Resiina  |  Resiinan nettisivusto  |  Aihe: Resiinan nettitoimituksen uusi päätoimittaja  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Henri Hovi
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 92


« : Maaliskuu 19, 2019, 22:04:22 »

Julkaisijayhdistysten hallitukset ovat nimittäneet Resiinan nettitoimituksen uudeksi päätoimittajaksi Jussi Laukkasen. Jape Ruotsalaisen kausi päätoimittajana päättyy 31.3.2019, ja Laukkanen ottaa toimitusvastuun 1.4.2019.

Uusi päätoimittaja haki avoimen hakumme kautta paikkaa ja hänet haastateltiin SRHS:n hallituksen edustajien ja Ruotsalaisen toimesta. Haastattelun perusteella valinta oli selkeä. Laukkanen on ammaltiltaan toimittaja Koneviesti-lehdessä ja vapaa-aikanaan toinen http://www.kaivinkoneet.com/forum/-palvelun ylläpitäjistä. Hän on myös harrastanut junia lapsuudesta asti ja seurannut vaunut.orgia n. 15 vuoden ajan. Aktiivinen kuvaaja Jussi ei ole, ja jotta teidän ei tarvitse rynnätä katsomaan monta kuvaa hänellä on vaunut.orgissa, totean tässä että yksi kuva, nro 104280.

Sekä uusi että vanha päätoimittaja olivat eilen paikalla SRHS:n kerhoillassa, jossa vaihdos julkistettiin ja uusi päätoimittaja esiteltiin seuralaisille, sekä Jape piti läksiäispuheen. Julkaisijayhdistykset muistivat Japea läksiäislahjoilla, eli pullolla konjakkia SRHS:ltä ja 60 € lahjakortilla MRYn kirjakauppaan. Kuva tapahtumasta sekä selostus kerhoillasta löytyvät SRHS:n Facebook-ryhmästä.

Yhdistykset toivottavat uudelle päätoimittajalle menestystä tehtävässään sekä kiittävät Japea 11 vuoden tunnollisesta vapaaehtoistyöstä suomalaisen rautatieharrastuksen edistämiseksi.

//Korjattu pvm.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 20, 2019, 16:30:24 kirjoittanut Jape Ruotsalainen » tallennettu
Jimi Lappalainen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 2584


« Vastaus #1 : Maaliskuu 20, 2019, 06:14:06 »

Jussin ainoa kuva liittyy Bucyrus-rautatiekaivinkoneeseen.

Onnittelut Jussi Laukkaselle uudesta tehtävästä! Hymyilee
tallennettu

... hvilket alle dem, som vederbör, till kännedom och iakttagande härigenom meddelas.
Jussi Laukkanen
Ylläpito
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 88


« Vastaus #2 : Maaliskuu 20, 2019, 08:37:49 »

Kiitos kannustuksesta. Pyrin jatkossa olemaan parhaani mukaan hyödyksi tässä tehtävässä.

Omasta puolestani kiitokset Japelle siitä työstä, jota hän on tehnyt meidän kaikkien käyttäjien viihtyvyyden eteen ja kiitokset myös julkaisijayhteisöille saamastani luottamuksesta. Tähän asti olen nauttinut vain käyttäjänä näistä mainioista nettisivuista ja ajattelin nyt, että on vähintään kohtuullista, että edistäisin tätä harrastusta myös omalla työpanoksellani.

Mitä kuviin ja niiden lisäykseen tulee, saattaa joitain minunkin ottamiani valokuvia vielä ilmestyä vorgiin. Valokuvaajana minulla ei liene kovin paljoin annettavaa ja lähes kaikista aiheista, mitä olen viime aikoina kuvannut, on vorgissa ollut jo ennestään useampia hienoja kuvia. Mutta käyn kuvakansioni läpi ja katson, mitä löytyy. Höyryaikaudelta – eikä edes 70-luvulta – minulla ei valitettavasti ole valokuvia. Kun aloitin rautatieharrastuksen 55 vuotta sitten, eivät vanhempani tietenkään uskoneet käyttööni kallista valokuvauskojetta. (Tiedän rautatieharrastukseni aloittamisajankohdan siitä, että vanhempani ovat kertoneet, että olin ensimmäisen kerran vaatinut päästä asemalle junia katsomaan täyttäessäni 4 vuotta.)
tallennettu
Jimi Lappalainen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 2584


« Vastaus #3 : Maaliskuu 20, 2019, 19:01:38 »

Mitä kuviin ja niiden lisäykseen tulee, saattaa joitain minunkin ottamiani valokuvia vielä ilmestyä vorgiin. Valokuvaajana minulla ei liene kovin paljoin annettavaa ja lähes kaikista aiheista, mitä olen viime aikoina kuvannut, on vorgissa ollut jo ennestään useampia hienoja kuvia. Mutta käyn kuvakansioni läpi ja katson, mitä löytyy. Höyryaikaudelta – eikä edes 70-luvulta – minulla ei valitettavasti ole valokuvia. Kun aloitin rautatieharrastuksen 55 vuotta sitten, eivät vanhempani tietenkään uskoneet käyttööni kallista valokuvauskojetta. (Tiedän rautatieharrastukseni aloittamisajankohdan siitä, että vanhempani ovat kertoneet, että olin ensimmäisen kerran vaatinut päästä asemalle junia katsomaan täyttäessäni 4 vuotta.)


Tiedossa siis pian kuusikymppiset? Hymyilee
tallennettu

... hvilket alle dem, som vederbör, till kännedom och iakttagande härigenom meddelas.
Jussi Laukkanen
Ylläpito
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 88


« Vastaus #4 : Maaliskuu 20, 2019, 21:02:00 »

Se on väistämätön tosiasia. Ei siihen enää mene puolta vuottakaan.
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
Resiina  |  Resiinan nettisivusto  |  Aihe: Resiinan nettitoimituksen uusi päätoimittaja  |  << edellinen seuraava >>
Siirry:  
Powered by SMF | SMF © 2006-2008, Simple Machines | © 2024 Resiina