Ajankohtaiset  |  Uutiset  |  Aihe: Junaliikenne poikki Tikkurila-Kerava-välillä.  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: 1 [2] | Siirry alas Tulostusversio
Pasi Utriainen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 332


« Vastaus #25 : Kesäkuu 22, 2010, 16:57:17 »

Nyt tämä 1993 syntynyt jeppe on saatu kiikkiin. IS:n uutinen: http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2213455.

Saas nähdä vahingonkorvausten suhteen, joutuuko yhteiskunta tässäkin lopulta maksamaan viulut.
tallennettu
Markus Räsänen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 271


« Vastaus #26 : Kesäkuu 22, 2010, 18:02:29 »

Jari Kuusiselle: täytän kohta 26, että en nyt itseäni enää pidä mitenkään nuorena. Mutta junabongarina olen kyllä aika tuore "maitohammas"! Olen kyllä katsellut ja ihaillut junia koko pienen ikäni, mutta kuvausharrastuksen olen aloittanut "vasta" 3 vuotta sitten, en kyllä arvannut kuvaamisen aloittamisen aikoihin, että tämä olisi näin "jännittävää" siis poliisien suhteen. Ja onhan noita kuvia otettu junista 3 vuoteen reilut 3000kpl! aikoinaan junien kuvaus alkoi "vedosta" siskon kanssa että minulla ei riitä kärsivällisyys kuvata junia ja niin on käynnyt että jäin kuvaamiseen kiinni......

tallennettu
Sivuja: 1 [2] | Siirry ylös Tulostusversio 
Ajankohtaiset  |  Uutiset  |  Aihe: Junaliikenne poikki Tikkurila-Kerava-välillä.  |  << edellinen seuraava >>
Siirry:  
Powered by SMF | SMF © 2006-2008, Simple Machines | © 2024 Resiina