Muut aiheet  |  Sivuraide  |  Aihe: Lasten suusta kuultua. Lähde Iltis  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Jouni Halinen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 788


« : Toukokuu 16, 2022, 03:29:44 »



”OLIN kahden pienen poikani ja isäni kanssa saunassa. Saunan jälkeen sitten syötiin, ja yllättäen toinen pojista tokaisi: ’Äiti, ukilla on sellanen rakettikikkeli.’ Pojilla pokka piti, mutta meillä muilla oli todella lähellä mennä nakit väärään kurkkuun.” Raipeli

”VILMA 3 v. istui autokärryissä täpötäydessä S-marketissa. Kassajonot olivat järkyttävät. Siihen neiti tokaisi: ’Täällä on kaikki mummot ja papat sikin sokin saa####...” Äidiltään kuullut, ja minä olin valmis painumaan maanrakoon.” Pietu

”ISOVANHEMPIEN vierailun jälkeen poikani (3 v.) kysyi: ’Saanko minäkin isona sitten hammakset irti?’” äiti

”OLIN siskoni kolmen lapsen kanssa saunassa ja suihkussa, ja he aina kysyvät minulta, olenko mies vai nainen. Vastaan heille aina, että täti on nainen. Emilia 5 v. tokaisi hiuksia pestessäni: ’Täti sä oot kaunis mies.’ Ei siinä mitään muuta kuin purskahdin nauruun ja kiitin kovasti.” Täti

”ISÄNI huomautti 4-vuotiaalle pojalleni: ’Katso, sinulla on saapas väärässä jalassa.’ Poika mietti hetken ja tokaisi: ’Niin peekele on toinenkin.’” Minäpä tässä

”EINO, 2, sanoi autossa minulle: ’Ukin lasit nurin.’ Minulla oli aurinkolasit.” Kuppi nurin

”VUOSIA sitten kolmen ja neljän vanhat tyttäreni olivat päiväkodissa ylpeänä kertoneet: ’Meijän isä on myrkyttäjä ja äiti pelastaja.’ Asiaa selvennettiin tovi, isä siis työskenteli tuholaistorjunta-alalla ja äiti ambulanssissa.” Ninno

”KUMMIPOIKA oli 5-vuotias, kun hän leikki pihalla ja sitoi katuharjan itseensä kiinni köydellä. Kysyin että mikä hänellä on, tokaisi: ’Höh, tietenkin lakasinperäsin.’” ...

”4- JA 3-VUOTIAAT pojat selailivat vanhaa kuvaraamattua, jossa oli kuva sotatilanteesta. Kuvassa hevoset korskuivat takajaloillaan ja ihmisiä lojui puolialastomina maassa. Äiti huomasi asian, kun nelivuotias sanoi murheellisena: ’On se kuallu.’ Kolmevuotias siihen: ’Hevoset söi sen.’ Äiti nappasi kirjan pois.” isomummi

”TYTTÄRENI oli noin 4-vuotias ja olimme päässeet uimahalliin uimaan. Uimisten jälkeen saunassa istuskelimme ja oli hiljaista, kunnes eräs nainen nousi ylös ja oli juuri lähtemässä pois, kun tyttäreni kuiskasi: ’Äiti, tolla naisella on kauheen iso peppu!’ Kyllä siinä sitten aika pikaisesti lähdimme pois.” Äkkilähtö

”TYTTÄRENI 6 v. tykkää katsoa Youtubesta munavideoita ja kertoo uusille tuttavuuksille sen myös. Tässä vaiheessa äitinä saan hieman katseita ja tiedän, että sana munavideo kuulostaa aikuisen mielessä hieman eriltä kuin mitä pikkuneiti tarkoittaa. Hän siis katsoo Kinder-munien avausvideoita, joita Youtubesta löytyy. Ihan lapsille soveltuvia munavideoita.” Kuulijan mielikuvat

Itse olen kuullut seuraavan. Pikkutyttö hääri lattialla vieraiden läsnä ollessa. Kesken leikkien lelu/nukke? juuttui kiinni jonnekin. Tyttö totesi ”mikä vittu siinä kanittaa”. Isänsä oli asentanut lattialistoja lähimenneisyydessä.
tallennettu

Skiffari 40
John Lindroth
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1592


« Vastaus #1 : Toukokuu 16, 2022, 19:05:59 »

Hyvä avata uusi palsta! Sitähän voisi regredoitua lapsen tasolle ja kertoa uusia vitsejä!Itse asiassa olen juuri kehittämässä vatsasta puhumisen taitoja ettei tarttis ittekseen puhella!
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
Muut aiheet  |  Sivuraide  |  Aihe: Lasten suusta kuultua. Lähde Iltis  |  << edellinen seuraava >>
Siirry:  
Powered by SMF | SMF © 2006-2008, Simple Machines | © 2024 Resiina