Resiina-keskustelu

Rautatiet ja harrastus => Kääntöpöytä => Aiheen aloitti: Pave Saarinen - Kesäkuu 23, 2013, 19:47:55



Otsikko: PR2 kattilaräjähdyksen syitä. Uusi rautatiehistoriallinen blogi
Kirjoitti: Pave Saarinen - Kesäkuu 23, 2013, 19:47:55
Uusi rautatiehistoriallinen blogi avattu:

http://rautatiehistoria.blogspot.fi/

Päivän teema: PR2:n kattilaräjähdyksen 3.12.1949 syitä  arkiston valossa.

Paven arkisto.


Otsikko: Vs: PR2 kattilaräjähdyksen syitä. Uusi rautatiehistoriallinen blogi
Kirjoitti: Martin Hillebard - Kesäkuu 24, 2013, 12:06:38
Uusi rautatiehistoriallinen blogi avattu:

http://rautatiehistoria.blogspot.fi/

Päivän teema: PR2:n kattilaräjähdyksen 3.12.1949 syitä  arkiston valossa.

Paven arkisto.
Yritin lähettää kommentin mutta se ei mennyt perille blogille en tiedä miksi. Uutinen sinänsä on erittäin  mielenkiintoinen en muista koskaan aikaisemmin tätä juttua kenenkään julkaisseen!


Otsikko: Vs: PR2 kattilaräjähdyksen syitä. Uusi rautatiehistoriallinen blogi
Kirjoitti: Pave Saarinen - Kesäkuu 24, 2013, 16:51:51
Uusi rautatiehistoriallinen blogi avattu:

http://rautatiehistoria.blogspot.fi/

Päivän teema: PR2:n kattilaräjähdyksen 3.12.1949 syitä  arkiston valossa.

Paven arkisto.
Yritin lähettää kommentin mutta se ei mennyt perille blogille en tiedä miksi. Uutinen sinänsä on erittäin  mielenkiintoinen en muista koskaan aikaisemmin tätä juttua kenenkään julkaisseen!

Nyt korjasin asetuksia. Pitäisi tulla perille. Pave


Otsikko: Tragedia nro 1802, 24 viimeistä tuntia veturin elämässä
Kirjoitti: Pave Saarinen - Kesäkuu 26, 2013, 12:50:04
Tragedia nro 1802, 24 tuntia veturin elämässä

Olen nyt kesällä ahkeroinut jatkanut 1802 tarinaa.


Otsikko: Vs: Tragedia nro 1802, 24 viimeistä tuntia veturin elämässä
Kirjoitti: Pave Saarinen - Kesäkuu 26, 2013, 13:12:39
Lisään tuohon linkin blogiin.

http://rautatiehistoria.blogspot.fi/


Otsikko: Vs: PR2 kattilaräjähdyksen syitä. Uusi rautatiehistoriallinen blogi
Kirjoitti: Markku Blomgren - Kesäkuu 26, 2013, 17:53:22
Milloinkas 'henkselit' hylättiin, 60-luvulla?


Otsikko: Vs: PR2 kattilaräjähdyksen syitä. Uusi rautatiehistoriallinen blogi
Kirjoitti: Eljas Pölhö - Kesäkuu 26, 2013, 18:36:02
Milloinkas 'henkselit' hylättiin, 60-luvulla?
Kaikki hylättiin 11.3.1964. Liikenteestä ne olivat poistuneet jo vuosina 1960-1961. Veturit 1800 ja 1803 muutettiin siirrettäviksi varakattiloiksi ja niitä liikuteltiin rataverkolla vielä myöhemminkin 1960-luvulla.