Muut aiheet  |  Sivuraide  |  Aihe: Oletko sairastanut sikaflunssan?  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] 2 | Siirry alas Tulostusversio
[Tunnus poistettu]
Vieras
« : Marraskuu 03, 2009, 07:39:14 »

Elikkäs jokos on tuo lunssa sairastettu?
tallennettu
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #1 : Marraskuu 03, 2009, 12:48:22 »

Räkähän vuotaa usein mun nenästä, kuumetta ei oo ollu, eikä oo kasvanu kärsää tai saparoa Hymyilee leveästi
Täysin lääketehtaitten ja median propagandaa koko juttu!
tallennettu
Pirkko Alanen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 135


« Vastaus #2 : Marraskuu 03, 2009, 18:02:41 »


Mä sain tänään antipossurokotteen, joten jospa varsinaiselta sikalunssalta säästyisin.  Hymyilee leveästi
tallennettu

Dieselin ääni turrutti pääni!
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #3 : Marraskuu 03, 2009, 18:38:17 »

Saisipa itekkin jo sen rokotteen... Vaan eihän ne vielä täällä päin perusterveitä rokota Epävarma
tallennettu
Pirkko Alanen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 135


« Vastaus #4 : Marraskuu 03, 2009, 18:47:52 »

Saisipa itekkin jo sen rokotteen... Vaan eihän ne vielä täällä päin perusterveitä rokota Epävarma

Meillä töissä aloitettiin rokotukset jo mennä viikolla ja mä sain sen jo nyt  työni takia.   Virnistää
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 04, 2009, 08:51:06 kirjoittanut Pirkko Alanen » tallennettu

Dieselin ääni turrutti pääni!
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #5 : Marraskuu 04, 2009, 00:01:14 »

Huuhaata. Ks. mm. http://www.anttiheikkila.com/index.php?id=2&art=139

Edit: Ajantasaisempaa: http://www.anttiheikkila.com/index.php?id=2&art=145
tallennettu
Tuukka Ryyppö
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 3078


« Vastaus #6 : Marraskuu 04, 2009, 01:26:55 »

Tietääkseni en, mutta en ole ikinä ennenkään kokenut influenssaa sairastavani. Tilastollisesti olen sellaisen kuitenkin useasti kokenut, joten on saattanut nytkin sen jo sairastella,. Juuri oli tavallista pitempi flunssa.

Vaikea siis sanoa ihan varmasti. Eikä oikeastaan paljoa jaksa kiinnostaa. Ei sellaista vuotta vielä ole nähtykään, ettei influenssaan olisi useita ihmisiä kuollut. Nyt siitä vaan yht'äkkiä uutisoidaan.
tallennettu

Matkustaminen on kallista. Paitsi jos päättää olla maksamatta majoituksesta. Jee!
Joni Lahti
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 255


« Vastaus #7 : Marraskuu 04, 2009, 09:16:21 »

Ei ole vielä kärsää kasvanut! Jouduin ottamaan piikin ja onhan tuo vasuri jonkinverran kipeä. Toisaalta ikäni puolesta olen varmaankin jo aikamoisen immuuni monenlaisia viruksia vastaan, mutta ilmaröörit eivät tykkäisi taudista.

Antti Heikkilä on Antti Heikkilä. Varmaan tämäkin "pandemia" johtuu lopultakin selästä ja selkäkipu taas psyyken ongelmista. Kaikki paranee moottoripyörällä ajelulla.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 04, 2009, 12:26:50 kirjoittanut Joni Lahti » tallennettu
Pirkko Alanen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 135


« Vastaus #8 : Marraskuu 04, 2009, 11:04:29 »

Jos aamulla peiliin katsoessa näyttää tältä (kts.liite), on parasta jäädä kotiin!



* pic18756.jpg (26.99 kilotavua, 480x360 - tarkasteltu 487 kertaa.)
tallennettu

Dieselin ääni turrutti pääni!
Joni Lahti
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 255


« Vastaus #9 : Marraskuu 04, 2009, 11:18:33 »

En saa tuosta kuvasta diagnoosia, sillä kun tuohon lisää rillit, niin on vielä normaalinäkymä:) Täytyy ruveta seuraamaan josko saparo kasvaa.
tallennettu
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #10 : Marraskuu 04, 2009, 18:17:48 »

Noniin, nyt se alkoi minunkin kolussa tämä tauti jylläämään ja itsekkin olen kiepeänä. Että pitikin mennä kysymään, heti itse kipeänä tosin aika lievästi
tallennettu
Pirkko Alanen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 135


« Vastaus #11 : Marraskuu 04, 2009, 18:25:56 »

Noniin, nyt se alkoi minunkin kolussa tämä tauti jylläämään ja itsekkin olen kiepeänä. Että pitikin mennä kysymään, heti itse kipeänä tosin aika lievästi

Voi kurjuus! Eipä sulle voi toivoa muuta kuin pikaista paranemista.
 Järkyttynyt
Liikkeellä on kylä monta muutakin "lunssaa":  on A-virusta (eli sitä jokavuotista kausi-infulenssaa), possulunssaa ja sitten normaalia nuhakuumetta johon tänä vuonna näyttää liittyvän kova ja sitkeä yskä.
tallennettu

Dieselin ääni turrutti pääni!
Leo Hätönen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 7


« Vastaus #12 : Marraskuu 04, 2009, 19:08:24 »

Itsellä ei ole ollut, mutta tuolla armeijassa samassa tuvassa on ollut henkilö, jolla kyseinen tauti oli. Nukkuupi vielä minun yläpuolellani, hakeutui onneksi heti osastolle kun arveli että ny voi olla nasuflunssa iskenyt, ja oikeassahan hän oli. Tässä sitä odotellaan millon kunnon epidemia omaan joukko-osastoon iskee, toistaiseksi ainakin säästytty tuota yhtä tapausta lukuunottamatta.
tallennettu
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #13 : Marraskuu 04, 2009, 23:28:39 »

Liikkeellä on kylä monta muutakin "lunssaa":  on A-virusta (eli sitä jokavuotista kausi-infulenssaa), possulunssaa ja sitten normaalia nuhakuumetta johon tänä vuonna näyttää liittyvän kova ja sitkeä yskä.
Sikainfluenssa nimenomaan on A-virus.
tallennettu
Pirkko Alanen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 135


« Vastaus #14 : Marraskuu 05, 2009, 09:55:45 »

Liikkeellä on kylä monta muutakin "lunssaa":  on A-virusta (eli sitä jokavuotista kausi-infulenssaa), possulunssaa ja sitten normaalia nuhakuumetta johon tänä vuonna näyttää liittyvän kova ja sitkeä yskä.
Sikainfluenssa nimenomaan on A-virus.

Osaisitko selittää mikä ero on A-viruksella (joka aiheuttaa jokavuotiset kausiflunssat) ja tällä A(H1N1)viruksella (=possulunssa)?   Epävarma
tallennettu

Dieselin ääni turrutti pääni!
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #15 : Marraskuu 05, 2009, 12:14:40 »

Noniin, nyt se alkoi minunkin kolussa tämä tauti jylläämään ja itsekkin olen kiepeänä. Että pitikin mennä kysymään, heti itse kipeänä tosin aika lievästi

Voi kurjuus! Eipä sulle voi toivoa muuta kuin pikaista paranemista.
 Järkyttynyt
Liikkeellä on kylä monta muutakin "lunssaa":  on A-virusta (eli sitä jokavuotista kausi-infulenssaa), possulunssaa ja sitten normaalia nuhakuumetta johon tänä vuonna näyttää liittyvän kova ja sitkeä yskä.
Niin voihan se olla että on jotain muutakin tautia minussa.
tallennettu
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #16 : Marraskuu 06, 2009, 14:23:23 »

Osaisitko selittää mikä ero on A-viruksella (joka aiheuttaa jokavuotiset kausiflunssat) ja tällä A(H1N1)viruksella (=possulunssa)?   Epävarma

A(H1N1)v on pandeeminen. Niin on myös A(H5N1)v. Lisää tietoa: KVG.
tallennettu
Pirkko Alanen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 135


« Vastaus #17 : Marraskuu 06, 2009, 16:08:09 »

Osaisitko selittää mikä ero on A-viruksella (joka aiheuttaa jokavuotiset kausiflunssat) ja tällä A(H1N1)viruksella (=possulunssa)?   Epävarma

A(H1N1)v on pandeeminen. Niin on myös A(H5N1)v. Lisää tietoa: KVG.


Kerrohan vielä mikä "possulunssasta" tekee pandeemisen? Eli mikä ero näillä kahdella (tavallinne kausiflussa ja possuflunssa) viruksella on ja mikä sen eron aiheuttaa...  Ja millä tavalla se ero syntyy.  Hymyilee leveästi
tallennettu

Dieselin ääni turrutti pääni!
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #18 : Marraskuu 07, 2009, 17:26:19 »

Kerrohan vielä mikä "possulunssasta" tekee pandeemisen? Eli mikä ero näillä kahdella (tavallinne kausiflussa ja possuflunssa) viruksella on ja mikä sen eron aiheuttaa...  Ja millä tavalla se ero syntyy.  Hymyilee leveästi
En.
tallennettu
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #19 : Marraskuu 09, 2009, 20:24:03 »

HÖH! Sulle oli rakennettu kunnon haaste.
Höh itsellesi. Sanoin jo edellisessä vastauksessani, että lisätiedot KVG.
tallennettu
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #20 : Marraskuu 10, 2009, 21:58:09 »

Itte koitin äidin kanssa vängätä, jottei tarvisi ottaa rokotetta. Kuintenkin tähän riskiryhmään kuulun, ja koulussa rokotukset alkamaisillaan... Enemmän tässä oon pelännyt sen rokotteen mahdollisista sivuvaikutuksista kuin itse taudista... Saa nähä mitä maailma tuo tullessa! Hymyilee
tallennettu
Pirkko Alanen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 135


« Vastaus #21 : Marraskuu 11, 2009, 08:59:41 »

Itte koitin äidin kanssa vängätä, jottei tarvisi ottaa rokotetta. Kuintenkin tähän riskiryhmään kuulun, ja koulussa rokotukset alkamaisillaan... Enemmän tässä oon pelännyt sen rokotteen mahdollisista sivuvaikutuksista kuin itse taudista... Saa nähä mitä maailma tuo tullessa! Hymyilee

Rokotteen jo saaneena voin vakuuttaa ettei tehnyt kipeää eikä kestänyt kauan... nimittäin se rokottaminen. Jälkioireetkin olivat kohdallani aivan minimaaliset - hiukan arkuuttaa rokotusalueella eikä mitään muuta.  Niin että rohkeasti vaan!   Hymyilee leveästi
tallennettu

Dieselin ääni turrutti pääni!
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #22 : Marraskuu 12, 2009, 21:16:46 »

http://www.gripivastu.ee/?page_id=38 tosta kattokaa ohjeita räkätaudilta välttymiseen.
tallennettu
Arto Lopia
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 477


« Vastaus #23 : Marraskuu 12, 2009, 22:13:10 »

Jotain pientä väsymystä ja mahdollisesti vähäistä kuumetta tuossa yksipäivä koin, joten jos se oli ehtaa sikaa niin vähällä pääsin...
tallennettu

Kyllä diktaatti hyvä on, sitä en kiellä.
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #24 : Marraskuu 13, 2009, 14:31:21 »

Itte koitin äidin kanssa vängätä, jottei tarvisi ottaa rokotetta. Kuintenkin tähän riskiryhmään kuulun, ja koulussa rokotukset alkamaisillaan... Enemmän tässä oon pelännyt sen rokotteen mahdollisista sivuvaikutuksista kuin itse taudista... Saa nähä mitä maailma tuo tullessa! Hymyilee

Rokotteen jo saaneena voin vakuuttaa ettei tehnyt kipeää eikä kestänyt kauan... nimittäin se rokottaminen. Jälkioireetkin olivat kohdallani aivan minimaaliset - hiukan arkuuttaa rokotusalueella eikä mitään muuta.  Niin että rohkeasti vaan!   Hymyilee leveästi

Joo, no kiitoksia tuesta.. Kyllä nyt on itsevarmuus kohdallaan! Hymyilee leveästi
tallennettu
Sivuja: [1] 2 | Siirry ylös Tulostusversio 
Muut aiheet  |  Sivuraide  |  Aihe: Oletko sairastanut sikaflunssan?  |  << edellinen seuraava >>
Siirry:  
Powered by SMF | SMF © 2006-2008, Simple Machines | © 2024 Resiina