Rautatiet ja harrastus  |  Yleinen keskustelu  |  Aihe: Missäs tuo Tolsan vanha seisake on ollut?  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
[Tunnus poistettu]
Vieras
« : Lokakuu 06, 2021, 23:12:40 »

Mietin tässä vain että missä Tolsan vanha seisake on ollut, että onko vielä mahdollista kuvata kyseinen paikka. Jos joku osaisi kertoa kun olen itse kaivanut kirkkonummen vanhoja karttoja esiin ja laittanut niistä saatuja koordinaatteja Google Mapsiin. En oikein luota siihen kun näyttää että tolsan vanha seisake olisi uuden vieressä. Kiitos.
tallennettu
Mikko Nyman
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1121


« Vastaus #1 : Lokakuu 07, 2021, 08:24:39 »

Tolsan seisake sijaitsi tässä kohtaa aiemmin. Jorvaksentien ylittävä kevyenliikenteen silta päättyi Tolsan eteläiselle laiturille.
tallennettu
Teppo Niemi
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 2130


« Vastaus #2 : Lokakuu 07, 2021, 08:27:36 »

Tolsan seisake sijaitsi tässä kohtaa aiemmin. Jorvaksentien ylittävä kevyenliikenteen silta päättyi Tolsan eteläiselle laiturille.
Jotakin viitteitä asiasta taitaa löytyä Markku Nummelinin kirjoittamasta kirjasta Rantarata. Siinä oli muistaakseni useampikin kuva Tolsasta ja jopa oikaisun rakentamisen ajoilta.
tallennettu
Rainer Silfverberg
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 882


« Vastaus #3 : Lokakuu 07, 2021, 09:23:29 »

Jotakin viitteitä asiasta taitaa löytyä Markku Nummelinin kirjoittamasta kirjasta Rantarata. Siinä oli muistaakseni useampikin kuva Tolsasta ja jopa oikaisun rakentamisen ajoilta.
Ei kai Tolsassa mitään oikaisua tehty? Milloin, sähköistyksen yhteydessäkö? No mulla on se kirja joten voinhan tarkistaa.
tallennettu
Olli Keski-Rahkonen
Ylläpito
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 264


« Vastaus #4 : Lokakuu 07, 2021, 10:30:25 »

Vorgin hakutoiminnolla löytyy runsaasti kuvia niin uuden kuin vanhankin seisakkeen kohdalta: http://vaunut.org/kuvat/?liikp1=1833

Tarkemmat Tolsan liikennepaikan tiedot löytyvät liikennepaikkahausta: http://vaunut.org/haku/liikennepaikat/?m=1&n1=tolsa
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
Rautatiet ja harrastus  |  Yleinen keskustelu  |  Aihe: Missäs tuo Tolsan vanha seisake on ollut?  |  << edellinen seuraava >>
Siirry:  
Powered by SMF | SMF © 2006-2008, Simple Machines | © 2024 Resiina