Resiina  |  Resiinan nettisivusto  |  Aihe: Kuvaoikeudet puuttuvat  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Antti Tapani Häkkinen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 470


« : Tammikuu 04, 2018, 19:51:04 »

Uusi vuosi ei ainakaan minulle tuonut uusia kuvia. Kun avaan hallinnan, näyttää, ettei minulla  olisi ollenkaan kuvaoikeuksia jäljellä, vaikka en ole lisännyt tänä vuonna kuvan kuvaa.
tallennettu

Nyt on kyllä pakko käydä Radanvarressa -  https://radanvarsi.wordpress.com/
Juhani Pirttilahti
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 2336


« Vastaus #1 : Tammikuu 04, 2018, 20:33:59 »

Et ole ainoa. Minulla näkyy myös 0 kuvaa kiintiöissä. Ostettuja pystyy vielä käyttämään.
tallennettu
Roope Prusila
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1225


« Vastaus #2 : Tammikuu 04, 2018, 22:50:57 »

Sama homma täällä. Jotenkin on sellainen muistikuva viimevuosista, että viimeistään tammikuun 10. päivä kuvaoikeudet päivittyisivät taas, voin tosin olla väärässäkin.
tallennettu

[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #3 : Tammikuu 05, 2018, 13:29:07 »

Hyvin voi olla mahdollista että 10. päivän aikoihin päivittyy kuvasaldot. Tiedustelin asiasta viime vuonna sähköpostitse kun oli samanlainen tilanne ja silloin ilmoitettiin että juurikin 10. päivän aikoihin tulee ilmaiskuvasaldot.
tallennettu
Antti Tapani Häkkinen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 470


« Vastaus #4 : Tammikuu 05, 2018, 17:40:51 »

Noni, eli onkin vain 355 tai 356 päivää aikaa käyttää ilmaiskuvaoikeudet. Seems kusetus  Hymyilee
tallennettu

Nyt on kyllä pakko käydä Radanvarressa -  https://radanvarsi.wordpress.com/
Perttu Karttunen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 183


« Vastaus #5 : Tammikuu 05, 2018, 20:31:08 »

Pitää myös muistaa että koko homma toimii aikalailla vapaaehtoisvoimin ja eikai missään ole tarkkaan määriteltykään että se kuvien lisäysoikeus kestäisi sen 365 päivää.
tallennettu
Topi Pikkarainen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 339


« Vastaus #6 : Tammikuu 06, 2018, 13:39:48 »

Noni, eli onkin vain 355 tai 356 päivää aikaa käyttää ilmaiskuvaoikeudet. Seems kusetus  Hymyilee

Kuinka paljon sillä sitten sitä merkitystä lieneekään, saako juuri vuoden ensimmäisiksi päiviksi kuvasaldoa. Talkoina kun tehdään ja palvelu saadaan ilmaiseksi, ei kusetuksesta paljoa kehtaa syyttää.
tallennettu

"Luonnonrauhan nauttiminen ei vähennä luonnonrauhaa, ei saastuta, ei riko."
Teemu Sirkiä
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 907


« Vastaus #7 : Tammikuu 06, 2018, 14:29:07 »

Talkoina kun tehdään ja palvelu saadaan ilmaiseksi, ei kusetuksesta paljoa kehtaa syyttää.

Itse ainakin olen käsittänyt maksavani palvelun ylläpidosta MRY:n jäsenmaksun kautta.
tallennettu
Teemu Peltonen
Ylläpito
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 259


« Vastaus #8 : Tammikuu 06, 2018, 17:47:48 »

Kuvalaskurit on nyt päivitetty vuoden alun mukaisiin lukemiin.

Hyvää alkavaa vuotta ylläpidon puolesta!
tallennettu
Topi Pikkarainen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 339


« Vastaus #9 : Tammikuu 06, 2018, 18:11:14 »

Talkoina kun tehdään ja palvelu saadaan ilmaiseksi, ei kusetuksesta paljoa kehtaa syyttää.

Itse ainakin olen käsittänyt maksavani palvelun ylläpidosta MRY:n jäsenmaksun kautta.

Toki itse kukin asianomaisiin yhdistyksiin kuuluva maksaa omalla myös sivuston ylläpitoa.
tallennettu

"Luonnonrauhan nauttiminen ei vähennä luonnonrauhaa, ei saastuta, ei riko."
Antti Havukainen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 175


« Vastaus #10 : Helmikuu 20, 2021, 19:55:13 »

Helmikuu vaihtuu pian maaliskuuksi, mutta kuvanlisäyskiintiöt elävät edelleen vuotta 2020. Olisiko jo sopiva aika päivittää?
tallennettu
Joonas Lindholm
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 196


« Vastaus #11 : Helmikuu 24, 2021, 15:26:25 »

Kuulemma osalla on päivittynyt ja osalla ei. Itselläni kiintiöt eivät ole vieläkään päivittyneet.
tallennettu
Tuomas Pätäri
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 274


« Vastaus #12 : Maaliskuu 10, 2023, 08:06:22 »

Tänä vuonna kiintiöt eivät ole päivittyneet minulle. Menisiköhän viesti tätä kautta perille, kun alkuvuoden aikana olen asiasta jo kaksi palautelomaketta lähettänyt, mutta niihin ei ole edes vastattu Huh
tallennettu
Jyrki Längman
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 352


« Vastaus #13 : Maaliskuu 10, 2023, 09:20:15 »

Tänä vuonna kiintiöt eivät ole päivittyneet minulle. Menisiköhän viesti tätä kautta perille, kun alkuvuoden aikana olen asiasta jo kaksi palautelomaketta lähettänyt, mutta niihin ei ole edes vastattu Huh

Minäkin odottelen edelleen niitä
tallennettu
Vertti Kontinen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 29


« Vastaus #14 : Maaliskuu 10, 2023, 09:29:42 »

Tänä vuonna kiintiöt eivät ole päivittyneet minulle. Menisiköhän viesti tätä kautta perille, kun alkuvuoden aikana olen asiasta jo kaksi palautelomaketta lähettänyt, mutta niihin ei ole edes vastattu Huh

Minäkin odottelen edelleen niitä

Samoin minä
tallennettu
Oula Ahlholm
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 431


« Vastaus #15 : Maaliskuu 10, 2023, 09:43:27 »

Tänä vuonna kiintiöt eivät ole päivittyneet minulle. Menisiköhän viesti tätä kautta perille, kun alkuvuoden aikana olen asiasta jo kaksi palautelomaketta lähettänyt, mutta niihin ei ole edes vastattu Huh

Minäkin odottelen edelleen niitä

Samoin minä.
tallennettu

Oululainen Raide- ja joukkoliikenneharrastaja.
Teemu Peltonen
Ylläpito
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 259


« Vastaus #16 : Maaliskuu 10, 2023, 11:57:20 »

Pahoittelut, kuvakiintiöihin liittyvät toimenpiteet jäivät vuoden vaihtuessa tekemättä. Tilanne on nyt korjattu ja kuvamäärien pitäisi olla taas kunnossa uudelle vuodelle.
tallennettu
Lasse Reunanen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 79


« Vastaus #17 : Lokakuu 25, 2023, 21:16:44 »

En ikinä ole yhtään kuvaa vorgiin ladannut, nyt meinasin nuo romiskivat SR1:sta lisätä, mutta näyttää, että ei ole oikeutta lisätä kuvia. Mitä tein väärin?
tallennettu
Panu Breilin
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 414


« Vastaus #18 : Lokakuu 26, 2023, 21:39:30 »

En ikinä ole yhtään kuvaa vorgiin ladannut, nyt meinasin nuo romiskivat SR1:sta lisätä, mutta näyttää, että ei ole oikeutta lisätä kuvia. Mitä tein väärin?

Jos tarkoitat kuvanlisäyssivulla olevaa tekstiä "Lisää kuva (ei oikeutta)" niin siitä ei tarvitse välittää. Kuvanlisäys toimii tuosta tekstistä huolimatta.
tallennettu
Lasse Reunanen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 79


« Vastaus #19 : Lokakuu 27, 2023, 20:24:41 »

Kiitos tiedosta
tallennettu
Panu Breilin
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 414


« Vastaus #20 : Tammikuu 13, 2024, 19:59:37 »

Voisiko tämänvuotiset kuvakiintiöt lisätä?
tallennettu
Teemu Peltonen
Ylläpito
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 259


« Vastaus #21 : Tammikuu 14, 2024, 15:35:36 »

Kuvaoikeudet päivitetty
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
Resiina  |  Resiinan nettisivusto  |  Aihe: Kuvaoikeudet puuttuvat  |  << edellinen seuraava >>
Siirry:  
Powered by SMF | SMF © 2006-2008, Simple Machines | © 2024 Resiina