Muut aiheet  |  Osto- ja myyntipalsta  |  Aihe: Vanha Turisti  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Juha Liimatta
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 293


« : Syyskuu 22, 2009, 18:52:03 »

Mistähän voisi hankkia Turistin 1960-luvun alkupuolelta?
tallennettu
Seppo Romana
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 19


« Vastaus #1 : Syyskuu 24, 2009, 17:15:09 »

Jos et nyt ihan vältämättä halua ostaa itsellesi vanhaa turistia, niin Yliopistojen kirjastoista saat sellaisen luettavaksi. Itse olen tilannut Turun Yliopiston kirjastosta haluamani turistin, jonka sitten olen saanut lukusalilainaan ja kuvannut digikameralla sivu kerrallaan. Olisiko jopa ideaa siitä, että näitä kuvattuja sivuja laittaisi nettiin muidenkin saatavaksi?
tallennettu
Jukka Voudinmäki
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 356


« Vastaus #2 : Syyskuu 24, 2009, 17:19:27 »

Jos et nyt ihan vältämättä halua ostaa itsellesi vanhaa turistia, niin Yliopistojen kirjastoista saat sellaisen luettavaksi. Itse olen tilannut Turun Yliopiston kirjastosta haluamani turistin, jonka sitten olen saanut lukusalilainaan ja kuvannut digikameralla sivu kerrallaan. Olisiko jopa ideaa siitä, että näitä kuvattuja sivuja laittaisi nettiin muidenkin saatavaksi?

Digikuvatut aikataulut tänne vaan : http://jpl.dy.fi/taulut/index.php
tallennettu
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #3 : Syyskuu 25, 2009, 09:36:54 »

Digikuvatut aikataulut tänne vaan : http://jpl.dy.fi/taulut/index.php
Toimiiko tuo nykyään? Joskus viime talvena yritin lisäillä muutamaa aikataulua, mutta jokainen yritys päättyi virheilmoitukseen. Sen jälkeen en ole viitsinyt nähdä vaivaa.
tallennettu
Jouni Seilonen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 173


« Vastaus #4 : Tammikuu 16, 2010, 18:37:08 »

Ostan vanhoja Turisti-aikataulukirjoja, jotka ovat ilmestyneet ennen vuotta 1974. Tulisivat aikatauluharrastukseen.
tallennettu
Pave Saarinen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 131


« Vastaus #5 : Joulukuu 01, 2013, 15:13:21 »

Ostan vanhoja Turisti-aikataulukirjoja, jotka ovat ilmestyneet ennen vuotta 1974. Tulisivat aikatauluharrastukseen.

Mulla on turisti vuodelta 1917, toukokuu-kesäkuu nro 1, mutta mä en taida myydä sitä.
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
Muut aiheet  |  Osto- ja myyntipalsta  |  Aihe: Vanha Turisti  |  << edellinen seuraava >>
Siirry:  
Powered by SMF | SMF © 2006-2008, Simple Machines | © 2024 Resiina