Resiina  |  Resiinan nettisivusto  |  Aihe: Vaunut.orgin hiljeneminen  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: 1 2 3 [4] | Siirry alas Tulostusversio
Jani Keskinen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 758


« Vastaus #75 : Lokakuu 14, 2018, 22:41:06 »


Olen ollut pitkään aikaan lisäämättä yhtään kuvia tänne, ajattelin nyt tauon jälkeen jatkaa uudempien tai vanhempien kuvien lähettämistä, mutta pistokoemielessä vaihdoin pari vanhempaa kuvaa paremmin muokattuun versioon ja olen odottanut ylläpidon hyväksyntää... ... puolitoistaviikkoa! Resiialehteä ja sivustoa ylläpitävät tekevät varmasti hyvää talkootyötä mutta tässä voisi olla parantamisen varaa?
tallennettu
Arto Lopia
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 477


« Vastaus #76 : Lokakuu 15, 2018, 01:00:28 »

Mulle on sinänsä aika sama miten tunnisteet toimii, mutta jatkuva poliittine skeida ei nappaa yhtään. Joissain harrastepiireissä politiikka ja uskonto on käytännössä bannattu kokonaan, ja se on hyvä. Mä en halua, että joka asiaan löytyy jonkin poliittisen hörhöliikkeen edustaja ajamaan oman ryhmänsä ajatusmaailmaa.
tallennettu

Kyllä diktaatti hyvä on, sitä en kiellä.
Jani Keskinen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 758


« Vastaus #77 : Lokakuu 16, 2018, 16:57:07 »

vaihdoin pari vanhempaa kuvaa paremmin muokattuun versioon ja olen odottanut ylläpidon hyväksyntää... ... puolitoistaviikkoa!

Ylläpidolle kiitokset nopeasta toiminnasta! Laitoin yksityisviestiä muutama minuutti sitten ja nyt näkyy puuttuvat kuvat.
tallennettu
Pave Saarinen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 131


« Vastaus #78 : Tammikuu 16, 2019, 19:52:03 »

Kuvalle täytyy olla oikea alusta, missä sen julkaisee. Toiseksi, kuvalla pitää olla katsojia ja pitää saada palautetta, josko se kiinnostaa. En tiedä, onko vorg sellainen tietovarasto, johon talletetaan arkistointikelpoisia tiedostoja ja ne säilyvät tappiin saakka. On totta, että muut alustat ovat vain kuvan kertanäyttämistä varten. Sekin täyttää tietyn tarpeen. Onkohan vorgin strategiaa koskaan mietitty? Ilmeisesti se on vain kehittynyt.
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] | Siirry ylös Tulostusversio 
Resiina  |  Resiinan nettisivusto  |  Aihe: Vaunut.orgin hiljeneminen  |  << edellinen seuraava >>
Siirry:  
Powered by SMF | SMF © 2006-2008, Simple Machines | © 2024 Resiina