Rautatiet ja harrastus  |  Kääntöpöytä  |  Aihe: PR2 kattilaräjähdyksen syitä. Uusi rautatiehistoriallinen blogi  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Pave Saarinen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 133


« : Kesäkuu 23, 2013, 19:47:55 »

Uusi rautatiehistoriallinen blogi avattu:

http://rautatiehistoria.blogspot.fi/

Päivän teema: PR2:n kattilaräjähdyksen 3.12.1949 syitä  arkiston valossa.

Paven arkisto.
tallennettu
Martin Hillebard
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 387


« Vastaus #1 : Kesäkuu 24, 2013, 12:06:38 »

Uusi rautatiehistoriallinen blogi avattu:

http://rautatiehistoria.blogspot.fi/

Päivän teema: PR2:n kattilaräjähdyksen 3.12.1949 syitä  arkiston valossa.

Paven arkisto.
Yritin lähettää kommentin mutta se ei mennyt perille blogille en tiedä miksi. Uutinen sinänsä on erittäin  mielenkiintoinen en muista koskaan aikaisemmin tätä juttua kenenkään julkaisseen!
tallennettu
Pave Saarinen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 133


« Vastaus #2 : Kesäkuu 24, 2013, 16:51:51 »

Uusi rautatiehistoriallinen blogi avattu:

http://rautatiehistoria.blogspot.fi/

Päivän teema: PR2:n kattilaräjähdyksen 3.12.1949 syitä  arkiston valossa.

Paven arkisto.
Yritin lähettää kommentin mutta se ei mennyt perille blogille en tiedä miksi. Uutinen sinänsä on erittäin  mielenkiintoinen en muista koskaan aikaisemmin tätä juttua kenenkään julkaisseen!

Nyt korjasin asetuksia. Pitäisi tulla perille. Pave
tallennettu
Pave Saarinen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 133


« Vastaus #3 : Kesäkuu 26, 2013, 12:50:04 »

Tragedia nro 1802, 24 tuntia veturin elämässä

Olen nyt kesällä ahkeroinut jatkanut 1802 tarinaa.
tallennettu
Pave Saarinen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 133


« Vastaus #4 : Kesäkuu 26, 2013, 13:12:39 »

Lisään tuohon linkin blogiin.

http://rautatiehistoria.blogspot.fi/
tallennettu
Markku Blomgren
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 566


« Vastaus #5 : Kesäkuu 26, 2013, 17:53:22 »

Milloinkas 'henkselit' hylättiin, 60-luvulla?
tallennettu
Eljas Pölhö
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 2497


« Vastaus #6 : Kesäkuu 26, 2013, 18:36:02 »

Milloinkas 'henkselit' hylättiin, 60-luvulla?
Kaikki hylättiin 11.3.1964. Liikenteestä ne olivat poistuneet jo vuosina 1960-1961. Veturit 1800 ja 1803 muutettiin siirrettäviksi varakattiloiksi ja niitä liikuteltiin rataverkolla vielä myöhemminkin 1960-luvulla.
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
Rautatiet ja harrastus  |  Kääntöpöytä  |  Aihe: PR2 kattilaräjähdyksen syitä. Uusi rautatiehistoriallinen blogi  |  << edellinen seuraava >>
Siirry:  
Powered by SMF | SMF © 2006-2008, Simple Machines | © 2024 Resiina