Ajankohtaiset  |  Tapahtumat  |  Aihe: Tk3 1168 liikennöi...  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Ville Lindblom
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 43


« : Syyskuu 24, 2009, 20:35:32 »

...Porvoon ja Hinthaaran välillä lauantaina 26.9.2009.

Aikataulu:

Porvoo        12.00
Kiiala              X
Haksi              X
Hinthaara    12.35

Hinthaara    12.50
Haksi               X
Kiiala               X
Porvoo         13.25

Liput: Aikuiset 14 €, lapset 8€, perhelippu 32€ (2 aikuista+ 2 lasta)
Junassa kahvilavaunu.

http://www.steamrail.fi/
tallennettu

Rautatieaiheista sälää myytävänä.
https://holvi.com/shop/btxshop/
Sakari Kestinen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 125


« Vastaus #1 : Syyskuu 28, 2009, 14:17:42 »

Ihan kiva, olisi pitänyt tulla täältä* katsomaan onko Porvoon radalla liikennettä. Olin tuona päivänä Porvoossa, ja olisin voinut tulla todistamaan tapahtumaa, mutta katsoin vain PMR:n sivut. Lisää yhteistyötä, PMR ja Steamrail!  Vihainen

edit: * = täältä eli vorgista
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 09, 2009, 20:24:15 kirjoittanut Sakari Kestinen » tallennettu
Timo Salminen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 572


« Vastaus #2 : Syyskuu 28, 2009, 14:31:08 »

Tästä sopiikin jatkaa yleisemmällä kysymyksellä: miten Suomen museojunaliikenteenharjoittajien yhteistyö toimii vai toimiiko se lainkaan? Ainakin olettaisi yhteistoiminnan hyödyttävän tavanomaisessa liikennöinnissäkin kaikkia osapuolia verrattuna siihen tilanteeseen, että jokainen leikkii yksinään omilla eluillaan omassa hiekkalaatikossaan. Lisäksi rautateidemme 150-vuotisjuhlat lähestyvät, ja silloin jos koskaan yhteisponnistuksin voitaisiin saada jotakin näyttävää aikaiseksi.
tallennettu

"Jos ne henkilöt jotka sillon on ollu ja kualleet nousisvat nyt katsomaan [...] ni ne ei uskois ollenkan omia silmiäns." (Tallimies Kustaa Väre 1961)
Timo Valtonen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 414


« Vastaus #3 : Syyskuu 29, 2009, 10:46:12 »

Kun vorg on suurin ja kaunein yhdistävä tekijä tällä alalla ehdotan erillisen suoraan etusivulta linkitetyn tapahtumakalenterin luomista kaikille tällaisille tapahtumille. Sitten vaan kaikki tahoillaan painostamaan tilaisuuksien järjestäjiä käyttämään vorgin tapahtumakalenteria.
tallennettu
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #4 : Syyskuu 29, 2009, 11:06:22 »

Hyvä ja kannatettava idea. Muuan suomalainen sivusto www.koomikot.com on vuosikaudet pitänyt sivuillaan yllä keikkakalenteria, jonne kuka tahansa on voinut lisätä keikkatietoja eri koomikoiden ja kaupunkien osalta. Itse asiassa tuo toimii jopa niin hyvin, että itse olen kerran jos toisenkin käynyt sieltä katsomassa omat vetoni, kun en ole niitä mihinkään ylös kirjoittanut. Eli siis, ehdottomasti tuollainen samanlainen systeemi vorgiinkin.
tallennettu
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #5 : Syyskuu 30, 2009, 09:18:38 »

Täältä voimaperäistä kannatusta idealle.
tallennettu
Ville Lindblom
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 43


« Vastaus #6 : Syyskuu 30, 2009, 20:00:00 »

Ihan kiva, olisi pitänyt tulla täältä katsomaan onko Porvoon radalla liikennettä. Olin tuona päivänä Porvoossa, ja olisin voinut tulla todistamaan tapahtumaa, mutta katsoin vain PMR:n sivut. Lisää yhteistyötä, PMR ja Steamrail!  Vihainen

No olisit kattonu täältä...
tallennettu

Rautatieaiheista sälää myytävänä.
https://holvi.com/shop/btxshop/
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
Ajankohtaiset  |  Tapahtumat  |  Aihe: Tk3 1168 liikennöi...  |  << edellinen seuraava >>
Siirry:  
Powered by SMF | SMF © 2006-2008, Simple Machines | © 2024 Resiina