Rautatiet ja harrastus  |  Junakuvaus  |  Aihe: Zelloon keskustelukanava  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Roope Prusila
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1226


« : Heinäkuu 07, 2013, 19:21:33 »

Eilen latasin puhelimeeni zello nimisen sovelluksen. Zello on siis radiopuhelin, mutta sinun puhelimessa. Toimii samsungin ja joissakin applen älypuhelimissa. Toimii verkossa, ei maksa muuten mitään. Ideana on se että se on radio puhelin, mutta vaan sinun puhelimessasi. Koska toimii netin avulla, kantavuus on periaatteessa rajaton. Siitä tulikin mieleen et jos perustettaisiin zelloon kanava, tai jos halukkaita on paljon, kanavat, joilla voitais pulista rautatie jutuista. Yhdellä kanavalla voi olla jopa 100 tyyppiä ja kun 1 sanoo jotain, kaikki kuulee sen samaan aikaan. Ja turvallisuudesta, ne joita ei ole kutsuttu kyseiselle kanavalle, eivät voi kuunnella eivätkö puhua kyseisellä kanavalla. Jos halukkaita kokeilijoita riittää, voin perustaa kokeilu kanavan ja kutsua halukkaat sinne.

// otsikko korjattu
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 08, 2013, 12:14:36 kirjoittanut Olli Keski-Rahkonen » tallennettu

Miko Rautiainen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 161


« Vastaus #1 : Heinäkuu 07, 2013, 21:17:27 »

Eilen latasin puhelimeeni zello nimisen sovelluksen. Zello on siis radiopuhelin, mutta sinun puhelimessa. Toimii samsungin ja joissakin applen älypuhelimissa. Toimii verkossa, ei maksa muuten mitään. Ideana on se että se on radio puhelin, mutta vaan sinun puhelimessasi. Koska toimii netin avulla, kantavuus on periaatteessa rajaton. Siitä tulikin mieleen et jos perustettaisiin zelloon kanava, tai jos halukkaita on paljon, kanavat, joilla voitais pulista rautatie jutuista. Yhdellä kanavalla voi olla jopa 100 tyyppiä ja kun 1 sanoo jotain, kaikki kuulee sen samaan aikaan. Ja turvallisuudesta, ne joita ei ole kutsuttu kyseiselle kanavalle, eivät voi kuunnella eivätkö puhua kyseisellä kanavalla. Jos halukkaita kokeilijoita riittää, voin perustaa kokeilu kanavan ja kutsua halukkaat sinne.
Jos perustat sen kanavan voin ladata ton ZELLON 8)
tallennettu
Miko Rautiainen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 161


« Vastaus #2 : Heinäkuu 07, 2013, 21:23:25 »

Onks sen nimi Zello Walkie Talkie Huh
tallennettu
Roope Prusila
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1226


« Vastaus #3 : Heinäkuu 07, 2013, 21:30:04 »

Kyllä zello walkie talkie. Ja kanavan nimi on: rautatie. En nyt illall tu sinne puliseen et aamull tuun. Ja laitoin sen näin aluks yleiseks kanavaks koska luulen että ihmiset osaavat nimestä päätellä mistä siellä pujutan ja pysyvät kaukana
tallennettu

Roope Prusila
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1226


« Vastaus #4 : Heinäkuu 08, 2013, 09:10:17 »

No niin, nyt on zellossa keskustelu kanava nimellä rautatie, mutta jotta ulkopuoliset eivät linjalle pääse, olen suojannut en siten, että minun pitää kutsua ihmiset sinne. Jos haluat tuolle kanavalle, lataa zello ja laita mulle viestiä. zello kanavan profiilikuvana tällä hetkellä keltainen ratatyökone
tallennettu

Roope Prusila
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1226


« Vastaus #5 : Heinäkuu 09, 2013, 13:35:18 »

Korjaus tuohon ensimmäiseen laittamaani viestiin: Ekaan viestiin olen laittanut, että zello toimii joissakin applen puhelimissa, mutta zello toimii kaikissa applen puhelimissa
tallennettu

[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #6 : Joulukuu 12, 2014, 23:47:47 »

Latasin tänään itelle ton zellon vähä vahingossa. Näin ensituntuman jälkeen tuo Android versio on todella toimiva. Yritin etsiä "rautatie" kanavaa mutta ei löytyny.

Löytypä tuo kanava sittenkin ja aika rauhassa tuola on saanu olla.   Virnistää
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 14, 2014, 22:09:59 kirjoittanut Juho Kalliokangas » tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
Rautatiet ja harrastus  |  Junakuvaus  |  Aihe: Zelloon keskustelukanava  |  << edellinen seuraava >>
Siirry:  
Powered by SMF | SMF © 2006-2008, Simple Machines | © 2024 Resiina