Resiina  |  Resiinan nettisivusto  |  Aihe: Aikansa elänyt alusta?  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: 1 [2] | Siirry alas Tulostusversio
Simo Toikkanen
Ylläpito
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 123


« Vastaus #25 : Elokuu 01, 2024, 19:19:48 »

Olen törmännyt jo pidemmän aikaa sellaiseen ongelmaan, että vaunut.orgin linkit eivät toimi, jos niitä lähettää eteenpäin.

Järkeilin asian johtuvan TLS/SSL-varmenteen puuttumisesta koko vorgista.

Olisiko ylläpidolla millaisia veikkauksia, ehtisikö tätä korjata vaikka ”syssymmällä”?
”Syssymmällä” (siis tulevan syksyn aikana) saadaan tilanteeseen parannusta, kun Vaunut.org siirretään modernimmalle palvelinalustalle. Tämän myötä saadaan käyttöön mm. https ja siihen liittyvät varmenteet.
tallennettu
Olli Aalto
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 296


« Vastaus #26 : Syyskuu 08, 2024, 13:12:15 »

Olen törmännyt jo pidemmän aikaa sellaiseen ongelmaan, että vaunut.orgin linkit eivät toimi, jos niitä lähettää eteenpäin.

Järkeilin asian johtuvan TLS/SSL-varmenteen puuttumisesta koko vorgista.

Olisiko ylläpidolla millaisia veikkauksia, ehtisikö tätä korjata vaikka ”syssymmällä”?
”Syssymmällä” (siis tulevan syksyn aikana) saadaan tilanteeseen parannusta, kun Vaunut.org siirretään modernimmalle palvelinalustalle. Tämän myötä saadaan käyttöön mm. https ja siihen liittyvät varmenteet.
Erittäin hyvä, että saadaan alusta tähän päivään siltä osin. Vakava puutehan tuo on tänä päivänä, olin jo ehtinyt harkita tunnuksen poistattamista.
tallennettu
Rainer Silfverberg
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 929


« Vastaus #27 : Syyskuu 08, 2024, 18:05:00 »

Mulla ei ole muuta kommentoitavaa kuin että sivusto on ollut alhaalla kokonaan aika monena päivänä viime kuukauden aikana.
tallennettu
Ilari Inkiläinen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 35


« Vastaus #28 : Syyskuu 12, 2024, 09:46:29 »

Saman olen huomannut. Tuntuu että tämän syksyn ja kesän aikana sivusto on ollut usein alhaalla.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] | Siirry ylös Tulostusversio 
Resiina  |  Resiinan nettisivusto  |  Aihe: Aikansa elänyt alusta?  |  << edellinen seuraava >>
Siirry:  
Powered by SMF | SMF © 2006-2008, Simple Machines | © 2024 Resiina