
http://personal.inet.fi/business/tapani.kunnas/ ja sieltä teippaukset  sekä
http://vaunut.org/kuva/61718
Kunnaksella teippiä menöö vishiin normikansalaasta enempi. Taitaa tulla teippikaupoos paljousalennuksia runsaastikki  Virnistää Virnistää
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
Muut aiheet  |  Sivuraide  |  Aihe: Mikä onkaan seuraavan liikennekaaoksen syy?  |  << edellinen seuraava >>
Siirry:  
Powered by SMF | SMF © 2006-2008, Simple Machines | © 2024 Resiina