Resiina  |  Resiinan nettisivusto  |  Aihe: Ongelmia sivuston kanssa  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Jimi Lappalainen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 2585


« : Maaliskuu 27, 2011, 17:01:40 »

Mulle käy näin. Katselen omia kuviani. Olen siirtymässä sivulle http://vaunut.org/kuvat/?u=1606&p=4 . Jos en ole kirjautunut, pääsen sivulle. Jos olen kirjautunut, käy kuvan osoittamalla tavalla. Jos menen ei-kirjutuneena sivulle, ja kirjaudun vasta siellä, tulee sama virhesivu vastaan.


* Virhe.PNG (242.72 kilotavua, 800x600 - tarkasteltu 311 kertaa.)
tallennettu

... hvilket alle dem, som vederbör, till kännedom och iakttagande härigenom meddelas.
Tuukka Ryyppö
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 3078


« Vastaus #1 : Maaliskuu 27, 2011, 17:09:54 »

Onglma on melko varmasti kierrettävissä vaihtamalla osoiterivillä tuo p=4 muotoon p=3 tai p=2.
Arvaan, että syynä on, että olet asetuksista kirjoittanut kohtaan "Kuvia näkyvissä per sivu:" oletusarvoa suuremman luvun. Tällöin kuvat mahtuvat neljälle sivulle, kun ollessasi kirjautumattomana niitä on vain 20 per sivu ja sivuja tarvitaan 5.
Ylläpito korjannee asian aika pian tämän virheilmoituksen nähtyään ohjaamalla käyttäjän tällaisessa tilanteessa automaattisesti viimeiselle sivulle, jolla on kuvia.
tallennettu

Matkustaminen on kallista. Paitsi jos päättää olla maksamatta majoituksesta. Jee!
Tuukka Ryyppö
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 3078


« Vastaus #2 : Maaliskuu 27, 2011, 17:11:29 »

Lisäpalautteena vielä, että tuon virheilmotuksen lomaan olisi kiva saada linkki "Siirry tästä sivulle 4", jossa tietysti tuon nelosen paikalle tulisi se viimeisen kuvia sisältävän sivun numero.
tallennettu

Matkustaminen on kallista. Paitsi jos päättää olla maksamatta majoituksesta. Jee!
Jimi Lappalainen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 2585


« Vastaus #3 : Maaliskuu 27, 2011, 17:26:15 »

Jaa, kiitos Tuukka, nyt toimii. Enpä arvannut et vois näinkin käydä.  Iskee silmää
tallennettu

... hvilket alle dem, som vederbör, till kännedom och iakttagande härigenom meddelas.
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
Resiina  |  Resiinan nettisivusto  |  Aihe: Ongelmia sivuston kanssa  |  << edellinen seuraava >>
Siirry:  
Powered by SMF | SMF © 2006-2008, Simple Machines | © 2024 Resiina