Rautatiet ja harrastus  |  Kalusto  |  Aihe: Tupla-Edo  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Elias Puustinen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 4


« : Lokakuu 07, 2015, 08:56:23 »

No nyt on kaikkea. Myös tupla-edoja. (vai onko näitä pyörinyt aikaisemminkin? Ensimmäistä kertaa Tampereella asti. Minun aikanani)

http://i.imgur.com/QrAhKIj.jpg

http://i.imgur.com/U8uCvmz.jpg

// otsikko muokattu
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 07, 2015, 13:04:07 kirjoittanut Olli Keski-Rahkonen » tallennettu
Misa Lammio
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 83


« Vastaus #1 : Lokakuu 07, 2015, 10:52:50 »

No nyt on kaikkea. Myös tupla-edoja. (vai onko näitä pyörinyt aikaisemminkin? Ensimmäistä kertaa Tampereella asti. Minun aikanani)

http://i.imgur.com/QrAhKIj.jpg

http://i.imgur.com/U8uCvmz.jpg
http://vaunut.org/kuva/104855?u=1165
http://www.vaunut.org/kuva/85041?u=1165
tallennettu
Timo Järvi
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 244


« Vastaus #2 : Lokakuu 07, 2015, 13:04:37 »

No nyt on kaikkea. Myös tupla-edoja. (vai onko näitä pyörinyt aikaisemminkin?

Jospa VR hakee tuolla vikasietoisuutta, eli järjestelmä on vähintään kahdennettu, tai siis veturi mukaan lukien 3n... Eihän sitä koskaan tiedä, milloin EDO:n keulaportit aukeaa ja tulee vaikkapa vika, jota buuttailuilla ei korjata...  Hymyilee leveästi
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
Rautatiet ja harrastus  |  Kalusto  |  Aihe: Tupla-Edo  |  << edellinen seuraava >>
Siirry:  
Powered by SMF | SMF © 2006-2008, Simple Machines | © 2024 Resiina