Resiina  |  Resiinan nettisivusto  |  Aihe: Resiinan "tilaajan" kuvat?  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Arto Lopia
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 477


« : Maaliskuu 05, 2010, 02:38:20 »

Elikkä minulle tuo lehti tulee, mutta kuvia on lisättävänä vain se 15, eli "resiinan tilaajan kuvia" ei ole tullut.
Pistin jokin aika sitten tuolta palautteen kautta kyselyä, mutta minkäänlaista vastausta ei ole tullut, joten ajattelinki jos täällä foorumin puolella tehty tiedustelu tuottaisi vastauksen?

Jos hommaan liittyy jotain "omituista säännöstöä" niin onhan se hyvä, että mahdolliset muutkin ihmettelijät saavat sen täältä lukea.

Asia nyt ei minulle ole tällä hetkellä mitenkään käytännön takia oleellinen, kunhan ihmettelen  Iskee silmää
tallennettu

Kyllä diktaatti hyvä on, sitä en kiellä.
Jape Ruotsalainen
Ylläpito
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 309


« Vastaus #1 : Maaliskuu 05, 2010, 09:40:05 »

Elikkä minulle tuo lehti tulee, mutta kuvia on lisättävänä vain se 15, eli "resiinan tilaajan kuvia" ei ole tullut.
Pistin jokin aika sitten tuolta palautteen kautta kyselyä, mutta minkäänlaista vastausta ei ole tullut, joten ajattelinki jos täällä foorumin puolella tehty tiedustelu tuottaisi vastauksen?

Jos hommaan liittyy jotain "omituista säännöstöä" niin onhan se hyvä, että mahdolliset muutkin ihmettelijät saavat sen täältä lukea.

Asia nyt ei minulle ole tällä hetkellä mitenkään käytännön takia oleellinen, kunhan ihmettelen  Iskee silmää

Käyttäjän tulee merkitä itsensä Resiinan saajaksi käyttäjätiedoissa ruksittamalla kyseinen kohta. Tätä ruksia ei sinulla ollut, joten kukaan ei ole oikeuttasi Resiinan kuviin huomannut. Kun käyttäjä pistää ruksin, lähtee siitä tieto ylläpidolle, joka varmistettuaan asian Resiinan saajien listasta lisää kuvat käyttäjälle. Ohjeistusta toki voisimme tässä asiassa parantaa, sillä kaikki eivät välttämättä käy tuolla käyttäjäprofiilin muokkaussivulla.

Palautteita ja kyselyitä tulee ylläpidolle kaikesta mahdollisesta, ja viestejä täytyy priorisoida, kun tämä ei ole kokopäivähommaa. Olit laittanut palautteesi maanantaina, joten kovin kauaa et ole vielä joutunut odottamaan. Lisäksi palautteessasi luki, että kyselet vain mielenkiinnosta, joten asia ei mennyt kiireellisimpiin.

Lisäsin kuvat nyt myös sinulle.
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
Resiina  |  Resiinan nettisivusto  |  Aihe: Resiinan "tilaajan" kuvat?  |  << edellinen seuraava >>
Siirry:  
Powered by SMF | SMF © 2006-2008, Simple Machines | © 2024 Resiina