Ajankohtaiset  |  Uutiset  |  Aihe: Raide-Jokeri törmäili Pitäjänmäessä  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Jorma Toivonen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1411


« : Syyskuu 20, 2023, 22:11:02 »

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009867750.html Raide-Jokeri ja henkilöauto törmäilivät Pitäjänmäessä. Henkilöauton kuljettaja loukkaantui törmäyksessä.
tallennettu
Arttu Kaipiainen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 25


« Vastaus #1 : Syyskuu 21, 2023, 09:37:44 »

Risteyksessä on vasemmalle kääntyminen kielletty, mutta autoilija kääntyi siitä huolimatta vasemmalle ja ajoi takaa tulevan ratikan eteen.
tallennettu
Rainer Silfverberg
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 880


« Vastaus #2 : Syyskuu 21, 2023, 10:40:11 »

Tapahtuiko tämä Pitäjänmäentien ja Vanhan Viertotien (Mäkkärin) risteyksessä?
Onko vasemmalle kääntyminen ollut kiellettyä jo pitkään vai onko kielto ilmestynyt äskettäin kun Jokerin koeajot ovat alkaneet?
Silloin kun minä olin töissä Pitskussa 3 vuotta sitten ei kieltoa ollut, mutta sen jälkeen on tosi paljon tapahtunut enkä ole paikan päällä käynyt.
tallennettu
Mikko Lahdenmäki
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 9


« Vastaus #3 : Syyskuu 21, 2023, 22:20:07 »

Tapahtuiko tämä Pitäjänmäentien ja Vanhan Viertotien (Mäkkärin) risteyksessä?
Onko vasemmalle kääntyminen ollut kiellettyä jo pitkään vai onko kielto ilmestynyt äskettäin kun Jokerin koeajot ovat alkaneet?
Silloin kun minä olin töissä Pitskussa 3 vuotta sitten ei kieltoa ollut, mutta sen jälkeen on tosi paljon tapahtunut enkä ole paikan päällä käynyt.


Mediassa olleiden valokuvien mukaan kolari tapahtiu juurikin tuossa risteyksessä. Kääntymiskielto ilmestyi kun tie rakennettiin uudestaan raitiovaunua varten, eli ehkä vuoden verran on ollut paikoillaan. Seuraavissa risteyksissä vasemalle kääntyminen on sallittu liikennevaloilla mutta U-käännös taitaa niissäkin olla kielletty liikennemerkein.
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
Ajankohtaiset  |  Uutiset  |  Aihe: Raide-Jokeri törmäili Pitäjänmäessä  |  << edellinen seuraava >>
Siirry:  
Powered by SMF | SMF © 2006-2008, Simple Machines | © 2024 Resiina