Rautatiet ja harrastus  |  Yleinen keskustelu  |  Aihe: Ohjaamovideo 3 - Tampere-Helsinki ladattavissa  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: 1 [2] | Siirry alas Tulostusversio
Mika Hakala
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 406


« Vastaus #25 : Lokakuu 05, 2011, 22:23:55 »

Päätin niin, etten laitakaan tätä kenellekään jakoon. Sen sijaan videot voi tilata multa fyysisinä DVD-levyinä.

Ohessa kuvat kiekoista, jos moiset nappaapi (klikkaa kuvaa suurentaaksesi).

Mikko Nü:man, sinä petturi! Mistä maksaja edes tietää että levytyksesi edes toimii, kun et itse sitä selvittänyt onko polttavan vai ajurin vika?

// poistettu asiatonta kirjoittelua
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 06, 2011, 00:46:16 kirjoittanut Olli Keski-Rahkonen » tallennettu
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #26 : Lokakuu 05, 2011, 22:56:13 »

Mikko Nü:man, sinä petturi! Mistä maksaja edes tietää että levytyksesi edes toimii, kun et itse sitä selvittänyt onko polttavan vai ajurin vika?

Olen ottanut sellaisen luottoriskin, että olen ihan ite postittanut jokaisen DVD-lähetyksen mukaan mun tilinumeron, johon tän femman voi joutessaan maksaa - jos haluaa.

Jos Mika oot kova jätkä, tilaat samalla tekniikalla multa kaikki kiekot ja maksat mulle sit yhteensä 15 EUR, jahka levyt ovat sinut saavuttaneet. Toimi siis aivan samoin tavoin kuin kaikki muutkin.
tallennettu
Mika Hakala
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 406


« Vastaus #27 : Lokakuu 05, 2011, 23:35:09 »

Mikko Nü:man, sinä petturi! Mistä maksaja edes tietää että levytyksesi edes toimii, kun et itse sitä selvittänyt onko polttavan vai ajurin vika?

Olen ottanut sellaisen luottoriskin, että olen ihan ite postittanut jokaisen DVD-lähetyksen mukaan mun tilinumeron, johon tän femman voi joutessaan maksaa - jos haluaa.

Jos Mika oot kova jätkä, tilaat samalla tekniikalla multa kaikki kiekot ja maksat mulle sit yhteensä 15 EUR, jahka levyt ovat sinut saavuttaneet. Toimi siis aivan samoin tavoin kuin kaikki muutkin.

Femma<15EUR. Jätkähän koittaa feikata (fake). Jos haluat femtionit tai tjugot (tai mitä sönkötystä ovatkaan siellä "sivistyksen" keskellä), kaivat mulle sen kelloselän reissun tukkijunan naamalta.

Sitäpaitsi, sanoit vitosella aikasemmin tehneesi tappiota. Minuahan ei kuseteta, P*rkele!
tallennettu
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #28 : Lokakuu 05, 2011, 23:40:41 »

 Virnistää

No tänään meni keskimäärin 5,70 EUR / levy tähän touhuun, että siitä lähdetään - laskutuksen ollessa 5 EUR / kiekko.

Okei, koska oot kova jätkä ja pohjosen mies, niin laitetaan sulle nyt sitten yksi levy ihan vaan säälistä ilmaiseksi.
tallennettu
Mika Hakala
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 406


« Vastaus #29 : Lokakuu 05, 2011, 23:47:47 »

Virnistää

No tänään meni keskimäärin 5,70 EUR / levy tähän touhuun, että siitä lähdetään - laskutuksen ollessa 5 EUR / kiekko.

Okei, koska oot kova jätkä ja pohjosen mies, niin laitetaan sulle nyt sitten yksi levy ihan vaan säälistä ilmaiseksi.

No kiitos paljon. Kouvolan mies on pistänyt tiedot yksitysellä.
tallennettu
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #30 : Lokakuu 15, 2011, 12:15:05 »

Tilannetietona sellainen, että kultalevyraja on ylitetty tänään! Seuraava steppi olis sitten platinan myynti. Tietysti ohjaamovideotrilogian kulta- ja platinaraja on jotain muuta kuin mitä se on ÄKT:lla...
tallennettu
Sivuja: 1 [2] | Siirry ylös Tulostusversio 
Rautatiet ja harrastus  |  Yleinen keskustelu  |  Aihe: Ohjaamovideo 3 - Tampere-Helsinki ladattavissa  |  << edellinen seuraava >>
Siirry:  
Powered by SMF | SMF © 2006-2008, Simple Machines | © 2024 Resiina