Ajankohtaiset  |  Uutiset  |  Aihe: Liikkuvan lähijunan perässä roikkui kaksi lasta  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Veli-Matti Laitinen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 142


« : Helmikuu 14, 2021, 15:44:07 »

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/20cbc5bf-877d-4abf-beca-7544e4214f4f
tallennettu
Roope Prusila
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1225


« Vastaus #1 : Helmikuu 14, 2021, 19:59:52 »

Facebookissa liikkui huhua siitä, että meininkiä olisi videoitu ja laitettu youtubeen. Oli myös linkkejä johonkin videoihin, mutta ne oli muutettu yksityisiksi.

Edellä mainittu ei tokikaan poista sitä faktaa, kuinka typerää ja hengenvaarallista tuollainen touhu on.
tallennettu

Daniel Preiss
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 64


« Vastaus #2 : Helmikuu 14, 2021, 20:43:12 »

Mulla ei oo ongelma sen kans jos junaliikenne jatkuu vain normaliksi eikä häiritse muita ihmisiä.

Soitamaan hätänumeroa tai VR:lle on täys turha. Junaliikenne on sitten seis ja ne tyypit lähtee kuitenkin karkuun. Poliisi ei ole tarpeksi nopea paikalla ottaa ne kiinni.

Että en usko siihen voi tehdä mitään, enemmän henkilökuntaa asemailla auttausi mutta se on taas VR:lle liian kallista.
tallennettu
Miitre Timonen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 121


« Vastaus #3 : Helmikuu 14, 2021, 21:27:24 »

Turustakin on, ellei ole poistettu, youtubessa viime syksyltä video, jossa muistaakseni kolme tyyppiä matkustaa junan perässä Kupittaalle.
tallennettu

Jimi Lappalainen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 2584


« Vastaus #4 : Helmikuu 14, 2021, 22:58:54 »

Turustakin on, ellei ole poistettu, youtubessa viime syksyltä video, jossa muistaakseni kolme tyyppiä matkustaa junan perässä Kupittaalle.

Mainitussa videossa näkyi selkeästi vieläpä asianomaisten kasvot.
tallennettu

... hvilket alle dem, som vederbör, till kännedom och iakttagande härigenom meddelas.
Mikko Mäntymäki
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 509


« Vastaus #5 : Helmikuu 15, 2021, 11:33:26 »

Nuo pilaa rautatieharrastajien maineen.
tallennettu
Juhani Pirttilahti
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 2336


« Vastaus #6 : Helmikuu 15, 2021, 12:30:18 »

Nuo pilaa rautatieharrastajien maineen.

Se on jo pilalla. Mutta mitä tähän kytkimen päällä matkusteluun tulee, niin eikös sitä ole harrastettu jo vuosikymmenet?
tallennettu
Hannu Peltola
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 137


« Vastaus #7 : Helmikuu 15, 2021, 17:07:33 »

Se on jo pilalla. Mutta mitä tähän kytkimen päällä matkusteluun tulee, niin eikös sitä ole harrastettu jo vuosikymmenet?

Onko kytkimen päällä matkustelua harrastettu rautateilläkin? Se on jäänyt minulla tuntemattomaksi alueeksi. Sporan kytkimen päällä matkustajia olen joskus nähnyt, tämän kuvan tyyliin: http://vaunut.org/kuva/17496?kd2=1.1.1980&tag0=17%7CSekalaiset%7CRaitiotie
tallennettu
Juhani Pirttilahti
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 2336


« Vastaus #8 : Helmikuu 15, 2021, 17:14:40 »

Se on jo pilalla. Mutta mitä tähän kytkimen päällä matkusteluun tulee, niin eikös sitä ole harrastettu jo vuosikymmenet?

Onko kytkimen päällä matkustelua harrastettu rautateilläkin? Se on jäänyt minulla tuntemattomaksi alueeksi. Sporan kytkimen päällä matkustajia olen joskus nähnyt, tämän kuvan tyyliin: http://vaunut.org/kuva/17496?kd2=1.1.1980&tag0=17%7CSekalaiset%7CRaitiotie

Joo, kyllähän sitä tapahtui jo siihen aikaan, kun HSL-liikenteessä kuljettiin pääasiassa Sm1/2-kalustolla, jossa myös on keulassa enemmän tankoja mistä ottaa kiinni. Siitä alkaa olla jo kymmenen vuotta aikaa niin ei ole enää ihmisillä tuoreessa muistissa.

Helsingin raitioteillä perälaudalla pummilla kulkeminen on toki tunnetumpaa.

Mutta yhtä kaikki, aika suurella riskillä tuossa mennään. Nykyään Sm5-kalustolla on kiihtyvyyttä ja nopeuttakin reilusti.
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
Ajankohtaiset  |  Uutiset  |  Aihe: Liikkuvan lähijunan perässä roikkui kaksi lasta  |  << edellinen seuraava >>
Siirry:  
Powered by SMF | SMF © 2006-2008, Simple Machines | © 2024 Resiina