Resiina  |  Resiinan nettisivusto  |  Aihe: Vaunut.orgin hiljeneminen  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: 1 2 [3] | Siirry alas Tulostusversio
Ilari Kokko
Käyttäjä
Poissa

« Vastaus #50 : Kesäkuu 15, 2018, 09:54:20 »

Esimerkiksi minä olen tuon jonkun yhdistyksen jäsen. Koen saavani kiinnostukseeni huomattavaa lisätietoa sivuston kautta, joka tarjoaa (pääasiassa) erittäin mielenkiintoisia keskusteluja seurattavakseni, sekä mielenkiintoista kuvamateriaalia mieleni ja silmieni iloksi. (Erityisesti vanhat valokuvat) Ainakin itse koen tuon jonkun yhdistyksen jäsenten päätöksen ylläpitaa sivustoa huomattavana lisäarvona yhdistykseen kuulumiselle.

SRHS ei ole yhdistys, joka tekisi näkyvää vapaaehtoistyötä toreilla ja kylätapahtumissa. SRHS ei anna koulutuskia tai paista makkaraa yleisötapahtumissa. Se ei ole paikkaan sidottu yhdistys, vaan me jäsenet olemme ympäri maailmaa ja pystymme tällä tapaa "tapaamaan" toisia samanlaisella nyrjähtäneellä kiinnostukselle varustettuja harrastajia. Kaikki eivät toki ole aktiivisa kommentoijia, omat kiinnostuksen kohteeni esimerkiksi saattavat olla verrattain marginaalisia, mutta yhtä kaikki saatamme silti olla aktiivisa seuraajia. Sama pätee ihmiseen myös näytön tämänpuolisessa todellisuudessa. Osa meistä on keskustelevampia, osa mieluummin seuraa keskustelua - silti molemmat ihmistyypit saattavat saada keskustelusta paljonkin itselleen.

Minäkin muuten näin Deeverin tällä viikolla...   Virnistää
tallennettu

Old gaffer and a film SLR
Sivuja: 1 2 [3] | Siirry ylös Tulostusversio 
Resiina  |  Resiinan nettisivusto  |  Aihe: Vaunut.orgin hiljeneminen  |  << edellinen seuraava >>
Siirry: