Resiina  |  Resiinan nettisivusto  |  Aihe: Resiina-keskustelulla uusi ilme  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Jape Ruotsalainen
Ylläpito
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 309


« : Heinäkuu 08, 2009, 23:25:33 »

Resiina-keskustelulla on nyt uusi ilme. Ulkoasu mukailee uudistuneen Resiina-lehden ilmettä.

Jos keskustelun ilmeessä näkyy jotakin outoa ja erikoista, kannattaa painaa Ctrl+F5.
tallennettu
Topi Lajunen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 2909


« Vastaus #1 : Heinäkuu 09, 2009, 20:14:16 »

Varsin asiallinen ilme. Aiempi oletusarvoulkoasu ei oikein antanut "ammattimaista" kuvaa - vaikka sisältöhän se foorumin tekee.

Vielä kun keskustelun etusivun salmiakkikuviot ja alueiden kansiosymbolit päivittäisi sivustohenkisiksi, niin alkaisi olemaan ilme kohdillaan. ...ja toistetaan aloitusviestin hyödyllinen ohje: sitä päivitysnappulaa kannattaa painaa.

tallennettu
Jape Ruotsalainen
Ylläpito
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 309


« Vastaus #2 : Heinäkuu 09, 2009, 20:21:13 »

Varsin asiallinen ilme. Aiempi oletusarvoulkoasu ei oikein antanut "ammattimaista" kuvaa - vaikka sisältöhän se foorumin tekee.

Vielä kun keskustelun etusivun salmiakkikuviot ja alueiden kansiosymbolit päivittäisi sivustohenkisiksi, niin alkaisi olemaan ilme kohdillaan.
Kiitos palautteesta! Salmiakkikuvioiden tilalla pitäisi kyllä olla ulkoasu-uudistuksen pääseppänä toimineen Ollin tekemät varsin asjalliset kuvat. Painapas Ctrl+F5, niin josko näkyisi? Ei älytty vaihdella tiedostonimiä tai tehdä muuta kikkailua niin välimuistit tekevät tepposiaan.


//Edit: Jep, eli ehditkin huomata asian jo itse. Hymyilee
tallennettu
Topi Lajunen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 2909


« Vastaus #3 : Heinäkuu 09, 2009, 20:24:55 »

//Edit: Jep, eli ehditkin huomata asian jo itse. Hymyilee

No itse ja itse. Sain varsin suoraa, mutta asiallista palautetta kömmähdyksestä. Hymyilee
(Milloin muuten lakataan olettamasta, että kaikkien selaimien päivitys toimii Ctrl-F5:llä?) Iskee silmää
tallennettu
Markku Blomgren
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 566


« Vastaus #4 : Heinäkuu 10, 2009, 02:17:39 »

//Edit: Jep, eli ehditkin huomata asian jo itse. Hymyilee

No itse ja itse. Sain varsin suoraa, mutta asiallista palautetta kömmähdyksestä. Hymyilee
(Milloin muuten lakataan olettamasta, että kaikkien selaimien päivitys toimii Ctrl-F5:llä?) Iskee silmää

Mitäs se Ctrl lisää tohon päivitykseen, hakeeko se kaiken uudestaan, koska ainakin tuliketulla pelkkä F5:sekin painallus päivittää ruutua?

Uusi ilme näyttää hienolta, tosin välillä oli hetken aikaa pallo hukassa kun ei tiennyt missä oli uusia postauksia, mutta sitten jutun juoni kävi selväksi...  Virnistää
tallennettu
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #5 : Heinäkuu 10, 2009, 10:16:54 »

(Milloin muuten lakataan olettamasta, että kaikkien selaimien päivitys toimii Ctrl-F5:llä?) Iskee silmää
Sitten kun Microsoft vaihtaa IE:n näppäinyhdistelmää. Etkö Topi tiedä, että tietokone tarkoitta vintousia ja inttttternetti tarkoittaa IE:ta.
tallennettu
Teemu Peltonen
Ylläpito
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 259


« Vastaus #6 : Heinäkuu 10, 2009, 10:54:43 »

93% sivuston käyttäjistä käyttää windowsia ja 90% joko IE:tä tai Firefoxia, näiden tietojen perusteella ctrl+F5 katsottiin olevan hyvä arvaus  Iskee silmää


Ctrl+F5 siis unohtaa selaimen välimuistiin lataamat tiedostot ja lataa kaiken uudestaan.
tallennettu
Jape Ruotsalainen
Ylläpito
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 309


« Vastaus #7 : Heinäkuu 10, 2009, 12:02:40 »

(Milloin muuten lakataan olettamasta, että kaikkien selaimien päivitys toimii Ctrl-F5:llä?) Iskee silmää
Sitten kun Microsoft vaihtaa IE:n näppäinyhdistelmää. Etkö Topi tiedä, että tietokone tarkoitta vintousia ja inttttternetti tarkoittaa IE:ta.
Ajateltiin varmaan juuri näitä peruskäyttäjiä, jotka ovat vähän tietokoneiden kanssa tekemisissä ja eivät välttämättä tiedä, miten sivu päivitetään kokonaan uusiksi. He käyttävät usein juurikin esim win ja ie/ff. Muita systeemejä käyttävät osaavat yleensä päivittää sivunsa ilman ohjeita. Hymyilee Toki olisin voinut mainita, ettei ohje toimi esim. Operassa. Pahoittelut siitä. Mulle se intternetti tarkoittaa muuten virevoksia.
tallennettu
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #8 : Heinäkuu 10, 2009, 19:41:26 »

Jatkan jäkätystä. Koska Toyota on selvästi maamme yleisin automerkki, pitäisi autokouluissa opettaa ajamaan Toyotaa eikä autoa. Virve-verkko ei ole internet missään mielessä.
tallennettu
Tuukka Ryyppö
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 3078


« Vastaus #9 : Heinäkuu 24, 2009, 08:52:16 »

virevoks = firefoks = firefox = iceweasel = iseveasel
tallennettu

Matkustaminen on kallista. Paitsi jos päättää olla maksamatta majoituksesta. Jee!
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
Resiina  |  Resiinan nettisivusto  |  Aihe: Resiina-keskustelulla uusi ilme  |  << edellinen seuraava >>
Siirry:  
Powered by SMF | SMF © 2006-2008, Simple Machines | © 2024 Resiina