Ajankohtaiset  |  Uutiset  |  Aihe: Lielahden ratahanke etenee  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Juha Paulavuo
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 551


« : Helmikuu 21, 2012, 20:54:47 »

Lielahden ja Kokemäen välisen rataosan kunnostustyöt käynnistyvät ensi kesänä. Rataosuudesta laaditaan ratasuunnitelmat, joista ensimmäinen osa koskee väliä Nokia–Lielahti. Tavoitteena on parantaa rataosan tavara- ja henkilöliikenteen palvelutasoa ja liikenneturvallisuutta esimerkiksi poistamalla tasoristeyksiä.

Koko parannettavan Lielahti–Kokemäki-rataosan pituus on noin 90 kilometriä. Hanke valmistuu vuonna 2015.

tamperelainen
tallennettu
Ossi Rosten
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 214


« Vastaus #1 : Helmikuu 22, 2012, 10:13:04 »

Liikenneviraston sivulta kaksi kohtaa:

"Tavoitteena on saavuttaa tavaraliikenteessä 25 tonnin akselipainolla 80–100 km/h nopeus."

ja

"Tavoitteena on vahvistaa rataa siten, että liikennöinti radalla akselipainolla 25 tonnia on mahdollista vähintään 60 kilometriä tunnissa. "

Siis kumpi?
tallennettu
Juha Puusaari
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 123


« Vastaus #2 : Helmikuu 23, 2012, 01:16:49 »

Liikenneviraston sivulta kaksi kohtaa:

"Tavoitteena on saavuttaa tavaraliikenteessä 25 tonnin akselipainolla 80–100 km/h nopeus."


"Tavoitteena on vahvistaa rataa siten, että liikennöinti radalla akselipainolla 25 tonnia on mahdollista vähintään 60 kilometriä tunnissa. "

Siis kumpi?
Käsitin lainatut kohdat niin että alkuosaltaan (Lielahti-Nokia) se eka ja jälkimmäinen ns.perusvaatimuksena koko osuudelle.
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
Ajankohtaiset  |  Uutiset  |  Aihe: Lielahden ratahanke etenee  |  << edellinen seuraava >>
Siirry:  
Powered by SMF | SMF © 2006-2008, Simple Machines | © 2024 Resiina