Ajankohtaiset  |  Uutiset  |  Aihe: VR saa kilpailijan syksyllä 2013  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: 1 [2] | Siirry alas Tulostusversio
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #25 : Kesäkuu 18, 2012, 18:57:31 »

Varmaan suurta bisnestä siirrellä vaunuja ratapihalla?
tallennettu
Juha Kutvonen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 543


« Vastaus #26 : Kesäkuu 21, 2012, 09:32:34 »

Lupa on myönnetty vain vaihtotyöhön Imatran liikennepaikalla.

Miten JKV:n pakollisuus ja kuljettajapätevyys tässä tapauksessa? Jos veturit olisivat radio-ohjattuja, voisi niitä VR:n käytännön mukaan ajaa joku muukin kuin koulutettu veturinkuljettaja.
tallennettu

Offlinessa vuodesta 1967
Juha Kutvonen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 543


« Vastaus #27 : Kesäkuu 21, 2012, 09:38:06 »

Varmaan suurta bisnestä siirrellä vaunuja ratapihalla?

Kyse ei ole yhdestä ratapihasta, vaan koko Imatran liikennepaikasta. Harakan (tehdasratapiha) ja Pelkolan väliin mahtuu kaksi ratapihaa (Imatra T, Imatrankoski) ja useampi kilometri linjaosuutta.
tallennettu

Offlinessa vuodesta 1967
Simo Virtanen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1691


« Vastaus #28 : Kesäkuu 21, 2012, 13:35:12 »

Varmaan suurta bisnestä siirrellä vaunuja ratapihalla?

Onhan se tietysti tuomittavaa ja hävettävää, jos joku aikoo hankkia elantonsa noinkin suurella bisneksellä. Varmaankin pitäisi Puhoksen Veturipalvelunkin lopettaa heti Puhoksen ja tehtaiden välillä vaunujen siirtely ja siirtyä oikeaan bisnekseen.

Säälittävää puuhaa tuollainen yrittelijäisyys.
tallennettu
Topi Lajunen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 2909


« Vastaus #29 : Kesäkuu 21, 2012, 17:48:16 »

Kyse ei ole yhdestä ratapihasta, vaan koko Imatran liikennepaikasta. Harakan (tehdasratapiha) ja Pelkolan väliin mahtuu kaksi ratapihaa (Imatra T, Imatrankoski) ja useampi kilometri linjaosuutta.

(Ymmärtääkseni) linjaosuutta ei taida löytyä metriäkään, vaan eri liikennepaikat ja niiden osat ovat kiinni toisissaan. Juuri tämä mahdollistaa sen, että hommat voi duunata vaihtotyönä radio-ohjauksella.

Ei siis tarvita JKV:tä eikä kuljettajapätevyyksiä.
tallennettu
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #30 : Kesäkuu 21, 2012, 20:43:41 »

Vanha biologian opettajani sanoi, että voi olla että kukko munii. En vain ole tullut sitä ajatelleeksi.
tallennettu
Jouni Hytönen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1781


« Vastaus #31 : Kesäkuu 21, 2012, 20:46:07 »

(Ymmärtääkseni) linjaosuutta ei taida löytyä metriäkään, vaan eri liikennepaikat ja niiden osat ovat kiinni toisissaan. Juuri tämä mahdollistaa sen, että hommat voi duunata vaihtotyönä radio-ohjauksella.

Ei siis tarvita JKV:tä eikä kuljettajapätevyyksiä.
Ei ole tosiaan linjaosuutta Harakan ja Pelkolan välillä yhtään. Koko alue on yhtä Imatran osiin jaettua liikennepaikkaa.
tallennettu
Juha Kutvonen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 543


« Vastaus #32 : Kesäkuu 24, 2012, 09:39:04 »

Kyse ei ole yhdestä ratapihasta, vaan koko Imatran liikennepaikasta. Harakan (tehdasratapiha) ja Pelkolan väliin mahtuu kaksi ratapihaa (Imatra T, Imatrankoski) ja useampi kilometri linjaosuutta.

(Ymmärtääkseni) linjaosuutta ei taida löytyä metriäkään, vaan eri liikennepaikat ja niiden osat ovat kiinni toisissaan. Juuri tämä mahdollistaa sen, että hommat voi duunata vaihtotyönä radio-ohjauksella.

Tarkoitinkin "linjaosuuden" lainausmerkkeihin. Harakan ja Pelkolan välillä on siis useampi kilometri yksiraiteista ratapihaa Hymyilee
tallennettu

Offlinessa vuodesta 1967
Sivuja: 1 [2] | Siirry ylös Tulostusversio 
Ajankohtaiset  |  Uutiset  |  Aihe: VR saa kilpailijan syksyllä 2013  |  << edellinen seuraava >>
Siirry:  
Powered by SMF | SMF © 2006-2008, Simple Machines | © 2024 Resiina