Resiina  |  Resiina-lehti  |  Aihe: Resiinalehden tilauksen peruutus  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Jouni Halinen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 787


« : Maaliskuu 09, 2017, 23:27:14 »

Tietääkö joku miten Resiinalehden tilaus perutaan, olen muuttamassa 59 asumisvuoden jälkeen Vartsikasta uuteen osoitteeseen, enkä tiedä vielä mihin. Yritin hakea sivuilta ao. "tilauksen peruutusosastoa", ja vaikka näillä sivuilla on päällikköä päällikönpäällikön päällä (duunarit puuttuvat kokonaan), en sellaista osastoa löytänyt. Eli voiko joku minua fiksumpi auttaa minua. Tietenkin jos asianomaisen osaston osastopäällikkö tämän lukee, niin hänhän voi näillä tiedoin lopettaa tilaukseni. Sotuni on 123456-789G, sitä kun nykyjään aina kysytään. Saanko vielä vahvistuksen ao. toimenpiteestä S-postiini, kiitos jo etukäteen.    
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 10, 2017, 04:04:01 kirjoittanut Jouni Halinen » tallennettu

Skiffari 40
Lari Nylund
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1439


« Vastaus #1 : Maaliskuu 10, 2017, 03:19:00 »

Hei, ota yhteys yhdistykseen tai seuraan, jonka jäsen olet. Heidän jäsenasioidenhoitajalle kuuluu tämä asia. Resiina-lehti tulee yhdistysten jäsenlehtenä.

Sosiaaliturvatunnuksen jakaminen internetissä julkisesti ei ole suositeltavaa, vaikka loppuosasta jätitkin piiloon onneksi pari viimeistä merkkiä.

SRHS:lle esim. palautelomakkeella (laita aiheeksi jäsenasiat)
http://www.srhs.fi/palaute.htm

MRY:n jäsenasioiden hoitaja:
https://museorautatieyhdistys.fi/fi/kontaktit/183-museorautatieyhdistys-ry-johtokunta/4-terhi-ramo


tallennettu
Jouni Halinen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 787


« Vastaus #2 : Maaliskuu 10, 2017, 03:43:23 »


Kiitti Lari, näin toimin. Miten muistaisin että tilasin aikoinaan resiinalehden "suoraan" (jostakin?) ilman yhdistykseen liittymistä, ja sitten myöhemmin tajusin, että tulin samoin tein tietämättäni liittyneeksi myös johonkin (mihin?) yhdistykseen, miten se Lari oikein menee (meni)?. Eihän sitä kukaan selvitä mun sotua näillä eväin ja mistä voi tietää onko loppuosan alkuosa edes totta (voin paljastaa, ei ole), pelkällä syntymäajalla (joka on oikein) nyt ei tee yhtään mitään.
tallennettu

Skiffari 40
Lari Nylund
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1439


« Vastaus #3 : Maaliskuu 10, 2017, 10:12:13 »

Ole hyvä, kyllähän sitä kysymyksiin vastataan jos on tietoa. En muista, että lehteä olisi pystynyt tilaamaan erikseen, vaan ainoastaan jäsenlehtenä.
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
Resiina  |  Resiina-lehti  |  Aihe: Resiinalehden tilauksen peruutus  |  << edellinen seuraava >>
Siirry:  
Powered by SMF | SMF © 2006-2008, Simple Machines | © 2024 Resiina