Ajankohtaiset  |  Uutiset  |  Aihe: VR:n outo vika herätti huolta Pielisen Karjalassa  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
[Tunnus poistettu]
Vieras
« : Maaliskuu 04, 2010, 16:26:40 »

Kertoo Karjalainen:

http://www.karjalainen.fi/scripts/edoris/edoris.dll?tem=lsearchart&search_iddoc=6000626
tallennettu
Simo Virtanen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1693


« Vastaus #1 : Maaliskuu 04, 2010, 22:19:37 »

Kertoo luottamuksesta VR:ää kohtaan, kun tieto menee täydestä maakunnan johtoa myöten.
tallennettu
Simo Virtanen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1693


« Vastaus #2 : Maaliskuu 04, 2010, 23:20:43 »

.. tai kertoo suomalaisten uskomuksesta auktoriteettejä kohtaan. Mitä ylhäältä annetaan, niin...

Enpä usko, että tuolla tasolla VR:ää pidetään minkäänlaisena auktoriteettinä.
tallennettu
Tuukka Ryyppö
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 3078


« Vastaus #3 : Maaliskuu 05, 2010, 00:36:08 »

.. tai kertoo suomalaisten uskomuksesta auktoriteettejä kohtaan. Mitä ylhäältä annetaan, niin...

Enpä usko, että tuolla tasolla VR:ää pidetään minkäänlaisena auktoriteettinä.

Eipä "tuo taso" ole muuta kuin lauma tavallisia talliaisia, joille VR on auktoriteetti siinä missä kenelle tahansa muullekin.
tallennettu

Matkustaminen on kallista. Paitsi jos päättää olla maksamatta majoituksesta. Jee!
Simo Virtanen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1693


« Vastaus #4 : Maaliskuu 05, 2010, 11:00:56 »

.. tai kertoo suomalaisten uskomuksesta auktoriteettejä kohtaan. Mitä ylhäältä annetaan, niin...

Enpä usko, että tuolla tasolla VR:ää pidetään minkäänlaisena auktoriteettinä.

Eipä "tuo taso" ole muuta kuin lauma tavallisia talliaisia, joille VR on auktoriteetti siinä missä kenelle tahansa muullekin.

Pidätkö Tuukka VR:ää auktoriteettinä?

Minä en ainakaan pidä. Jo puhtaasti periaatekysymyksenä yritän välttää monopoliyhtiön palveluiden käyttämistä. Aivan kuten vältän taksejakin ja apteekkeja.
tallennettu
Tuukka Ryyppö
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 3078


« Vastaus #5 : Maaliskuu 05, 2010, 11:48:55 »


Pidätkö Tuukka VR:ää auktoriteettinä?

Minä en ainakaan pidä. Jo puhtaasti periaatekysymyksenä yritän välttää monopoliyhtiön palveluiden käyttämistä. Aivan kuten vältän taksejakin ja apteekkeja.

En pidä VR:ää auktoriteettina (...vaan yhtiönä joka toimii kuin se olisi auktoriteetti Iskee silmää), mutta se johtuu pitkälti ihan siitä, että olen junaharrastaja. Vaikka, tuskin juuri kukaan VR:ää itseään auktoriteettina.. Laiturinäyttötauluja kyllä. Jos julkisella paikalla Virallisessa Näyttötaulussa jotain lukee, sen uskoo suomalainen todeksi. Jos niihin tauluihin kirjoittelisi jotain virallisenoloisia käskyjä, uskoisin monen niitä noudattavan.
Italiassa kun päädyin virheellisen näyttötaulun takia väärään junaan, pitivät mua vähän höpsönä kun en ollut varmistanut junan todellista määränpäätä. Siellä on eri meininki. Tosin, mitä olen Helsingin tauluista täällä lukenut, ei niihinkään kannata liikaa luottaa...
tallennettu

Matkustaminen on kallista. Paitsi jos päättää olla maksamatta majoituksesta. Jee!
Juhani Pirttilahti
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 2336


« Vastaus #6 : Maaliskuu 06, 2010, 07:40:15 »

Jos julkisella paikalla Virallisessa Näyttötaulussa jotain lukee, sen uskoo suomalainen todeksi. Jos niihin tauluihin kirjoittelisi jotain virallisenoloisia käskyjä, uskoisin monen niitä noudattavan.

Poislukien sellainen osa matkustavaisista, jotka eivät tiedä mitä näytössä lukee, vaikka näkevät sen hyvin ja katsovatkin sitä.

Ja ne tauluthan ovat myös iänikuisen "vanhan" tietojärjestelmän perässä joten ne ovat aina vähän pielessä, kun tapahtuu jotain Poikkeavaa... Iskee silmää
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
Ajankohtaiset  |  Uutiset  |  Aihe: VR:n outo vika herätti huolta Pielisen Karjalassa  |  << edellinen seuraava >>
Siirry:  
Powered by SMF | SMF © 2006-2008, Simple Machines | © 2024 Resiina