Rautatiet ja harrastus  |  Yleinen keskustelu  |  Aihe: VR Lähiliikenne- maskotti Verneri  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Joni -
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 2


« : Heinäkuu 25, 2019, 21:16:31 »

Moi! VRllä ei taida olla maskottia, tarkoitan etenkin pehmoleluja! Vai onko sittenkin? Keneltä löytyisi tällainen maskotti? tuokin ollut jo kauan sitten.  Verneri nimeltään. Kaikki aiheeseen liittyvä tieto kelpaa. Olisin kiinnostunut ostamaan, jos lelu jostain löytyy.

Tarjoa ihmeessä:) Hyvä, jos tavara löytyy Pirkanmaalta, tavaran haku muistakin Etelä-Suomen kaupungeista(Hki-Tre-Tku onnistuu sovittaessa.) Tavaran maksu käteiskaupalla.

joni.inomaa@gmail.com


* vr maskotti.jpg (260.26 kilotavua, 720x1200 - tarkasteltu 302 kertaa.)
tallennettu
Jorma Rauhala
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 795


« Vastaus #1 : Heinäkuu 26, 2019, 13:23:05 »

Verneri oli vain Helsingin Lähiliikennereitin maskottihahmo,. Kaukoliikenteen Reittien myöhemmin käyttöönottamat Kivimiehet sekä Pulu syrjäyttivät VeRnerin.
tallennettu
Vesa Kauhajärvi
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 55


« Vastaus #2 : Heinäkuu 27, 2019, 00:52:30 »

Tutun näköinen kuva  Virnistää Nämä kaksi eivät missään tapauksessa myyntiin lähde.
tallennettu
Joni -
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 2


« Vastaus #3 : Heinäkuu 27, 2019, 11:08:49 »

Okei! Onkohan Kivimiehistä tai Pulusta olemassa mitään vastaavaa? Aihe kiinnostaa ja olen valmiina, jos jostain löytyy kiinnostavaa ja mielenkiintoista. Minuun voi olla yhteydessä:) Äkkiä nyt VR-maskotti tekeille, niin saan täydennystä kokoelmaan.

Otan pääasiassa vastaan vain lahjoituksia ilmaiseksi, eli en maksa niistä mitään. Ilokseni olen saanut huomata, että näitä on tullut ihan kivasti. Hyvin harvan maskotin olen rahalla ostanut:)
joni.inomaa@gmail.com
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
Rautatiet ja harrastus  |  Yleinen keskustelu  |  Aihe: VR Lähiliikenne- maskotti Verneri  |  << edellinen seuraava >>
Siirry:  
Powered by SMF | SMF © 2006-2008, Simple Machines | © 2024 Resiina