Rautatiet ja harrastus  |  Radat ja laitteet  |  Aihe: Linnunlaulun asetinlaite  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Jyrki Talvi
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 895


« : Elokuu 10, 2012, 19:06:00 »

Luin resiina 2/12 tasoristeys palstalta, ns mosaiikki on purettu linnunlaulun ohjauskeskuksesta. Ja museoitu rautatiemuseoon mikä on itse rakennuksen kohtalo, kun liikenteen-ohjaus on siiretty Pasilaan ja tilat ovat tyhjillään?. Linnunlaulussa.
tallennettu

Junia Oulaisten asemalla.
Topi Lajunen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 2917


« Vastaus #1 : Elokuu 10, 2012, 19:10:12 »

Ymmärtääkseni tornissa sijaitsee edelleen itse asetinlaite - sitä vain ohjataan etänä Pasilasta. Määrärahathan uudelle asetinlaitteelle on luvattu, mutta toistaiseksi tornissa raksuttaa releet vanhaan malliin.
tallennettu
Jyrki Talvi
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 895


« Vastaus #2 : Elokuu 10, 2012, 19:23:54 »

Liikenteen-ohjaus on fyysisesti, Pasilassa mutta linnunlaulussa on itse asetinlaite?. Uuden asetinlaitteen rakentamiseen on rahoitus luvassa joskus tulevaisuudessa mutta, tornia ei pureta.
tallennettu

Junia Oulaisten asemalla.
Topi Lajunen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 2917


« Vastaus #3 : Elokuu 10, 2012, 19:28:33 »

En tiedä tornin kohtalosta sen jälkeen, kun ja jos uusi asentilaite rakennetaan jonnekin.

Sinne ylöshän sopisi mainiosti rautatieaiheinen näköalabaari... Näyttää kieltä
tallennettu
Jyrki Talvi
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 895


« Vastaus #4 : Elokuu 10, 2012, 19:36:01 »

Varmasti erittäin hyvä ja mielenkiintoinen, idea esim näköalaravintolana.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 10, 2012, 20:02:37 kirjoittanut Jyrki Talvi » tallennettu

Junia Oulaisten asemalla.
Tuomas Korhonen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 190


« Vastaus #5 : Elokuu 01, 2013, 17:18:33 »

näköalaravintolana.
Taitaa olla vähän turhan karu ilmeeltään se rakennus ravintolakäyttöön, tosin eihän se sisältä ulospäin katsellessa häiritse Hymyilee
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
Rautatiet ja harrastus  |  Radat ja laitteet  |  Aihe: Linnunlaulun asetinlaite  |  << edellinen seuraava >>
Siirry:  
Powered by SMF | SMF © 2006-2008, Simple Machines | © 2024 Resiina