Ajankohtaiset  |  Uutiset  |  Aihe: Junaliikenne poikki Espoossa onnettomuuden vuoksi  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Tuukka Varjoranta
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 493


« : Marraskuu 30, 2013, 00:50:41 »

Metrolehden uutinen:

"Kilon ja Keran asemien välillä Espoossa tapahtui raideliikenneonnettomuus kello 22.23 perjantai-iltana. Onnettomuuspaikka on noin 500 metriä Kilon asemalta länteen päin.

Junaliikenne on poikki molempiin suuntiin. Katkos koskee S- , U- ja L-lähiliikennejunia sekä Helsingin ja Turun välillä liikennöiviä Intercity-junia.

Katkoksen arvioidaan kestävän noin tunnin. Katkoksen syystä ei ole vielä tietoa. Paikalla on pelastuslaitoksen yksiköitä ja Mediheli."

Metro.fi
tallennettu

Jarkko Korhonen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 517


« Vastaus #1 : Marraskuu 30, 2013, 01:20:29 »

"Junan töytäisemä mies käveli itse vaunuun"

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013112917779191_uu.shtml
tallennettu
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #2 : Joulukuu 02, 2013, 09:39:12 »

Tutun mukaan kyseinen mies oli kävellyt radan pengertä pitkin ja juna osunut ko. mieheen, alkoholilla oli vaikutusta asiaan, päihtynyt oli. Tosin mun tietojen mukaan (osittaisena lähteenä joku lehti, en enään muista mikä, ehkä IS?) kyseinen mies ei ollut kyllä junaan noussut, vaan oli viety sairaalaan tarkastettavaksi.
tallennettu
Teppo Niemi
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 2122


« Vastaus #3 : Joulukuu 02, 2013, 16:36:32 »

Tutun mukaan kyseinen mies oli kävellyt radan pengertä pitkin ja juna osunut ko. mieheen, alkoholilla oli vaikutusta asiaan, päihtynyt oli. Tosin mun tietojen mukaan (osittaisena lähteenä joku lehti, en enään muista mikä, ehkä IS?) kyseinen mies ei ollut kyllä junaan noussut, vaan oli viety sairaalaan tarkastettavaksi.

Kyllä se nousi junaan ihan itse. Asialle on iso joukko junayksikön 'ensimmäisessä vaunussa' matkustaneita, mukaanlukien allekirjoittanut.

Mutta minua ihmetyttää, ettei juuri kukaan tullut kuljettajan avuksi hänen pyytäessään apua. Ei kait kukaan junamatkustajista halua itse olevansa vastaavassa tilanteessa kuin tuo loukkaantunut henkilö ja häntä ensimmäisenä auttanut kuljettaja. Lisäksi matkustajissa oli henkilöitä, jotka kuvasivat tapahtumaa kännykällään. 
tallennettu
Teppo Niemi
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 2122


« Vastaus #4 : Joulukuu 02, 2013, 16:37:26 »

Metrolehden uutinen:

"Kilon ja Keran asemien välillä Espoossa tapahtui raideliikenneonnettomuus kello 22.23 perjantai-iltana. Onnettomuuspaikka on noin 500 metriä Kilon asemalta länteen päin.

Junaliikenne on poikki molempiin suuntiin. Katkos koskee S- , U- ja L-lähiliikennejunia sekä Helsingin ja Turun välillä liikennöiviä Intercity-junia.

Katkoksen arvioidaan kestävän noin tunnin. Katkoksen syystä ei ole vielä tietoa. Paikalla on pelastuslaitoksen yksiköitä ja Mediheli."

Metro.fi

Ja paikkahan sijaitsi hieman Karantien sillasta länteen. 
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
Ajankohtaiset  |  Uutiset  |  Aihe: Junaliikenne poikki Espoossa onnettomuuden vuoksi  |  << edellinen seuraava >>
Siirry:  
Powered by SMF | SMF © 2006-2008, Simple Machines | © 2024 Resiina