Ajankohtaiset  |  Uutiset  |  Aihe: Articeja Saksaan  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: 1 [2] | Siirry alas Tulostusversio
Tuukka Ryyppö
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 3078


« Vastaus #25 : Marraskuu 19, 2018, 14:18:36 »

Videossa toisteltiin niin monta kertaa vaunun upouutuutta, että rupesin miettimään, onko vaunuja itse asiassa uusittu aika reilustikin?
Istuimistahan näkee ihan selkeästi, että ne ovat uudet ja vanhat lienevät päätyneet johonkin uuteen Škoda-logoiseen Helsingin sporaan. Olisiko muillekin osille tehty samaa? Telit voidaan vaihtaa upouusiin, ainakin osia ohjaamosta, jne. Eli olisiko tuo todella paljon enemmän uusi spora kuin Dr18:t ovat uusia vetureita?

Toisaalta videossa kyllä kuului, että  "vaunut ovat esteettömiä ilman mitään muttia", ja samaan aikaan videokuvassa nökyy miten poistuvat matkustajat laskeutuvat noin 5 cm alempana olevalle laiturille. Ei tuo 5 cm paljoa haitanne, mutta on sillä silti merkityksensä, eli ihan ohne wenn und aber tuo ei kyllä esteetön ole. Voi siis olla, että tuo upouutuuskin on vain uutistenlukijan oma käsitys. Mutta toisaalta, voinse pitää paikkansakin, jos noiden protovaunujen osista on uusittu kaikki se, mikä on sarjatuotantovaunujen kanssa identtistä.

Eli, mikä uusimmista Articeista on tehty pitkälti 401:n osista?

Kysyin asiasta tutulta Transtechilta. Vaunut on lähetetty Saksaan sellaisenaan ilman sen kummempia muutoksia.

No, penkkikankaat näkyvät kyllä vaihtuneen. Mutta se on kyllä todella vähäinen muutos.
Kiitos tiedosta Hymyilee
tallennettu

Matkustaminen on kallista. Paitsi jos päättää olla maksamatta majoituksesta. Jee!
Sivuja: 1 [2] | Siirry ylös Tulostusversio 
Ajankohtaiset  |  Uutiset  |  Aihe: Articeja Saksaan  |  << edellinen seuraava >>
Siirry:  
Powered by SMF | SMF © 2006-2008, Simple Machines | © 2024 Resiina