Rautatiet ja harrastus  |  Yleinen keskustelu  |  Aihe: VR:n entinen pääjohtaja Stevecon toimitusjohtajaksi  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Lari Nylund
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1439


« : Marraskuu 30, 2011, 14:50:26 »

OTK Henri Kuitunen (53) on nimitetty Steveco Oy:n toimitusjohtajaksi 15.1.2012 alkaen. Hän siirtyy Stevecolle Caprus Oy:stä, jossa on toiminut toimitusjohtajana vuodesta 2010 lähtien.

Kuitusella on pitkäaikainen kokemus logistiikka-alan johtotehtävistä.

Hän on toiminut VR-konsernin palveluksessa 27 vuotta, joista viimeiset 12 vuotta konsernin pääjohtajana. Ennen VR-aikaa hän työskenteli Pohjolan Liikenteen palveluksessa kuusi vuotta.

- Vaikka olenkin työskennellyt logistiikka-alalla kumi- ja rautapyöräliikenteen parissa, rautatieliikenteen tavaravirtojen toinen pää on hyvin usein satamassa ja sen myötä satama-ala on tullut tutuksi. Varsinkin VR-Cargon vuosinani olin hyvin paljon stevecolaisten kanssa yhteistyössä, Kuitunen sanoo.

- Asiakaskunta on Stevecolla ja VR:llä hyvinkin samanlainen. Olen työskennellyt myös hyvin paljon Venäjän liiketoimintojen parissa ja uskoisin sen kokemuksen olevan hyödyksi uudessa työssänikin. Venäjän liikenne on tärkeässä asemassa etenkin itäisen Suomenlahden satamissa.

- Tulen kehittämään Stevecoa nöyrin mielin. Olen seurannut yhtiötä kuluneiden vuosien aikana ja voin todeta, että edeltäjäni, toimitusjohtaja Kari Savolainen on tehnyt hyvää työtä.

Toimitusjohtaja Kari Savolainen siirtyy Finavia Oyj:n palvelukseen. Hän jatkaa toimitusjohtajana Kuitusen aloitukseen saakka.

Lähde: http://www.steveco.fi/fi/Ajankohtaista/?news_id=194
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
Rautatiet ja harrastus  |  Yleinen keskustelu  |  Aihe: VR:n entinen pääjohtaja Stevecon toimitusjohtajaksi  |  << edellinen seuraava >>
Siirry:  
Powered by SMF | SMF © 2006-2008, Simple Machines | © 2024 Resiina