Ajankohtaiset  |  Uutiset  |  Aihe: Taajamajuna hyytyi Kausalaan  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Pertti Bruun
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 15


« : Marraskuu 08, 2013, 10:29:26 »

Kouvolasta kello 6.25 Helsinkiin lähtenyt taajamajuna ei päässyt Iitin Kausalaa pitemmälle. Se jouduttiin perumaan Kausalan ja Helsingin välillä teknisen vian vuoksi.

Lahden rautatieaseman kansoittaneet odottajat ohjattiin Kouvolasta kello 7.22 lähteneeseen InterCity-junaan.

http://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/2013/11/08/monen-tyomatkaan-mutka-z-juna-hyytyi-kausalaan---kuuntele

// otsikko paremmaksi, viestiin muutakin sisältöä kuin linkki
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 08, 2013, 10:45:11 kirjoittanut Olli Keski-Rahkonen » tallennettu
Pertti Bruun
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 15


« Vastaus #1 : Marraskuu 08, 2013, 11:07:17 »

Kouvolasta kello 6.25 Helsinkiin lähtenyt taajamajuna ei päässyt Iitin Kausalaa pitemmälle. Se jouduttiin perumaan Kausalan ja Helsingin välillä teknisen vian vuoksi.

Lahden rautatieaseman kansoittaneet odottajat ohjattiin Kouvolasta kello 7.22 lähteneeseen InterCity-junaan.

http://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/2013/11/08/monen-tyomatkaan-mutka-z-juna-hyytyi-kausalaan---kuuntele

// otsikko paremmaksi, viestiin muutakin sisältöä kuin linkki
Nöyrin anteeksi pyyntöni, olkoon viimonen uutinen.
tallennettu
Tapio Arvola
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 38


« Vastaus #2 : Marraskuu 08, 2013, 11:59:16 »

Minulle ei selvinnyt, mitä korjattavaa Pertin alkuperäisessä viestissä oli. Vai onko nyt näkyvissä oleva aloitusviesti jo muokattu? Mielestäni tulisi sallia aika suuri liikkumavara viestien muodoissa. Toiset voivat sitten tarvittaessa esittää täydennyksiä.
tallennettu
Pertti Bruun
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 15


« Vastaus #3 : Marraskuu 08, 2013, 12:15:24 »

Minulle ei selvinnyt, mitä korjattavaa Pertin alkuperäisessä viestissä oli. Vai onko nyt näkyvissä oleva aloitusviesti jo muokattu? Mielestäni tulisi sallia aika suuri liikkumavara viestien muodoissa. Toiset voivat sitten tarvittaessa esittää täydennyksiä.
On muokattu, linkin takaa olisi löytynyt justiin noi tekstit vielä täydellisempänä, kuin muokkaajan tekstit.
Minun nimi olisi pitänyt myös poistaa koska ei se enää ole minun tekstiä.
tallennettu
Tapio Arvola
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 38


« Vastaus #4 : Marraskuu 08, 2013, 12:29:11 »

Toivottavasti jatkat uutisten välittämistä tänne. On varmaankin paljon meitä laiskoja, jotka tyytyvät vain seuraamaan ahkerampien tuomia viestejä. Otsikko on tärkeä huomion herättäjä. Jos otsikossa näkyy itse asia lyhyesti, kuten tässä näkyykin, lukijan kiinnostus herää. Nykyisin käytössä olevat ketjut, joissa on mainittu havaintoja Hämeestä tms., ovat otsikkoina tylsiä, vaikkakin muuten hyviä havaintojen jäsentäjiä.
tallennettu
Jouni Hytönen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1781


« Vastaus #5 : Marraskuu 08, 2013, 17:33:31 »

Matkustin IC 104:llä, joka muuttui Kausalassa lähijunaksi pysähdellen kaikki väliseisakkeet Lahteen asti ja siitä eteenpäin Z:n tavoin. Lahdesta oli viiden minuutin päästä perään lähdössä jo seuraava Z. 232:ta odottaneet saivat odotella melkein tunnin, 104 jäi tässä avustusoperaatioss myöhään vähän yli 20 min.
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
Ajankohtaiset  |  Uutiset  |  Aihe: Taajamajuna hyytyi Kausalaan  |  << edellinen seuraava >>
Siirry:  
Powered by SMF | SMF © 2006-2008, Simple Machines | © 2024 Resiina