Resiina  |  Resiinan nettisivusto  |  Aihe: Ostettavista kuvista kysyttävää  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Jouko Järvinen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 114


« : Joulukuu 17, 2011, 18:11:57 »

Säilyykö ostetut "kuvat", eli kuvan lisäys kerrat, kalenterivuodesta seuraavaan vai nollautuuko ne kun vuosi vaihtuu?
Eli voiko yhden kerran ostettuja kuvan lisäys kertoja säästää tuleville vuosille ja silti saada ne 15 ilmaiskuvaa vuosittain edellisten jatkoksi?
tallennettu
Valtteri Paakkari
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 428


« Vastaus #1 : Joulukuu 17, 2011, 18:49:55 »

Ostetut kuvat säilyvät, mutta ilmaiskuvia ei voi kerryttää.
tallennettu
Topi Pikkarainen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 339


« Vastaus #2 : Joulukuu 17, 2011, 21:40:29 »

Eli: En ole käyttänyt kaikkia Resiina-tilaajan kiviani joten en saa ensi vuonna Resiina-kuvia?
tallennettu

"Luonnonrauhan nauttiminen ei vähennä luonnonrauhaa, ei saastuta, ei riko."
Teemu Peltonen
Ylläpito
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 259


« Vastaus #3 : Joulukuu 18, 2011, 12:25:05 »

Eli: En ole käyttänyt kaikkia Resiina-tilaajan kiviani joten en saa ensi vuonna Resiina-kuvia?
Kyllä, näinkin sen voi nähdä. Resiinan tilaajan kuvat eivät kerry vuosien saatossa, samoin eivät ilmaiskuvatkaan.
tallennettu
Teemu Sirkiä
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 907


« Vastaus #4 : Joulukuu 18, 2011, 12:28:25 »

Eli: En ole käyttänyt kaikkia Resiina-tilaajan kiviani joten en saa ensi vuonna Resiina-kuvia?
Kyllä, näinkin sen voi nähdä. Resiinan tilaajan kuvat eivät kerry vuosien saatossa, samoin eivät ilmaiskuvatkaan.

Tässä on mielestäni pieni väärinymmärryksen vaara. Jos viidestäkymmenestä kuvasta on käyttänyt vaikka kymmenen, niin ensi vuodelle saa siis kymmenen uutta ilmaiskuvaa. Laskurin arvoksi tulee siis aina 50 riippumatta siitä, mikä se on sillä hetkellä alunperin ollut.
tallennettu
Timo Salminen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 572


« Vastaus #5 : Joulukuu 18, 2011, 12:35:43 »

Eikö olisi yksinkertaisinta ymmärtää niin, että jäljellä olevat vanhat ilmais- ja tilaajakuvat lakkaavat olemasta aina vuodenvaihteessa ja niiden tilalle tulee täysi paketti uusia? Tulos on sama kuin edellisessä selostuksessa mutta yksinkertaisemmin...
tallennettu

"Jos ne henkilöt jotka sillon on ollu ja kualleet nousisvat nyt katsomaan [...] ni ne ei uskois ollenkan omia silmiäns." (Tallimies Kustaa Väre 1961)
Topi Pikkarainen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 339


« Vastaus #6 : Joulukuu 18, 2011, 12:49:17 »

Jos käytän kaikki kuvani (resiina ja ilmais) niin saan ensi vuonna 75 kuvaa (resiina ja ilmais -kuvat yhteensä)?
tallennettu

"Luonnonrauhan nauttiminen ei vähennä luonnonrauhaa, ei saastuta, ei riko."
Teemu Sirkiä
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 907


« Vastaus #7 : Joulukuu 18, 2011, 12:53:25 »

Jos käytän kaikki kuvani (resiina ja ilmais) niin saan ensi vuonna 75 kuvaa (resiina ja ilmais -kuvat yhteensä)?

65. Mutta ei varmaan ole kovin hyvä idea yrittää käyttää kuviaan loppuun tässä parin viikon aikana vain siksi, että saisi ensi vuonna lisätä taas saman verran kuvia. Sinulla on kuitenkin ensi vuonnakin 65 kuvaa käytettävissä riippumatta siitä, montako kuvaa olet tänä vuonna tänne laittanut.
tallennettu
Topi Pikkarainen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 339


« Vastaus #8 : Joulukuu 18, 2011, 13:05:29 »

Tällä selvä! Kiitos tiedosta!
tallennettu

"Luonnonrauhan nauttiminen ei vähennä luonnonrauhaa, ei saastuta, ei riko."
Jimi Lappalainen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 2583


« Vastaus #9 : Joulukuu 18, 2011, 16:03:36 »

Jos käytän kaikki kuvani (resiina ja ilmais) niin saan ensi vuonna 75 kuvaa (resiina ja ilmais -kuvat yhteensä)?

65. Mutta ei varmaan ole kovin hyvä idea yrittää käyttää kuviaan loppuun tässä parin viikon aikana vain siksi, että saisi ensi vuonna lisätä taas saman verran kuvia. Sinulla on kuitenkin ensi vuonnakin 65 kuvaa käytettävissä riippumatta siitä, montako kuvaa olet tänä vuonna tänne laittanut.
Siksi kannattaakin yrittää lisätä kuvia tasaiseen tahtiin vuoden mittaan, jos haluaa käyttää kaikki kuvanlisäysmahdollisuutensa. Esim. tein juuri Lappeenranta- sarjani, johon kului 10 kuvaa. Jäljelle jäi 4.
tallennettu

... hvilket alle dem, som vederbör, till kännedom och iakttagande härigenom meddelas.
Vesa-Matti Turunen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 65


« Vastaus #10 : Heinäkuu 07, 2012, 09:57:41 »

Ostin kuvanlisäysoikeuksia yli kaksi viikkoa sitten eikä niitä ole vieläkään lisätty käyttäjätililleni. Lähetin pari päivää sitten palautettakin asiaan liittyen sivuston palautelaatikon kautta. Mistä lie johtuu?
tallennettu
Jape Ruotsalainen
Ylläpito
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 309


« Vastaus #11 : Heinäkuu 08, 2012, 12:43:07 »

Ostin kuvanlisäysoikeuksia yli kaksi viikkoa sitten eikä niitä ole vieläkään lisätty käyttäjätililleni. Lähetin pari päivää sitten palautettakin asiaan liittyen sivuston palautelaatikon kautta. Mistä lie johtuu?


Ei ole sinulta tullut palautetta. Lähetin sinulle nyt kuitenkin asiasta spostia. Hoidetaan asia kuntoon.
tallennettu
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #12 : Heinäkuu 08, 2012, 20:06:48 »

Mulla on ollut sama ongelma resiina kuvieni kanssa. Olen odottanut muutaman viikon eikä niitä kuvia ole saapunut minulle. Palautetta olen myös lähettänyt.
tallennettu
Valtteri Paakkari
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 428


« Vastaus #13 : Heinäkuu 08, 2012, 20:14:33 »

Mulla on ollut sama ongelma resiina kuvieni kanssa. Olen odottanut muutaman viikon eikä niitä kuvia ole saapunut minulle. Palautetta olen myös lähettänyt.
Kuin myös, mutta en anna Ruotsalaisen Japelle mitään negatiivista kommenttia. Eipä tuo maailmaani kaada, vaikka eivät kuvat ihan heti tulisikaan. Hymyilee
tallennettu
Vesa-Matti Turunen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 65


« Vastaus #14 : Marraskuu 23, 2012, 22:21:24 »

Lieneekö sama ongelma kuin kesällä, mutta tilasin kuvia pari viikkoa sitten eikä niitä ole näkynyt? S-postia olen myös lähettänyt ylläpidolle asiasta.
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
Resiina  |  Resiinan nettisivusto  |  Aihe: Ostettavista kuvista kysyttävää  |  << edellinen seuraava >>
Siirry:  
Powered by SMF | SMF © 2006-2008, Simple Machines | © 2024 Resiina