Muut aiheet  |  Osto- ja myyntipalsta  |  Aihe: Metron laiturinäyttö  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Nikolas Peippo
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 291


« : Huhtikuu 22, 2013, 11:12:43 »

Mulla on ylimääräisenä yksi metron vanhanmallinen laiturinäyttö. Siinä ei ole mitään piuhoja kiinni, mutta osaava kaveri asentaa siihen muutamassa minuutissa uuden virtajohdon (ja huolehtii itse omaavansa tarvittavat pätevyydet ko. toimenpiteeseen...).
Tässä yksilössä EI ole analogista kelloa kiinni, eli kuvittele tästä kuvasta kello pois.

Elektroniikan päälle ymmärtävä henkilö voi kirjoittaa näyttöön omaa tekstiä sopivilla työkaluilla, ohjeita löytyy ainakin osoitteesta http://sooda.dy.fi/tag/metrolaiturin%C3%A4yt%C3%B6t/. Voin itse myös opastaa tässä jos aikani riittää, mutta työn joudut tekemään itse.

Hintapyyntö on 5 euroa eli sama hinta jonka maksoin itse siitä metrovarikolla. Näyttö sijaitsee Vihdintien varrella Espoon Kalajärvellä. Värkki painaa ja vie tilaa sen verran paljon, että kuljetukseen tarvittaneen peräkärry tai pakettiauto, joskin iso farkkumallinen henkilöautokin saattaa hoitaa homman.

Tämä menee romuttamolle jos kukaan ei hae pois pian!
Lisätiedot puhelimitse, numeron saa yksityisviestillä.

Nikolas Lintulaakso

« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 30, 2013, 06:56:07 kirjoittanut Nikolas Lintulaakso » tallennettu
Nikolas Peippo
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 291


« Vastaus #1 : Heinäkuu 30, 2013, 06:57:05 »

Tämän piti mennä jo, mutta ostaja joutui perumaan. Eli nyt on vielä tilaisuus saada metron laiturinäyttö melkein ilmaiseksi! Jos tämä ei muutamassa päivässä kelpaa vorgisteille, pistän tämän Murobbs:n myyntipalstalle ja lopulta romuttamolle.
tallennettu
Nikolas Peippo
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 291


« Vastaus #2 : Heinäkuu 30, 2013, 20:05:46 »

Sehän meni nopeasti sitten - kiitos!

Täällä ei ole enää mitään nähtävää - hajaantukaa!
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
Muut aiheet  |  Osto- ja myyntipalsta  |  Aihe: Metron laiturinäyttö  |  << edellinen seuraava >>
Siirry:  
Powered by SMF | SMF © 2006-2008, Simple Machines | © 2024 Resiina