Muut aiheet  |  Sivuraide  |  Aihe: Oletko tavannut ketään julkkista?  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: 1 [2] 3 | Siirry alas Tulostusversio
Riku Outinen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 882


« Vastaus #25 : Syyskuu 01, 2012, 20:58:16 »

Kati Outisen olen tavannut.  Hymyilee
tallennettu
Ari-Pekka Lanne
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 427


« Vastaus #26 : Syyskuu 15, 2012, 18:09:31 »

Presidentti Mauno Koivisto tuli nähtyä joskus 90-luvun alun harmaina ja alakuloisina lamavuosina hänen lähtiessään vauhdilla pressanlinnasta mustan auton kyyditsemänä. Taisipa hän siinä auton ajaessa portista nostaa kohteliaasti kättäänkin aidan takana kameroineen notkuvalle (ikuiselle) pikkupojalle. Eipä olisi tuolloin tullut mieleen, että kahdenkymmen vuoden päästä, 2010-luvun Euro-Suomessa, eläköityneelle presidentille ei viitsitä antaa istumapaikkaa sporassa(http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012091216065218_uu.shtml)... Satuin noihin samoihin aikoihin, joskus siinä markan ehkä jo harkitessa kellumista, osumaan Eduskuntatalon ovelle samaan aikaan silloisen pääministerin Harri Holkerin kanssa ja avasin hänelle oven.


* Manu.jpg (159.62 kilotavua, 983x669 - tarkasteltu 496 kertaa.)
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 15, 2012, 18:23:02 kirjoittanut Ari-Pekka Lanne » tallennettu

Meitä on joka kelille – muuten junat jäisi ajamatta.
Topi Lajunen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 2910


« Vastaus #27 : Syyskuu 15, 2012, 18:39:24 »

Jatketaan presidenteissä.

Ollessani aiemmin töissä Helsinki-Vantaan lentoasemalla, tuli usein käytyä eväsostoksilla Tietotien K-kaupassa (terveiset kaupan silloisille mukaville kassattarille!).

Kerran kauppaan sisälle mennessäni pihalle kaarsi musta auto, josta nousi kaksi tummiin pukeutunutta nappikorvaa ja Halosen Tarja. Toinen nappikorva jäi oven vierustalle odottelemaan, ja toinen suuntasi Tarjan perässä sisälle kauppaan.

Kassalle satuin Halosen perään, joka osti jotain iltapalatarpeita, liekö Pentilleen. Maksoi käteisellä, mutta rahaa ei ollutkaan aivan riittävästi, vaan Tarjalta puuttui 20 senttiä. Tarjosin 20 sentin kolikkoa Tarjalle, mutta nappikorva löysi samanmoisen omista taskuistaan, joten Tarja kiitti minua kohteliaasti ja otti nappikorvan kolikon. Höh.
tallennettu
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #28 : Syyskuu 15, 2012, 19:01:20 »

En ole aivan tavannut ex-presidentti Tarja Halosta, mutta kuitenkin nähnyt 5 metrin päästä Uspenskin katedraalissa itsenäisyyspäivän kirkonmenoissa 2009. Saman vuoden syksynä kättelin silloiset pääministeri Matti Vanhasen ja valtiovarainministeri Jyrki Kataisen Valtioneuvoston linnan avointen ovien päivänä. Joensuulaisen "julkkispoliitikko" Jouko Kärnän kokouskäyttäytymistä olen useaan otteeseen seurannut kaupungintalon yleisölehteriltä käsin.
tallennettu
Arto Lopia
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 477


« Vastaus #29 : Syyskuu 15, 2012, 19:49:10 »

Johannes Virolaisen kanssa samassa pöydässä kahvia joskus litkiny ja Sauli Niinistön joskus jossai nähny.
Sit jotai tyhjänpäiväsiä toki nähny, viimeisimpänä Sofi Oksanen tuli kahveelle Nesteen baariin, näkeehän noita.
tallennettu

Kyllä diktaatti hyvä on, sitä en kiellä.
Jimi Lappalainen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 2586


« Vastaus #30 : Syyskuu 15, 2012, 20:16:02 »

Olimme monta vuotta sitten Oulun Edenissä (kylpylä). Siellä kuulemma Mertaranta sanonut mulle "Mitä sälli?"  Hymyilee En muista tapahtunutta, koska olin niin nuori, enkä silloin edes tiennyt kuka ko. herra oli.

Jussi Pajusta olen kätellyt.

Petri Tiilen olen nähnyt, mutten sen enempää ole keskustellut tms.
tallennettu

... hvilket alle dem, som vederbör, till kännedom och iakttagande härigenom meddelas.
Teemu Tuomisto
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 232


« Vastaus #31 : Syyskuu 15, 2012, 21:26:29 »

Nyt tuli mieleen vielä, Timo Soini, Sofi Oksanen, Pamela Tola.
tallennettu
Jaakko Hakala
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 482


« Vastaus #32 : Syyskuu 19, 2012, 19:23:57 »

Hämärästi muistan Teemu Selänteen nähneeni Seinäjoen keskussairaalassa.. vuosi 2000 tms.. oli sattumoisin mulla Anaheimin lippis päässä, ja sain nimmarin.. mutta sitten tuli ilmeisesti vesisade ja tussi oli vesiliukoinen.. lopun voittekin arvata..
tallennettu

Jorma Rauhala
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 795


« Vastaus #33 : Syyskuu 30, 2012, 20:14:32 »

Kun täällä on paljon sellaisiakin tapauksia, että on "törmännyt" johonkin julkisuuden henkilöön sattumalta, niin laitetaan esimerkinomaisesti vaikkapa Ban Ki-moon. Oltiin samalla venelaiturilla pari vuotta sitten Naantalissa.
tallennettu
Timo Valtonen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 414


« Vastaus #34 : Syyskuu 30, 2012, 21:31:51 »

Mäkihyppääjä Nykänen matkusti kerran samassa vaunussa H-junalla Jyväskylästä Petäjävedelle kuin minäkin.
tallennettu
Juha Puusaari
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 123


« Vastaus #35 : Lokakuu 02, 2012, 00:57:15 »

Onbhan noita mutta mainitaan yksi olin käynyt Tampereella ja paluumatkalla käväisin Toijalan ABC-asemalla Ristoa kuvaamassa kun huomasin terassilla tutun näköisen henkilön, Kari Peitsamon nauttimassa kahvia ja juttelin hetken rautatieharrastuksestani.
tallennettu
Topi Lajunen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 2910


« Vastaus #36 : Lokakuu 02, 2012, 03:23:55 »

Onbhan noita mutta mainitaan yksi olin käynyt Tampereella ja paluumatkalla käväisin Toijalan ABC-asemalla Ristoa kuvaamassa kun huomasin terassilla tutun näköisen henkilön, Kari Peitsamon nauttimassa kahvia ja juttelin hetken rautatieharrastuksestani.

Kas, hauska sattuma. Itse n. pari viikkoa sitten satuin raitiovaunussa seistä nakottamaan saman miehen vieressä Rautatientorilta Iso-Roballe.
tallennettu
Petri P. Pentikäinen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 907


« Vastaus #37 : Lokakuu 03, 2012, 18:36:24 »

Työn puolesta on tullut tavattua suurin osa 2000-luvun poliittisesta eliitistä sekä kirjava joukko kaikenlaisia huippu-urheilijoita ja artisteja.

Mutta kyllä kaiken tämän ylittää silti kirkkaasti viihdetaiteilija, kansalaisfilosofi Mikko Nymanin tapaaminen.
tallennettu

Salattu jäseniltä: Poliisin etsinnästä kaksi vuotta - alaikäisten turvaksi ei ole tehty mitään https://salattujasenilta.blogspot.com/2021/12/poliisin-etsinnasta-kaksi-vuotta.html
Jukka Viitala
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 280


« Vastaus #38 : Lokakuu 03, 2012, 18:43:47 »

Aira Samulin esittelee muuten Vr1-monumenttiaan samana veturina, joka toi hänet Hyrsylän mutkasta Hyrsylänmutkaan. Sn 15 km/t. Taisi Talvisota lopahtaa ennen junan saapumista pääteasemalle.
tallennettu
Timo Valtonen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 414


« Vastaus #39 : Lokakuu 03, 2012, 21:54:58 »

Työn puolesta on tullut tavattua suurin osa 2000-luvun poliittisesta eliitistä sekä kirjava joukko kaikenlaisia huippu-urheilijoita ja artisteja.

Mutta kyllä kaiken tämän ylittää silti kirkkaasti viihdetaiteilija, kansalaisfilosofi Mikko Nymanin tapaaminen.

Eipä ole tullutkaan Johtajaa bongattua kuin viimeksi telkkarissa. Sielläkin tais vain ääni kuulua.
tallennettu
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #40 : Lokakuu 04, 2012, 14:28:12 »

Työn puolesta on tullut tavattua suurin osa 2000-luvun poliittisesta eliitistä sekä kirjava joukko kaikenlaisia huippu-urheilijoita ja artisteja.

Mutta kyllä kaiken tämän ylittää silti kirkkaasti viihdetaiteilija, kansalaisfilosofi Mikko Nymanin tapaaminen.

Eipä ole tullutkaan Johtajaa bongattua kuin viimeksi telkkarissa. Sielläkin tais vain ääni kuulua.

Tavallisesti juotettavista lähteistä® saamieni tietojen mukaan joht. Nyman jakaa tulevan lauantain Kalvitsa-päivillä nimikirjoituksia kaikille ihailijoilleen. 
tallennettu
Jouko Järvinen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 114


« Vastaus #41 : Tammikuu 29, 2013, 14:05:30 »

Juha Miedon kokkailuja on tullut seurattua aikanaan Farmarimessuilla Mikkelissä 2004. Toki muitakin tunnettuja naamoja jäi sieltä mieleen, mutta Miedon touhuja oli mielenkiintoisinta seurata tirisevän ruuan kypsyessä paistinpannuilla ja vahvalla murteella tilannetta selostaen. ;)
Mikkelin katuviestissä Antero Mertaranta oli eräänä vuonna selostamassa. Kierteli mikin kanssa ympäri Suomen Kauneinta Toria. Olikohan paria vuotta myöhemmin, keväällä 2005, kun samaisella paikalla muuan pokerinaaman omaava, kiihdytysautoja harrastava ex-mäkihyppääjä jakeli nimikirjoituksiaan. Itse tyydyin seuraamaan hivenen sivummalta, lähinnä yläkouluikäisistä koostuvaa jonotusta mestarin paikkeille. Olipahan sama miekkonen myös heinäkuussa 2009 Lahden Kärkkäisellä äänenpainetapahtumassa mukana, jälleen harrastuksensa merkeissä.
Tunnettuja muusikkoja on myös tullut bongattua, heitä sen enempää luetteloimasta. Muita tunnettuja naamoja saattanen lisätä tähän myöhemmin jahka niitä taas mieleen juolahtaa.

Yksi julkimo muistui vielä mieleen; Suomen seksikkäimmäksi mieheksi tituleerattu, vuonna 2005 Helsingin kesäkisoissa! Tunnettiin silloin myös pääministeri Matti Vanhasena :) Istuimme seurueineni kisa-alueen puistopenkillä kun vieressä ollut tuttava bongasi noin 10m päästä Matin turvamiehineen. Sanoivat minulle että "hei katso, tuolla on Suomen seksikkäin mies!" Sanoin vain että "Häh, ai kuka??!" ennen kuin tajusin koko asian :D Juuri sinä samaisena kisapäivänä, ehkä pari tuntia myöhemmin, tuli aivan yhtäkkiä kaatamalla vettä niskaan ja ukkosti paljon. Siitähän kisäjärjestäjät sai palautetta etteivät keskeyttäneet kilpailuja ajoissa. Taitanee aika moni muistaa tuon. Itse olin jo silloin bussissa matkalla johti Tapanilaa melkoisen myräkän keskellä. Ukkonenkin jyrähti suoraan bussin yläpuolella ja siitäkös melkoinen *pamaus* kuuluikin!!
- Niin ja Osmo Soininvaarankin olen bongannut Mikkelin torin kulmilta kävelemässä joskus männävuosina.
tallennettu
Ville Hautamäki
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 956


« Vastaus #42 : Tammikuu 29, 2013, 15:08:52 »

Itse olen nähnyt ohimennen iskelmälaulaja Janne Tulkin IC49:ssä ja Tampereen Hämeenkadulla sattui viime vuonna vastaan Yö- yhtyeen laulaja Olli Lindholm. Näiden lisäksi olen nähnyt mm. Juha Tapion, Suvi Teräsniskan ja Pate Mustajärven sekä monia muita julkkiksia...
tallennettu
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #43 : Tammikuu 29, 2013, 18:38:34 »

Itse olen nähnyt Kari Väänäsen Kemijärven rautatieasemalla. Iskee silmää Antero Mertarannankin(selostaja) näin siellä selostuskopissa Hymyilee leveästi.

Kari Väänänen kännissä Juhannusjunassa. Mertaranta selvinpäin olikoha Parkanon asemalla Juhannusjunan sinne pysähdyttyä.

Aku Hirviniemi joskus syyskuussa P 270:ssa ravintolavaunussa yöllä syömässä ja juomassa jossain Oulun ja Kokkolan välillä.
tallennettu
Teemu Tuomisto
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 232


« Vastaus #44 : Tammikuu 29, 2013, 21:29:51 »

Susanna Erkinheimo (tuli koululle laulamaan ennen joululomaa), Juha Mieto, Vesa-Matti Saarakkala.
tallennettu
Tommi Koskinen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 675


« Vastaus #45 : Maaliskuu 10, 2013, 19:23:49 »

Aki Riihilahti lenkkeili HJK:n tamineissa Munkkiniemessä.
tallennettu
Ville Hautamäki
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 956


« Vastaus #46 : Maaliskuu 10, 2013, 20:44:08 »

Eilen IC 47:ssä matkusti Talent-laulaja Mikko Herranen. Hän poistui junasta Lapuan asemalla. (Laitoin tämän jutun nyt tänne, kun siitä tuli eilen kränää Havaintoja Pohjanmaalla-palstalla.)
tallennettu
Valtteri Paakkari
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 428


« Vastaus #47 : Maaliskuu 10, 2013, 22:00:55 »

Eilen IC 47:ssä matkusti Talent-laulaja Mikko Herranen. Hän poistui junasta Lapuan asemalla. (Laitoin tämän jutun nyt tänne, kun siitä tuli eilen kränää Havaintoja Pohjanmaalla-palstalla.)
Kilpailiko hän myös Talentissa?
tallennettu
Teemu Tuomisto
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 232


« Vastaus #48 : Toukokuu 11, 2013, 13:49:39 »

Teuvo Loman nähty Seinäjoen asemalla nousi S 52:een Pendolinoon nro6  juuri nyt ja kuva on Hymyilee leveästi
tallennettu
Sauli Pietikäinen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 30


« Vastaus #49 : Toukokuu 16, 2013, 19:44:45 »

Eräässä asiakaspalvelutehtävässäni palvelin mm. Pertti "Veltto" Virtasta, silloista (90-luku) Poliisi-TV:n ryhmää (juontaja/toimittaja + 2 kuvaajaa). Toisella työmaalla kävi häiriköimässä Scandinavian Hunks (pyörivät jaloissa haitaten työskentelyäni). Movetronin Jukka Tanttarin kanssa tuli vaihdettua sananen. Muita, "kadulla" bongaamiani ovat mm. Teemu Selänne, Kari Tapio, Kirka, Jukka Virtanen (suurella todennäköisyydellä)..
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 | Siirry ylös Tulostusversio 
Muut aiheet  |  Sivuraide  |  Aihe: Oletko tavannut ketään julkkista?  |  << edellinen seuraava >>
Siirry:  
Powered by SMF | SMF © 2006-2008, Simple Machines | © 2024 Resiina