Ajankohtaiset  |  Havainnot  |  Aihe: Move66 kuorma-auton lavetilla matkalla sinne jonnekin  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
[Tunnus poistettu]
Vieras
« : Kesäkuu 10, 2011, 11:39:09 »

Tänään havaitsin klo 10.25 (Kontiolahden kunnassa) Lehmossa Jokirannantien ja Vanhan Nurmeksentien risteyksessä Move66:n kuorma-auton lavetilla matkalla Joensuun suuntaan. Tietääkö joku tapauksesta jotain lisää kuten mistä oli tulossa, minne on menossa, minkä instanssin omistama Move66 tms.?
tallennettu
Vesa-Matti Turunen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 65


« Vastaus #1 : Kesäkuu 10, 2011, 19:16:40 »

Itse tuli huomattua tämä sama asia Uurossa, kun kuorma-auto tuli vastaan Kajaanin tien ylittävällä sillalla, itse olin tulossa 73:a Enon suunnasta.
tallennettu
Eero Heinonen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 84


« Vastaus #2 : Kesäkuu 12, 2011, 15:10:11 »

Move meni kotiinsa Voikkaalle.
tallennettu
Joni Orava
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1


« Vastaus #3 : Kesäkuu 13, 2011, 11:10:20 »

Ja saman vempaimen huomasin minäkin kulkevan tietä pitkin kotipihasta Iiksenvaaralla Joensuussa. Ylisuurten kuljetusten reitti kulkee vielä toistaiseksi meidän ohi kapeaa ja huonokuntoista hiekkatietä pitkin. Yleensä on tullut vetureja nähtyä vain 300 m etelämpänä Ilomantsin radalla, jolle meiltä myöskin on näköyhteys. Vai että Voikkaan Move. Hauska yhteensattuma sikäli, että olen kotoisin melkein Voikkaalta (Pilkanmaasta) ja Moveja on tullut ihailtua siellä aikanaan.
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
Ajankohtaiset  |  Havainnot  |  Aihe: Move66 kuorma-auton lavetilla matkalla sinne jonnekin  |  << edellinen seuraava >>
Siirry:  
Powered by SMF | SMF © 2006-2008, Simple Machines | © 2024 Resiina