Rautatiet ja harrastus  |  Kalusto  |  Aihe: Talgo 22  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Eemeli Mäenpää
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 323


« : Heinäkuu 29, 2015, 11:20:15 »

Erään kuvan kommenteissa keskusteltiin Otaniemen ratapihalta löytyvästä Talgo 22:n jäänteistä. Mikä oli Talgo 22:n idea? Rakennettiinko ikinä oikeata ohjaamollista yksikköä vai jäikö valmistus siihen testikappaleeseen?
tallennettu
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #1 : Heinäkuu 29, 2015, 11:33:58 »

Ilmeisesti on tästä kyse (liite)?

Valmistus jäi tietääkseni tähän testikappaleeseen. Ehkä Talgo hyödynsi tämän pilotoinnin antia myöhemmissä projekteissaan toisaalla, ehkä ei?

* T22in.pdf (644.5 kilotavua - ladattu 1118 kertaa.)
tallennettu
Jimi Lappalainen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 2584


« Vastaus #2 : Heinäkuu 29, 2015, 13:36:11 »

Siitä piti tosiaan tulla Sm5, mutta Stadler veikin sen paikan Iskee silmää
tallennettu

... hvilket alle dem, som vederbör, till kännedom och iakttagande härigenom meddelas.
Joona Kärkkäinen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 543


« Vastaus #3 : Heinäkuu 29, 2015, 13:58:06 »

Siitä piti tosiaan tulla Sm5, mutta Stadler veikin sen paikan Iskee silmää
Ihan hyvä vaan että Flirtistä tuli Sm5.
tallennettu
Tuukka Ryyppö
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 3078


« Vastaus #4 : Heinäkuu 30, 2015, 12:38:37 »

Siitä piti tosiaan tulla Sm5, mutta Stadler veikin sen paikan Iskee silmää
Ihan hyvä vaan että Flirtistä tuli Sm5.

Tähän olisi tosi kiva kuulla tarkempaa perustelua.
tallennettu

Matkustaminen on kallista. Paitsi jos päättää olla maksamatta majoituksesta. Jee!
Jimi Lappalainen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 2584


« Vastaus #5 : Heinäkuu 30, 2015, 13:40:03 »

Siitä piti tosiaan tulla Sm5, mutta Stadler veikin sen paikan Iskee silmää
Ihan hyvä vaan että Flirtistä tuli Sm5.

Tähän olisi tosi kiva kuulla tarkempaa perustelua.

Veikkaan kaksikerroslähijunan olevan hankala paikka työskennellä konduktöörille. En tiedä, veikkaan.
tallennettu

... hvilket alle dem, som vederbör, till kännedom och iakttagande härigenom meddelas.
Joona Kärkkäinen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 543


« Vastaus #6 : Heinäkuu 30, 2015, 15:15:17 »

En oikein usko, että espanjalais-suomalainen juna olisi ollut niin hyvä ja toimintavarma kuin Flirt.
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
Rautatiet ja harrastus  |  Kalusto  |  Aihe: Talgo 22  |  << edellinen seuraava >>
Siirry:  
Powered by SMF | SMF © 2006-2008, Simple Machines | © 2024 Resiina