Rautatiet ja harrastus  |  Radat ja laitteet  |  Aihe: Tampereen Henkilöratapihan ja lähistön muutoksia  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] | Siirry alas Tulostusversio
Tero Korkeakoski
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 265


« Vastaus #100 : Syyskuu 01, 2024, 16:40:19 »

Mihin kellonaikaan olet ohittanut ratapihan useamman kerran?
Viimeisimmät kerrat iltapäivällä ja alkuillasta, mutta heinäkuussa myös illalla (heinäkuu on tietty hiljainen).
tallennettu

Mielipiteeni ja kommenttini ovat henkilökohtaisia mielipiteitä. Työasiat pidän omanani.
Joonas Kauppinen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1


« Vastaus #101 : Syyskuu 02, 2024, 03:17:27 »

Joskus on puhuttu Tampereen tavararatapihan kapasiteettiongelmista, mutta taitaa nämä olla nykyään höpöhöpöä. Aika tyhjältä on näyttänyt ratapiha jo useamman kerran kun olen mennyt ohitse.

Mihin kellonaikaan olet ohittanut ratapihan useamman kerran?

Nyt en ymmärrä Topi miten kellonaika tähän liittyy? Ratapiha on tyhä niin se on tyhjä. Liikenne on vähentynyt. Ja olen kuljettaja myös kuten sinäkin.

Tero, tuo sinun idea että ratapiha lohkaistaisiin henkilöliikenteen vaunustojen säilytykseen on erittäin hyvä idea.  Hymyilee
tallennettu
Topi Lajunen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 2922


« Vastaus #102 : Syyskuu 07, 2024, 12:18:30 »

Mihin kellonaikaan olet ohittanut ratapihan useamman kerran?

Nyt en ymmärrä Topi miten kellonaika tähän liittyy? Ratapiha on tyhä niin se on tyhjä. Liikenne on vähentynyt. Ja olen kuljettaja myös kuten sinäkin.

Liittyy siten, että ratapihan täyttöaste riippuu vahvasti vuorokaudenajasta. Liikenne on toki vähentynyt, mutta jos mielikuvan muodostaa havainnoimalla ratapihaa, mielikuvan oikeellisuus riippuu vahvasti havainnointiajoista.
tallennettu
Simo Virtanen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1747


« Vastaus #103 : Syyskuu 07, 2024, 19:54:56 »

Mihin kellonaikaan olet ohittanut ratapihan useamman kerran?

Nyt en ymmärrä Topi miten kellonaika tähän liittyy? Ratapiha on tyhä niin se on tyhjä. Liikenne on vähentynyt. Ja olen kuljettaja myös kuten sinäkin.

Liittyy siten, että ratapihan täyttöaste riippuu vahvasti vuorokaudenajasta. Liikenne on toki vähentynyt, mutta jos mielikuvan muodostaa havainnoimalla ratapihaa, mielikuvan oikeellisuus riippuu vahvasti havainnointiajoista.

Tampereen ratapihan täyttöastetta on myös aika vaikea havainnoida kun katuverkolta sitä katsellaan yläviistoon. Varmaankin kiikareilla onnistuu jostakin.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] | Siirry ylös Tulostusversio 
Rautatiet ja harrastus  |  Radat ja laitteet  |  Aihe: Tampereen Henkilöratapihan ja lähistön muutoksia  |  << edellinen seuraava >>
Siirry:  
Powered by SMF | SMF © 2006-2008, Simple Machines | © 2024 Resiina