Muut aiheet  |  Sivuraide  |  Aihe: Oletko tavannut ketään julkkista?  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] 2 3 | Siirry alas Tulostusversio
Topi Pikkarainen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 339


« : Joulukuu 28, 2011, 17:08:28 »

Ja julkkiksella tarkoitan kuuluisaa henkilöä. Ja tapaamisella en tarkoita sitä että näit hänet festivaaleilla. Ja kuuluisa rautatieharrastakin lasketaan! Iskee silmää
tallennettu

"Luonnonrauhan nauttiminen ei vähennä luonnonrauhaa, ei saastuta, ei riko."
Jukka Voudinmäki
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 356


« Vastaus #1 : Joulukuu 28, 2011, 19:08:50 »

Ja julkkiksella tarkoitan kuuluisaa henkilöä. Ja tapaamisella en tarkoita sitä että näit hänet festivaaleilla. Ja kuuluisa rautatieharrastakin lasketaan! Iskee silmää
Pitäisi ensin määritellä, kuka on julkkis, missä siis menee julkkiuksen raja ja mitä tapaamisella tarkoitetaan. Näkemistä kadulla/ihmisjoukossa, juttelua, kättelyä jne.. Joitakin olen tavannut riippuen siitä, miten asia määritellään.
tallennettu
Topi Pikkarainen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 339


« Vastaus #2 : Joulukuu 28, 2011, 20:03:23 »

Juttelu tai kättely. Julkkis, joku näyttelijä tai... Arvioi itse.
tallennettu

"Luonnonrauhan nauttiminen ei vähennä luonnonrauhaa, ei saastuta, ei riko."
Valtteri Paakkari
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 428


« Vastaus #3 : Joulukuu 28, 2011, 20:36:38 »

Mikko Kaakkuriniemi, Prättälän Tuomo. Hymyilee
tallennettu
Topi Lajunen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 2909


« Vastaus #4 : Joulukuu 29, 2011, 01:30:08 »

Useita muusikoita. Mutta en ryhdy namedroppailemaan.  Vaikenee
tallennettu
Esko Ampio
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 610


« Vastaus #5 : Joulukuu 29, 2011, 13:01:02 »

Siitä on aikaa, kun Joensuun Elli lauloi vaunuosastolle, ....
tallennettu
Tuukka Ryyppö
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 3078


« Vastaus #6 : Joulukuu 29, 2011, 15:09:53 »

Mielenkiintoinen kysymys on myöskin, miksi tällä on mitään väliä? Töissä olen silloin tällöin päätynyt tekemisiin erilaisten julkkisten kanssa, mutta yritän toimia heidän kohdallaan siten, kun en lainkaan tietäisi keitä he ovat, koska muu on jokseenkin epäkohteliasta.
tallennettu

Matkustaminen on kallista. Paitsi jos päättää olla maksamatta majoituksesta. Jee!
Topi Pikkarainen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 339


« Vastaus #7 : Joulukuu 29, 2011, 16:48:34 »

Ei tällä olekaan väliä, kysyn vaan.
tallennettu

"Luonnonrauhan nauttiminen ei vähennä luonnonrauhaa, ei saastuta, ei riko."
Aki Leppänen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 151


« Vastaus #8 : Joulukuu 29, 2011, 17:29:00 »

Jos supistaisi vastausta julkkiksiin joita on tavannut (nähnyt) junassa tai rautatieasemalla. Viime viikolla Tampereen rautatieaseman kahvilassa viereisessä pöydässä Anna Kontula avustajansa kanssa levitteli kalenteria ja papereita. Samassa kahvilassa nähty muitakin, pääasiassa poliitikoita. Jari Tervo, Veltto Virtanen ja Jone Nikula on tullut nähtyä useammin kuin kerran junassa tai asemalla. Nämä nyt ainakin ensimmäisenä tulee mieleen.

Ja ainiin, ensimmäisen BB-kauden yksi kilpailijoista näkyi usein käyttävän ilmeisesti työmatkoihin junaa Lempäälä-Tampere välillä. Mutta näitähän ei kukaan enää muista, kuten ei toivottavasti muista juuri päättyneen kaudenkaan kilpailijoita kohta.
tallennettu
Joona Kärkkäinen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 544


« Vastaus #9 : Joulukuu 30, 2011, 00:03:19 »

Näin Muumipeikon ja Pikkumyyn Silja Symphonylla matkalla Ruotsiin...  Virnistää
tallennettu
Jorma Toivonen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1411


« Vastaus #10 : Joulukuu 30, 2011, 01:06:11 »

Kerran tapasin harrastaja M.Nymanin Oriveden ja Tampereen välillä Dm12:ssa, edelleen taitanee olla arvoitus hänelle.
tallennettu
Tuukka Ryyppö
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 3078


« Vastaus #11 : Joulukuu 30, 2011, 01:46:08 »

Kerran tapasin harrastaja M.Nymanin Oriveden ja Tampereen välillä Dm12:ssa, edelleen taitanee olla arvoitus hänelle.

Mä tapasin kerran erään M.Nymanin artistikaverin Dm12:ssa Ylivieskan ja sen paikan välillä, missä vaihdetaan Mäntyharjulle menevään junaan. Mikä noissa kuuluisissa stondisshowtyypeissä on, kun aina vaan Dm12:lla haluavat kaikkialle matkustella?
tallennettu

Matkustaminen on kallista. Paitsi jos päättää olla maksamatta majoituksesta. Jee!
Jarkko Korhonen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 517


« Vastaus #12 : Joulukuu 31, 2011, 18:05:09 »

Junassa olen havainnut Maarit Tastulan pari krt Hki-tpe-välillä ja muistaakseni Oulu-Tpe-välillä tosi kauan sitten (2001 tms) Roman Schatzin. Raitiovaunussa matkustamassa olen nähnyt mm. näyttelijä Matleena Kuusniemen (bongattu ulkoa käsin).
tallennettu
Topi Lajunen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 2909


« Vastaus #13 : Tammikuu 01, 2012, 16:46:30 »

(bongattu ulkoa käsin).

Hymyilee leveästi Vai ehkä kuitenkin silmin?
tallennettu
Antti Rautiainen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 84


« Vastaus #14 : Helmikuu 09, 2012, 01:29:48 »

En ehkä tavannu mutta oltiin samassa pienessä levyvaihtarissa ja sitä ennen kirpparilla Pertti Veltto Virtasen kanssa Lahden keskustassa,ois varmaan voinu vaikka kätellä mutta useinhan julkkikset haluaa olla rauhassa ja touhuta omiaan.
Oli muutes piiitkä ja laiha kaveri,sit remontti Reiskan kanssa juttelin Raksamessuilla ja taasen Rompetorilla Orimattilassa juttelin Riita Väisäsen kanssa, sattuvat tulee ihan säkällä suoraan vastaan!
Kyllähän noita varmaan tapais suuriakin julkkiksia kun vaan enempi liikkuis, mutta näköjään vähemmälläkin niitä näkyy heh
Ja ihan asiallisia tyyppejä kaikki on ollu mitä olen jutellu/nähny
tallennettu
Jukka Viitala
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 280


« Vastaus #15 : Heinäkuu 04, 2012, 00:59:06 »

Joskus hyttivaunujen tultua käyttöön hälisevä lapsiperheemme, jossa olin hälisevä lapsi, suuntasi faijan henkilökuntalipulla ekaan luokkaan ja siellä istui tämä Turhapuroa esittänyt kaveri. Liekö huono päivä taiteilijalla, mutta sen kohtaamisen jälkeen kyseisen hepun esitykset eivät ole jaksaneet naurattaa.

80-luvun alkupuolella eksyimme kaveriporukassa paikallselle tanssilavalle päissämme kuin neukkumiliisit, siellä esiintyi iki-ihana Eini ja tämä hentoinen artisti tuli tauolla juttelemaan mukavia pöytäämme, olimme kai sen verran kansainvälisessä kunnossa. Oli aika maanläheinen tytteli tai no jaa, kymmenisen vuotta meitä vanhempi, mutta pohjoisen tyttönä oikein välitön. Tuon jälkeen luettiin Avut ja Seurat entistä tarkemmin.

2000-taitteen nurkilla työpaikallani järjestettiin kesäisin konsertteja ja olin backstagella ihan työn puolesta. Henry Aaltonen, Antti Hulkko, jopa kyykkyviulisti Linda, joka kuului ainakin silloin tukkansa värin puolesta lajityyppinsä esimerkillisimpiin edustajiin, eli en antautuisi ilmaiseksi ja Walesin tiikerikin piipahti ihan vieressä. Tuolta ajalta paras muisto jäi Benny Törnroosista, joka veti Tompan keikan kuvauksia, eli herra Muumilaulu, oli nimittäin todella asiallinen kaveri. BT on todella suuri stara rannikolla, mutta ei antanut sen häiritä.

No, rakkaassa peruskoulussamme minua opetti Pelle Miljoonan velipoika, mutta tuo oli kauan ennen Petrin muuttumista Pelleksi, -74. Jälkimmäisen kappaleista jokunen saattoi nävertää opettajasuvun selkäruotoa sanoituksillaan, mutta onhan Petrikin opettaja, eli sangen sivistynyt mies. Pelleksi muututtuaan hän oli valvojana koulun kesäsiirtolassa, jossa siskolikka oli ja veikkaan kaikkien ostaneen tennarit tuon jälkeen. Iltanuotiolla oli kuulemma musiikki ihan sitä ihteään eikä mitään leirikliseitä. Vuosi oli ehkä 1980.
tallennettu
Antti Rautiainen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 84


« Vastaus #16 : Elokuu 04, 2012, 04:35:51 »

Kolmatta vuotta sitte tais ainaki olla kun juttelin Orimattilan rompetorilla Väisäsen Riitan kanssa,siinä kuulumiset vaihettiin ja jatkettiin matkaa.
Onhan noita läheltäpiti tilanteita ollu mut en ole viittiny häiritä, rauhassa kun haluavat olla hekin kuten mekin tavalliset tasamaan tallaajat heh!
No mitä nyt jossai tavaratalokeikoilla olen jutellu joidenkin artistien kanssa mut niinhän kaikki tekee.
tallennettu
Teemu Tuomisto
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 232


« Vastaus #17 : Elokuu 22, 2012, 19:08:38 »

Diandra Flores, Antti Tuisku
tallennettu
Samppa Maunuksela
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 35


« Vastaus #18 : Elokuu 22, 2012, 23:37:20 »

Olen törmännyt ostoskärryllä Pelle Miljoonan Kouvolan Prisman ovella. Eka näky vain jamaikaviitta, sit ylempään parta ja rastat. On kanssa pitkä kaveri. Ja toki perävaunu hänen mukanaan  Hymyilee
tallennettu
Teemu Salonen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 231


« Vastaus #19 : Elokuu 23, 2012, 17:46:03 »

Asiakaspalvelutyöni puolesta on tullut tavattua julkimoita, jos jonkunlaisia. Mutta niitä en tässä yhteydessä laske julkimoiksi, koska en niitä myöskään siinä yhteydessä noteerannut julkimoiksi vaan asiakkaiksi muiden joukossa.

Tänään ajeli espoon keskuksessa vastaan poliisit-sarjasta tutut konstaapelit Sami Söder ja Hannu Väänänen.
tallennettu
Toni Lassila
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 181


« Vastaus #20 : Syyskuu 01, 2012, 08:21:21 »

Itse olen nähnyt Kari Väänäsen Kemijärven rautatieasemalla. Iskee silmää Ja Useita huippujääkiekkoilijoita Rovaniemellä 14.4.2012 Suomi-Norja harjoitusmaaottelussa. Hymyilee Antero Mertarannankin(selostaja) näin siellä selostuskopissa Hymyilee leveästi.
tallennettu

Sr1 Siperian Susi
Jouko Järvinen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 114


« Vastaus #21 : Syyskuu 01, 2012, 11:34:08 »

Juha Miedon kokkailuja on tullut seurattua aikanaan Farmarimessuilla Mikkelissä 2004. Toki muitakin tunnettuja naamoja jäi sieltä mieleen, mutta Miedon touhuja oli mielenkiintoisinta seurata tirisevän ruuan kypsyessä paistinpannuilla ja vahvalla murteella tilannetta selostaen. Iskee silmää
Mikkelin katuviestissä Antero Mertaranta oli eräänä vuonna selostamassa. Kierteli mikin kanssa ympäri Suomen Kauneinta Toria. Olikohan paria vuotta myöhemmin, keväällä 2005, kun samaisella paikalla muuan pokerinaaman omaava, kiihdytysautoja harrastava ex-mäkihyppääjä jakeli nimikirjoituksiaan. Itse tyydyin seuraamaan hivenen sivummalta, lähinnä yläkouluikäisistä koostuvaa jonotusta mestarin paikkeille. Olipahan sama miekkonen myös heinäkuussa 2009 Lahden Kärkkäisellä äänenpainetapahtumassa mukana, jälleen harrastuksensa merkeissä.
Tunnettuja muusikkoja on myös tullut bongattua, heitä sen enempää luetteloimasta. Muita tunnettuja naamoja saattanen lisätä tähän myöhemmin jahka niitä taas mieleen juolahtaa.
tallennettu
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #22 : Syyskuu 01, 2012, 14:01:12 »

Tosi kaukana ollaan varsinaiseta aihepiiristä, mutta kerrottakoon: Joskus noin vuonna 1973 Olin Tamperren Teatterin tiloissa toimineessa ravintolassa, ei Tillikassa, vaan toisessa vähän eri tyyppisessä.
Taloon tuli Antti Hammarberg siipiveikkoseuran kanssa. Irwin oli seurueen örveltävässä joukossa ainoa sivistyneesti käyttäytyvä. Vaihdoimme joitain lauseita kun hän pahoitteli seurueensa kuntoa.
tallennettu
Mikko Mäntymäki
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 509


« Vastaus #23 : Syyskuu 01, 2012, 20:07:14 »

26.8. näin Veltto Virtasen Lempäälän lidlin ovissa vastaan, kaljakoppa ja grillaus tarvikkeita sylissä. Itsekin olin samoilla asioilla Lempäälässä kävin tekemässä 5 päivän ruoka ostokset. Muuttokuorma oli autossa suuntana Punkalaidun.
tallennettu
Jarmo Ranta
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 55


« Vastaus #24 : Syyskuu 01, 2012, 20:55:18 »

Riihimäki–Lahti-taajiksen matkustajana on ollut Aira Samulin, jota opastelin, kun kysyi Sm4:ssä neuvoa.

8.8.2010 Nastolassa puihin törmänneessä IC 12:ssa matkusti myös Osmo Soininvaara, jonka kanssa tuli vaihdettua sananen liki kaksituntisen pysähdyksen aikana, samaan matkustajaosastoon kun sattui. Pilkkopimeää ja sateista kun oli, hän koetti paikantaa junan sijaintia jonkinlaisella navigaattorilla, jonka huomasin kyllä näyttävän hieman väärin. Hän sai sitten kuulla, että olemme Nastolan seisakkeen länsipuolella, sillä eräs hörhö huomasi junan takaikkunalla sen juuri jäävän mutkan taakse, kun IC:n vauhti alkoi hidastua töksähdellen ja vaimean, edestäpäin kuuluvan, ryskeen kera.
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 | Siirry ylös Tulostusversio 
Muut aiheet  |  Sivuraide  |  Aihe: Oletko tavannut ketään julkkista?  |  << edellinen seuraava >>
Siirry:  
Powered by SMF | SMF © 2006-2008, Simple Machines | © 2024 Resiina