Rautatiet ja harrastus  |  Junakuvaus  |  Aihe: Mikä on hyvä ilmainen kuvagalleria netissä ? (kuvat.fi ilmaispalvelu päättyy)  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Harri Junttila
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1596


« : Syyskuu 19, 2012, 22:16:56 »

Tervehdys. kuvat.fi:ltä tuli jobinpostia ja mainosrahotteinen ilmaispalvelu päättyy 1.11.2012 joten nyt pitäisi etsiä uusi hyvä ja ilmainen kuvagalleria netistä. Mitä palvelua muut käyttäjät suosittelevat ?
Picasa ja Flickr tili minulla taitaisi olla jo ennestään.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 20, 2012, 20:42:09 kirjoittanut Harri Junttila » tallennettu
Heikki O. Sten
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 5


« Vastaus #1 : Lokakuu 29, 2012, 20:17:38 »

Tämmöinen sivusto löytyi:

http://www.albumini.fi/

Ei ole tietoa onko tämä hyvä, ilmainen on kuitenkin. Virnistää
tallennettu
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #2 : Lokakuu 29, 2012, 20:43:06 »

Ilmera.net-kuvagalleria, joka on tulossa loppuvuodesta...  Iskee silmää
tallennettu
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #3 : Lokakuu 29, 2012, 22:05:25 »

Ei ole kuvat.fi:n voittanutta Iskee silmää Itseäni ei 3e/kk haittaa yhtään, pienenä huomaamattomana osana puhelinlaskussa on.
tallennettu
Ilari Inkiläinen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 34


« Vastaus #4 : Lokakuu 30, 2012, 15:40:14 »

Minä tykkään Flickristä. Pro-versio maksaa reilut 20 dollaria vuodessa, jolla saa sitten rajattoman määrän ladattua kuvia ja muuta kivaa. Lisäksi jos jaksaa vähän paneutua siihen, niin rautatieaiheisiakin ryhmiä löytyy Flickristä tosi paljon (myös suomalaisia).
tallennettu
Harri Junttila
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1596


« Vastaus #5 : Lokakuu 30, 2012, 17:41:21 »

Ei ole kuvat.fi:n voittanutta Iskee silmää Itseäni ei 3e/kk haittaa yhtään, pienenä huomaamattomana osana puhelinlaskussa on.
Kyllä kuvat.fi palveluna ja toteutuksena on ihan hyvä ja hallintasofta on erinomainen.
Itse en halua puhelinlaskussa maksaa vaan mielummin maksaisin tilisiirtona tai paypal kautta, toki 36eur vuosimaksu on mielestäni liian korkea ja kun ei saa kuukausittain maksettua. Siirtiin kuvat ainakin toistaiseksi picasaan kun tunnisteet yms oli nätti copy/pastettaa.
tallennettu
Ilari Inkiläinen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 34


« Vastaus #6 : Lokakuu 31, 2012, 16:47:22 »

Voi sen kuvat.fi -palvelun maksaa 2kk erissä verkkopankissakin. Juuri eilen maksoin omani.
tallennettu
Rasmus Keinänen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 15


« Vastaus #7 : Marraskuu 05, 2012, 17:16:59 »

Onko teillä mitään kokemuksia näistä Picasan ja Flickrin ilmaisversioista?
Ovatko hankalia käytää?
Ovatko hankalia katseltavia?
tallennettu

Kehä III:n ulkopuolella on suuri, vaarallinen maailma, jota kutsutaan Suomeksi.
Valtteri Paakkari
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 428


« Vastaus #8 : Marraskuu 05, 2012, 18:14:31 »

Onko teillä mitään kokemuksia näistä Picasan ja Flickrin ilmaisversioista?
Ovatko hankalia käytää?
Ovatko hankalia katseltavia?
Mulla on Picasa toiminut moitettomasti. Helppokäyttöinen ja selkeä. Suosittelen!
tallennettu
Tapani Tuominen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 19


« Vastaus #9 : Marraskuu 05, 2012, 21:22:44 »

Onko teillä mitään kokemuksia näistä Picasan ja Flickrin ilmaisversioista?
Ovatko hankalia käytää?
Ovatko hankalia katseltavia?
Eikös se olisi helpointa avata käyttäjätili kokeiltavaksi kummassakin, kun ilmaiseksi saa? Sitä varten se ilmaisuus siellä on, että saa kokeilla ihan itse ja tehdä omat johtopäätöksensä soveltuvuudesta juuri asianomaisen omaan käyttöön.

Itse olen useamman vuoden käyttänyt Flickr:iä tyytyväisenä. Siellä on etuna aihekohtaisten ryhmien luontimahdollisuus. Kun hakee sieltä ryhmiä vaikkapa hakusanoilla 'rautatie' tai 'juna', löytyy kaikenlaista kiinnostavaa.

Kotimaiset palvelut ovat tietysti siitä mukavia, että ovat suomenkielisiä, mutta niiden pitkäikäisyys on aina epävarmaa. Sikäli suurempi globaali palvelu on luotettavampi, että tuskin katoaa ihan ensimmäisten joukossa.
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
Rautatiet ja harrastus  |  Junakuvaus  |  Aihe: Mikä on hyvä ilmainen kuvagalleria netissä ? (kuvat.fi ilmaispalvelu päättyy)  |  << edellinen seuraava >>
Siirry:  
Powered by SMF | SMF © 2006-2008, Simple Machines | © 2024 Resiina