Ajankohtaiset  |  Tapahtumat  |  Aihe: Tänään Puoli seitsemän tv1 klo 18:30  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Jarkko Korhonen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 517


« : Maaliskuu 10, 2015, 11:40:15 »

Tänään 10.3. klo 18:30 tv1 Puoli seitsemän -ohjelmassa saattaa olla Hajalasta eli mun kortteerista kuvattua materiaalia. Kävivät kuvailemassa kuukausi takaperin. Elleivät ole jossain muuallakin käyneet. Lisäksi paljastettakoon, että eräästä maamme kapearaiderautateistä tullee juttua kevään aikana samassa ohjelmassa. Tästä en tiedä enempiä ja jätettäköön asianosaisen "mainostettavaksi".
tallennettu
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #1 : Maaliskuu 11, 2015, 11:13:47 »

Tänään 10.3. klo 18:30 tv1 Puoli seitsemän -ohjelmassa saattaa olla Hajalasta eli mun kortteerista kuvattua materiaalia. Kävivät kuvailemassa kuukausi takaperin. Elleivät ole jossain muuallakin käyneet. Lisäksi paljastettakoon, että eräästä maamme kapearaiderautateistä tullee juttua kevään aikana samassa ohjelmassa. Tästä en tiedä enempiä ja jätettäköön asianosaisen "mainostettavaksi".

Hienoa nähdä rautatieharrastusta käsiteltävän julkisuudessa vakavasti otettavassa sävyssä. Vaikka itse kullakin saattaa olla jotain kaapissa, emme me sentään hörhöjä ole.

Onnistunut haastattelu, Jarkko! Olisinpa itsekin yhtä luonteva esiintyjä. No, nähtäväksi jää.
tallennettu
Mikko Nyman
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1117


« Vastaus #2 : Maaliskuu 11, 2015, 11:50:10 »

Jarkko esiintyi kyllä eilisessä ohjelmassa todellakin edukseen ja toi asian erinomaisesti ilmi. Hyvä, hyvä!
tallennettu
Teppo Niemi
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 2129


« Vastaus #3 : Maaliskuu 11, 2015, 15:55:14 »

Ohjelma on katsottavissa Yle areenassa.
tallennettu
Mikko Nyman
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1117


« Vastaus #4 : Maaliskuu 15, 2015, 13:26:09 »

Otsikonmukainen ja Tepon Yle Areenaan viittaava jakso löytyy tuosta:
--
http://areena.yle.fi/tv/2466932

Pätkä on katsottavissa vielä 25 päivän ajan.
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
Ajankohtaiset  |  Tapahtumat  |  Aihe: Tänään Puoli seitsemän tv1 klo 18:30  |  << edellinen seuraava >>
Siirry:  
Powered by SMF | SMF © 2006-2008, Simple Machines | © 2024 Resiina