Otsikko: Sr3:lla Helsinkiin? Kirjoitti: Juha Riihimäki - Elokuu 06, 2017, 13:31:46 Olisiko kellään tietoa, milloin Sr3:ia riittäisi maan vilkkaimman rataosuuden henkilöliikenteeseenkin? Osa vuoroistahan ajetaan edelleen vanhanaikaisesti Susilla.
Otsikko: Vs: Sr3:lla Helsinkiin? Kirjoitti: Rainer Silfverberg - Elokuu 08, 2017, 13:58:10 Ei tietoa. Kannattaisikohan littera pikkuhiljaa vaihtaa "Tr3":ksi? :D
Otsikko: Vs: Sr3:lla Helsinkiin? Kirjoitti: Juha Riihimäki - Elokuu 09, 2017, 23:06:00 ;) sanopa muuta!
Ei tietoa. Kannattaisikohan littera pikkuhiljaa vaihtaa "Tr3":ksi? :D Tänään yksi Tr3:sta näytti tekevän kävelyvauhtisia harjoituksia Helsingin Ilmalan autojuna-asemalla. Ensin ajattelin että kyseessä oli kauko-ohjainkäytön treenailua, mutta kun kauko-ohjain ei ollut veturiin liittyvällä henkilöstöllä näkyvissä, ehkäpä meneillään olikin ihka ensimmäinen ajotunti vähän isommalla koneella :) Otsikko: Vs: Sr3:lla Helsinkiin? Kirjoitti: Tuukka Ryyppö - Elokuu 10, 2017, 01:28:50 Onko matkustajaliikenteessä mitään, minkä takia Sr3 olisi parempi kuin Sr2? Varamoottori toki auttaa, mutta siitäkin on varmasti enemmän hyötyä tavaraliikenteessä.
Otsikko: Vs: Sr3:lla Helsinkiin? Kirjoitti: Juha Riihimäki - Elokuu 10, 2017, 17:39:24 No onhan siinä se etu, että Sr3/Tr3 on parempi kuin Sr1. Ainakaan Helsingissä Sr2:ia ei riitä kaikkiin juniin, joten kohentamisen tarvetta tässä olisi vielä selvästi. Voi olla että Sr2 on jopa kustannustehokkaampi kuin Tr3. Mutta taaskaan ei varmaan kilometrikustannuksia kulkuneuvojen välillä ole saatavilla / ne ovat operaattorin hyvin salaista tietoa.
|