Rautatiet ja harrastus  |  Yleinen keskustelu  |  Aihe: Vanhat palstalaiset hukassa  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: 1 [2] | Siirry alas Tulostusversio
Osku Reinikka
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 35


« Vastaus #25 : Syyskuu 06, 2021, 15:07:53 »

Kai tässä voi itsensä semiveteraaniksi laskea, käyttäjä numero 284. Ensimmäinen kommentti rekisteröityneenä 19.8.2004. Epävirallisia kommentteja löytyy ainakin alkuvuodesta 2004, olisiko 2004 tullut rekisteröityminen pakolliseksi, ennen sitä pystyi kommentoimaan ilman rekisteröitymistä. Varmaan keväästä 2003 jolloin aktivoiduin tässä harrastuksessa, olen seurannut sivua.

Mulla näkyy eka kuva olevan elokuusta 2003 lisätty ja numero 190. En jaksanut ekaa kommenttia ettiä mut ohan tääl kai jo hetki oltu.
tallennettu
Nikolas Peippo
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 291


« Vastaus #26 : Syyskuu 06, 2021, 17:59:38 »

Mulla näkyy eka kuva olevan elokuusta 2003 lisätty ja numero 190. En jaksanut ekaa kommenttia ettiä mut ohan tääl kai jo hetki oltu.
Täpärästi ohi 178:lla ja 31.7.2003 lisätyilä kuvilla  Virnistää
tallennettu
Antti Havukainen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 176


« Vastaus #27 : Syyskuu 07, 2021, 22:51:34 »

Onko vanhat vorgilaiset niitä jotka ovat liittyneet vorgin vihreän aikaan. Kukin päättäköön tahollaan? Virnistää

Veteraaneiksi lasketaan ne käyttäjät, joiden profiilin id-numerossa on vain kaksi numeroa?  Hymyilee leveästi

Käyttäjä numero 17 ilmoittautuu. Sivustoa on tullut satunnaisesti seurattua suurin piirtein syksystä 2001 lähtien ja hieman aktiivisemmin kesästä 2002 alkaen, jolloin rekisteröinti ja kuvanlisäysmahdollisuus avautuivat. Eli kai näillä meriiteillä jo melko esihistoriallisen ajan veteraanien joukkoon voinee lukeutua ainakin nykyisten aktiivikäyttäjien osalta. Hymyilee leveästi
tallennettu
Jouni Hytönen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1781


« Vastaus #28 : Syyskuu 08, 2021, 12:51:03 »

Onko vanhat vorgilaiset niitä jotka ovat liittyneet vorgin vihreän aikaan. Kukin päättäköön tahollaan? Virnistää

Veteraaneiksi lasketaan ne käyttäjät, joiden profiilin id-numerossa on vain kaksi numeroa?  Hymyilee leveästi
Vai ne, jotka ovat ehtineet kommentoida sivustolle jo ennen rekisteröintiä? Virnistää Järjestystä on tietysti hankala tässä vaiheessa enää todentaa. Hymyilee

edit: kuormitin vähän palvelinta - keskustelualueelta löytyy 7354 sivullista kommentteja, ensimmäiset lisätty kesäkuussa 2001. Ei toki tiedä, kuinka paljon kommentteja on vuosien varrella alkupäästä poistunut. Sivulla näytetään 50 kommenttia.

http://vaunut.org/haku/kommentit/?m=1&p=7354

Ensimmäiset omat kommentit olen näemmä postannut tammikuun alussa 2003, löytyivät vasta sivulta 7349. Hymyilee
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 08, 2021, 13:07:57 kirjoittanut Jouni Hytönen » tallennettu
Jimi Lappalainen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 2586


« Vastaus #29 : Syyskuu 08, 2021, 16:01:49 »

Ensimmäinen kuva on lisätty 18.1.1999, kuva numero 80.

Jos olen ymmärtänyt oikein, kuvien oikea päivämääräjärjestys on siis 80 - 79 - 78 -... 5 - 4 - 3 - 2 - 1 - 81 - 82 - 83 jne. Asiasta kerrotaan kuvassa 1.

Vuodenvaihteessa 2024 voisi julkaista vaikkapa Vaunut.orgin 25-vuotisjuhlahistoriikin. Se voisi sisältää käyttäjien ja ylläpidon haastatteluja, kuvia "kulissien takaa", kuvia eri ulkoasuista, ihan mitä vain. Harvalla sivustolla osoitekaan säilyy samana niin kauan Hymyilee

Mutta esimerkiksi vr.fi on avattu jo 1997–1998. Linkki Web Archiveen.
tallennettu

... hvilket alle dem, som vederbör, till kännedom och iakttagande härigenom meddelas.
Teemu Saukkonen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 701


« Vastaus #30 : Syyskuu 11, 2021, 10:21:18 »

Sampo Asikainen Joensuun seudulta olevine kuvineen katosi joku vuosi taaksepäin.

Muistan jutelleeni Sampon kanssa asiasta yv:llä ennen kuin hän lähti. Hänellä oli mahtava kuvasarja "Raiteiltaan eksyneet" sekä muita mielenkiintoisia kuvia mm. Valkeasuon turveradalta.
Mikä lie ollut syynä? Katajiston kuvia on kanssa ikävä.
tallennettu
Jimi Lappalainen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 2586


« Vastaus #31 : Syyskuu 11, 2021, 13:39:32 »

Vai ne, jotka ovat ehtineet kommentoida sivustolle jo ennen rekisteröintiä? Virnistää Järjestystä on tietysti hankala tässä vaiheessa enää todentaa. Hymyilee

edit: kuormitin vähän palvelinta - keskustelualueelta löytyy 7354 sivullista kommentteja, ensimmäiset lisätty kesäkuussa 2001. Ei toki tiedä, kuinka paljon kommentteja on vuosien varrella alkupäästä poistunut. Sivulla näytetään 50 kommenttia.

http://vaunut.org/haku/kommentit/?m=1&p=7354

Ensimmäiset omat kommentit olen näemmä postannut tammikuun alussa 2003, löytyivät vasta sivulta 7349. Hymyilee

Sinulla on muuten kaikista eniten kommentteja vaunut.orgissa, tällä hetkellä 11 596 kommenttia. Itse tulen kakkosena määrällä 10 161.
tallennettu

... hvilket alle dem, som vederbör, till kännedom och iakttagande härigenom meddelas.
Oula Ahlholm
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 431


« Vastaus #32 : Tammikuu 12, 2022, 07:35:45 »

Vai ne, jotka ovat ehtineet kommentoida sivustolle jo ennen rekisteröintiä? Virnistää Järjestystä on tietysti hankala tässä vaiheessa enää todentaa. Hymyilee

edit: kuormitin vähän palvelinta - keskustelualueelta löytyy 7354 sivullista kommentteja, ensimmäiset lisätty kesäkuussa 2001. Ei toki tiedä, kuinka paljon kommentteja on vuosien varrella alkupäästä poistunut. Sivulla näytetään 50 kommenttia.

http://vaunut.org/haku/kommentit/?m=1&p=7354

Ensimmäiset omat kommentit olen näemmä postannut tammikuun alussa 2003, löytyivät vasta sivulta 7349. Hymyilee

Sinulla on muuten kaikista eniten kommentteja vaunut.orgissa, tällä hetkellä 11 596 kommenttia. Itse tulen kakkosena määrällä 10 161.

Mistä kommentit näkee ja paljonkohan itselläni on?  Virnistää
tallennettu

Oululainen Raide- ja joukkoliikenneharrastaja.
Erno Pintinen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 133


« Vastaus #33 : Tammikuu 12, 2022, 10:59:11 »

Mistä kommentit näkee ja paljonkohan itselläni on?  Virnistää

Mene omaan profiiliin eli klikkaat omaa nimeäsi ja sieltä "näytä tilastot".
tallennettu
Jimi Lappalainen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 2586


« Vastaus #34 : Tammikuu 12, 2022, 18:58:31 »

Mistä kommentit näkee ja paljonkohan itselläni on?  Virnistää

Mene omaan profiiliin eli klikkaat omaa nimeäsi ja sieltä "näytä tilastot".

Sieltä näkee vain keskustelupalstalle kirjoitettujen viestien määrän. Kuvakommenttien määrän saa selville mm. käyttäjäluettelosta.

Tätä kirjoitettaessa Oulalla on 675 kommenttia ja 339 kuvaa.

Hytösen ennätyksellinen kommenttilukema on 11 638, minulla 10 759.
tallennettu

... hvilket alle dem, som vederbör, till kännedom och iakttagande härigenom meddelas.
Kurt Ristniemi
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 889


« Vastaus #35 : Tammikuu 13, 2022, 07:35:12 »

Mistä tuon jäsennumeronsa näkee? Minulla se lienee 287, sillä se näkyy toistuvan kuvien linkeissä.
Profiilisivuni mukaan en ole rekisteröitynyt lainkaan. Silti olen kuvia lisännyt helmikuusta 2004 lähtien.
tallennettu

"Tavaravaunujen normaaliväri on mustanvihreä", VR 1941
Mika Hakala
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 406


« Vastaus #36 : Tammikuu 13, 2022, 09:35:03 »

Mistä tuon jäsennumeronsa näkee? Minulla se lienee 287, sillä se näkyy toistuvan kuvien linkeissä.
Profiilisivuni mukaan en ole rekisteröitynyt lainkaan. Silti olen kuvia lisännyt helmikuusta 2004 lähtien.

Kirjautumatta suoraan profiilin (ts. etunimi sukunimi) osoiterivillä
Kirjautuneena oman jäsennumeron näkeminen vaatii klikkauksen "Omat tietosi", minkä jälkeen se näkyy osoiterivillä
tallennettu
Sivuja: 1 [2] | Siirry ylös Tulostusversio 
Rautatiet ja harrastus  |  Yleinen keskustelu  |  Aihe: Vanhat palstalaiset hukassa  |  << edellinen seuraava >>
Siirry:  
Powered by SMF | SMF © 2006-2008, Simple Machines | © 2024 Resiina