Rautatiet ja harrastus  |  Ulkomaat  |  Aihe: Viron rautatiet  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: 1 2 3 [4] | Siirry alas Tulostusversio
Vesa Höijer
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 678


« Vastaus #75 : Elokuu 22, 2020, 21:01:37 »

Eikö siihen kohta ole tulossa kiskot takaisin.
tallennettu
Jorma Toivonen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1021


« Vastaus #76 : Elokuu 22, 2020, 21:29:57 »

Kohta ja kohta…  Riisipere–Turba avattiin 8.12.2019. Turba–Haapsalu–Rohuküla-osuuden suunnitteluun on osoitettu pari miljoonaa euroa, mutta rakentamisen rahoitusta ei ole tiedossa. Tutun kaavan mukaan ainakin EU:n osallistuminen on välttämätöntä. Nyt tärkeimpiä ovat nopeuden nosto Tallinna–Tartto-välillä 160 km:iin/t ja 25 kV sähköistys Tallinna–Tapa.
SKS
tallennettu
Arto Papunen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 123


« Vastaus #77 : Lokakuu 11, 2020, 05:20:36 »

Osaako joku sanoa kuinka paljon tuolla Operaililla on vetureita Viron liikenteessä?
tallennettu
Lauri Rantala
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 128


« Vastaus #78 : Lokakuu 11, 2020, 08:17:07 »

Osaako joku sanoa kuinka paljon tuolla Operaililla on vetureita Viron liikenteessä?

64 veturia
tallennettu
Jorma Toivonen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1021


« Vastaus #79 : Lokakuu 11, 2020, 16:08:39 »

Tuo 64 on kirjoilla olevien veturien määrä. Liikenteessä on runsas nelisenkymmentä. Amerikkalaiskoneita (C36-7i) seisoo melkoinen liuta reservissä.
SKS
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] | Siirry ylös Tulostusversio 
Rautatiet ja harrastus  |  Ulkomaat  |  Aihe: Viron rautatiet  |  << edellinen seuraava >>
Siirry:  
Powered by SMF | SMF © 2006-2008, Simple Machines | © 2020 Resiina