Muut aiheet  |  Sivuraide  |  Aihe: Oletko sairastanut sikaflunssan?  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: 1 [2] | Siirry alas Tulostusversio
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #25 : Marraskuu 13, 2009, 17:02:41 »

No, nytpä on sekin tauti sairastettu. Eikä tuntunut kuin tavalliselta kuumeelta kera nuhan.
tallennettu
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #26 : Marraskuu 13, 2009, 19:56:43 »

No, nytpä on sekin tauti sairastettu. Eikä tuntunut kuin tavalliselta kuumeelta kera nuhan.

No se o hienoo! Iskee silmää
tallennettu
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #27 : Marraskuu 14, 2009, 02:53:24 »

No se o hienoo! Iskee silmää
Ihan oikeastikin on. Se sairastaminen kun antaa immuniteetin samalle virukselle myös tulevaisuudessa - mitä rokotus ei välttämättä tee.
tallennettu
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #28 : Marraskuu 14, 2009, 10:34:26 »

No se o hienoo! Iskee silmää
Ihan oikeastikin on. Se sairastaminen kun antaa immuniteetin samalle virukselle myös tulevaisuudessa - mitä rokotus ei välttämättä tee.
No näimpä. Mutta pitää se rokote kuitenkin ottaa, eihän siitä mitään haittaakaan ole.
tallennettu
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #29 : Marraskuu 14, 2009, 11:00:51 »

No se o hienoo! Iskee silmää
Ihan oikeastikin on. Se sairastaminen kun antaa immuniteetin samalle virukselle myös tulevaisuudessa - mitä rokotus ei välttämättä tee.
No näimpä. Mutta pitää se rokote kuitenkin ottaa, eihän siitä mitään haittaakaan ole.

Minä en ainakaan enää ottaisi.. Käsittääkseni tauti on lähes mahdoton sairastaa uudestaan.. Hymyilee
tallennettu
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #30 : Marraskuu 14, 2009, 11:40:54 »

No se o hienoo! Iskee silmää
Ihan oikeastikin on. Se sairastaminen kun antaa immuniteetin samalle virukselle myös tulevaisuudessa - mitä rokotus ei välttämättä tee.
No näimpä. Mutta pitää se rokote kuitenkin ottaa, eihän siitä mitään haittaakaan ole.

Minä en ainakaan enää ottaisi.. Käsittääkseni tauti on lähes mahdoton sairastaa uudestaan.. Hymyilee
No niinhän se periaatteessa on mutta eipä siitä rokotteesta ole haittaakaan ja niinhän nuo tuntuvat sitä suosittelevan niille joilla on ollut sikainfuluenssa mutta sitä ei ole testeillä todistettu. JA minähän olen tuollainen tapaus.
tallennettu
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #31 : Marraskuu 15, 2009, 13:44:22 »

Teemu, älä ota jos se on ollu jo!
Useita keskenmenoja on tullu jo suomessa rokotusten takia!
tallennettu
Leo Männistö
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 39


« Vastaus #32 : Marraskuu 15, 2009, 13:57:05 »

Uskoisin että rokotteen ottamisella tai ottamatta jättämisellä on hyvin pieni vaikutus keskenmenoon miespuolisen henkilön kohdalla. Nykymaailmassa toki kaikki on mahdollista, mutta koiraspuoleiset ihmislajin edustajat tuppaavat aika harvoin raskaana olemaan...
tallennettu
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #33 : Marraskuu 15, 2009, 16:34:27 »

Uskoisin että rokotteen ottamisella tai ottamatta jättämisellä on hyvin pieni vaikutus keskenmenoon miespuolisen henkilön kohdalla. Nykymaailmassa toki kaikki on mahdollista, mutta koiraspuoleiset ihmislajin edustajat tuppaavat aika harvoin raskaana olemaan...

En tiedä mitä Santeri jutullaan haki takaa, mutta osuva vastaus!Hehheh Hymyilee leveästi
tallennettu
Pirkko Alanen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 135


« Vastaus #34 : Marraskuu 15, 2009, 21:04:25 »


Jälleen hyvä oivallus sanomalehti Kalevan pilapiirtäjä Jari Elsilän kynästä: http://www.kaleva.fi/plus/index.cfm?jari=236687
tallennettu

Dieselin ääni turrutti pääni!
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #35 : Marraskuu 18, 2009, 15:07:28 »

Nyt ollaan tänään mua piikitetty. =) eli rokote saatu..
tallennettu
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #36 : Marraskuu 27, 2009, 09:19:44 »

Teemu, älä ota jos se on ollu jo!
Useita keskenmenoja on tullu jo suomessa rokotusten takia!
Otin jo. Huh anteeksi jo etukäteen mutta repesin totaalisesti sun viestillesi Virnistää
tallennettu
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #37 : Marraskuu 29, 2009, 11:10:57 »

Juu eu se mittää, Teemu! =)
Tarkotin siis sitä, että turhaa koko rokotushysteeria, haitat suuremmat kuin hyöty. Ainoa ketä hyötyy, on lääketehtaat. En pelkää jotakin räkätautia.
tallennettu
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #38 : Marraskuu 29, 2009, 11:45:55 »

Juu eu se mittää, Teemu! =)
Tarkotin siis sitä, että turhaa koko rokotushysteeria, haitat suuremmat kuin hyöty. Ainoa ketä hyötyy, on lääketehtaat. En pelkää jotakin räkätautia.

Joo.. Tässä kohdassa Santerin kanssa olen samaa mieltä.. Hymyilee
tallennettu
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #39 : Marraskuu 29, 2009, 13:40:44 »

Juu eu se mittää, Teemu! =)
Tarkotin siis sitä, että turhaa koko rokotushysteeria, haitat suuremmat kuin hyöty. Ainoa ketä hyötyy, on lääketehtaat. En pelkää jotakin räkätautia.
Toi on kyllä harvinaisen totta, mutta otin kun ilmaiseksi saan Näyttää kieltä
tallennettu
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #40 : Joulukuu 22, 2009, 08:57:36 »

Minussa o ainakin ollut se sikaflunssa ja melkein helpompi se oli sairastaa kuin tavallinen flunssa. Hymyilee
tallennettu
Antti Posti
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 29


« Vastaus #41 : Joulukuu 22, 2009, 09:36:49 »

Olen sairastanut olikos nyt Loka vai marraskuussa, ja rokotuskin pakotettiin ottamaan siitä huolimatta pari viikkoa myöhemmin.
tallennettu
Juha-Pekka Kuusela
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 43


« Vastaus #42 : Tammikuu 23, 2010, 06:48:22 »

Olen sairastanut olikos nyt Loka vai marraskuussa, ja rokotuskin pakotettiin ottamaan siitä huolimatta pari viikkoa myöhemmin.

Mítenkä joku voidaan pakottaa tuohon? ps. itsellä ehkä ollut ehkä ei ja rokotetta ei ole.
tallennettu
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #43 : Helmikuu 12, 2010, 08:50:26 »

Eiköhän tuo ole jo sairastettu. Ei tutkittu mutta olin ainakin viikon kovassa flunssassa viimevuonna ja lähipiirissä on ollut sikaflunssaa joka on tutkimuksissa todettu.
Rokotetta en ole ottanut enkä ota  Näyttää kieltä
tallennettu
Sivuja: 1 [2] | Siirry ylös Tulostusversio 
Muut aiheet  |  Sivuraide  |  Aihe: Oletko sairastanut sikaflunssan?  |  << edellinen seuraava >>
Siirry:  
Powered by SMF | SMF © 2006-2008, Simple Machines | © 2024 Resiina