Otsikko: 2/2017 Kirjoitti: Jorma Toivonen - Kesäkuu 06, 2017, 23:37:53 Paljon mielenkiintoista luettavaa uudessa numerossa mm. Virosta ja Riihimäeltä, jopa tänne Hämeeseen lehti kolahti laatikkoon.
Otsikko: Vs: 2/2017 Kirjoitti: Juhani Pirttilahti - Kesäkuu 06, 2017, 23:46:15 Postinumeroalueen 33800 puolesta totean kyseisen lehden saapuneen perille suuremmilta vahingoilta välttyneenä.
Otsikko: Vs: 2/2017 Kirjoitti: Simo Virtanen - Kesäkuu 07, 2017, 07:46:46 Postinumeroalueen 33800 puolesta totean kyseisen lehden saapuneen perille suuremmilta vahingoilta välttyneenä. Myös 33230 kuittaa saaneen lehden priimakuntoisena. Otsikko: Vs: 2/2017 Kirjoitti: Antti Tapani Häkkinen - Kesäkuu 07, 2017, 11:14:08 Myös Itä-Suomessa on ilahduttu lukupaketista.
Otsikko: Vs: 2/2017 Kirjoitti: Juha Puusaari - Kesäkuu 07, 2017, 17:22:56 Ja 06100 saapui jo eilen ilahduttaen!
Otsikko: Vs: 2/2017 Kirjoitti: Jyrki Talvi - Kesäkuu 07, 2017, 21:12:28 86300 kiittää ja kuittaa uusimmasta lehdestä komea lukupaketti jälleen.
Otsikko: Vs: 2/2017 Kirjoitti: Petri P. Pentikäinen - Kesäkuu 08, 2017, 23:17:00 51540 kuittaa, jaettu laatikkoon oikealtaohjattavasta postiautosta.
Otsikko: Vs: 2/2017 Kirjoitti: Jorma Toivonen - Kesäkuu 11, 2017, 23:01:39 Kuvasarjan http://vaunut.org/sarja/4020 "Tavarajunia Tapassa" kommenteissa oli maininta modernisoidusta C30-M veturissa. Resiinassa 2/2017 on sivuilla 28 - 32 enemmän tarinaa kuvin ja sanoin tuosta projektista. Mielestäni mielenkiintoisin kohta artikkelissa oli kuitenkin sitaatti Eesti Päevalehtestä 27.3.2017.
Otsikko: Vs: 2/2017 Kirjoitti: Simo Virtanen - Kesäkuu 11, 2017, 23:13:24 Mielestäni mielenkiintoisin kohta artikkelissa oli kuitenkin sitaatti Eesti Päevalehtestä 27.3.2017. Kerrottakoon sitaatissa kerrotun kaavailuista ryhtyä ajamaan virolaisella vetokalustolla venäläistä transitojunia Suomessa. Otsikko: Vs: 2/2017 Kirjoitti: Jorma Toivonen - Kesäkuu 19, 2017, 23:34:39 Ei ole harrastajapiireissä herättänyt mielenkiintoa (?): "Neuvotteluja käydään suomalaisen yhteistyökumppanin, logistiikkafirman, kanssa transitoliikenteen avaamiseksi suomalaisella rataverkolla". "Neljästä viiteen C30-M veturia tulisi varustaa Suomen liikenteeseen sopiviksi".
Otsikko: Vs: 2/2017 Kirjoitti: Mikko Herpman - Kesäkuu 20, 2017, 09:48:08 Mahtaisiko liittyä Aurora Railin aloittamiseen. Easmar logistiksin raidetraktorilla ei kovin laajaa liikennöintiä pystyne tekemään.
|