Ajankohtaiset  |  Uutiset  |  Aihe: Uusi operaattori rautatieliikenteeseen?  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Jari Välimaa
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 892


« : Kesäkuu 19, 2017, 14:58:31 »

https://www.lvm.fi/-/aurora-rail-oy-lle-toimilupa-rautateiden-tavarankuljetukseen-941321?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook

//otsikko korjattu
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 24, 2017, 10:00:27 kirjoittanut Olli Keski-Rahkonen » tallennettu
Petri Tuovinen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 507


« Vastaus #1 : Kesäkuu 19, 2017, 20:19:35 »

Myös Kouvolan Sanomat kirjottaa'
http://www.kouvolansanomat.fi/Online/2017/06/19/.../20171563/4

// linkki lyhennetty
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 24, 2017, 09:59:20 kirjoittanut Olli Keski-Rahkonen » tallennettu
Toni Hartonen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 682


« Vastaus #2 : Kesäkuu 22, 2017, 20:38:34 »

Hienoa!
Sairas näytelmä ollu tämä Suomen rautaliikenteen vapauttaminen. Verratkaa että kumipyöräliikenteessä otettaisiin nyt samoja askelia. Erona se onko asfalttia vai rautaa alla..
Se että voi kuljettaa matkustajia kiskoilla pois lukien VR, niin paljon ehtii vantaassa vettä virrata.
On se rautakisko ihmeellinen juttu.
tallennettu
Vesa Höijer
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 739


« Vastaus #3 : Kesäkuu 23, 2017, 22:55:31 »

Moni on sitä mieltä, että kansallisomaisuutta ei saa antaa ulkomaalaisten kapitalistien haltuun. (En kylläkään minä,.)
tallennettu
Simo Virtanen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1691


« Vastaus #4 : Kesäkuu 25, 2017, 19:49:48 »

Moni on sitä mieltä, että kansallisomaisuutta ei saa antaa ulkomaalaisten kapitalistien haltuun. (En kylläkään minä,.)

Mitä kansallisomaisuutta esmes Fenniarailin kapitalistien haltuun on annettu?
tallennettu
Juhani Pirttilahti
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 2336


« Vastaus #5 : Kesäkuu 25, 2017, 22:01:00 »

Moni on sitä mieltä, että kansallisomaisuutta ei saa antaa ulkomaalaisten kapitalistien haltuun. (En kylläkään minä,.)

Mitä kansallisomaisuutta esmes Fenniarailin kapitalistien haltuun on annettu?

Ainakin se on varmaa, että mikään ei ole tullut, eikä tule, ilmaiseksi.
tallennettu
Jari Välimaa
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 892


« Vastaus #6 : Kesäkuu 26, 2017, 07:04:02 »


Junaliikenteen aloittaminen Suomessa tarvitsee kolmea asiaa: Rahaa, Rahaa ja Rahaa. Tämän on FR näyttänyt
tallennettu
Teemu Saukkonen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 701


« Vastaus #7 : Kesäkuu 26, 2017, 08:55:13 »

Minä näkisin vanhan kaluston mieluummin vaikka minkä väreissä, kuin nauloina.
tallennettu
Jari Välimaa
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 892


« Vastaus #8 : Kesäkuu 26, 2017, 13:46:12 »

Minä näkisin vanhan kaluston mieluummin vaikka minkä väreissä, kuin nauloina.

Vaikka museokalustoväreissä ?
tallennettu
Vesa Höijer
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 739


« Vastaus #9 : Kesäkuu 26, 2017, 16:19:10 »

Onnibussi oli kai aluksi kotimainen vaihtoehto, mutta pian sen omistus siirtyi ulkomaille. Fenniarail ei taida olla pörssiyhtiö, jos olisi, voisin ostaa sen osakkeita muutamalla tonnilla.
tallennettu
Simo Virtanen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1691


« Vastaus #10 : Kesäkuu 26, 2017, 20:30:08 »

Onnibussi oli kai aluksi kotimainen vaihtoehto, mutta pian sen omistus siirtyi ulkomaille. Fenniarail ei taida olla pörssiyhtiö, jos olisi, voisin ostaa sen osakkeita muutamalla tonnilla.

Ilman sitä kirottua ulkomaalaista rahaa ei nykyisen kaltaista onnibussia olisi koskaan syntynyt ja kartellifirmat porskuttaisivat entisellään. Tampere - Helsinkin väli maksaisi pian 40 euroa ja niin kumi- kuin rautapyöräyrityksetkin huutaisivat kuorossa kuinka ei kannata, eikä ole asiakkaitakaan.

Helke ja Möttö aloittivat Tampere - Pori -linjan Mötön äidiltä lainatulla taivaanvanhalla Bovalla. Vain ykköstonneja oli liossa.
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
Ajankohtaiset  |  Uutiset  |  Aihe: Uusi operaattori rautatieliikenteeseen?  |  << edellinen seuraava >>
Siirry:  
Powered by SMF | SMF © 2006-2008, Simple Machines | © 2024 Resiina