Resiina-keskustelu

Ajankohtaiset => Havainnot => Aiheen aloitti: Ilkka Hovi - Tammikuu 22, 2010, 09:40:52



Otsikko: Suomalaisia museovetureita siirretty uusiin paikkoihin Englannissa
Kirjoitti: Ilkka Hovi - Tammikuu 22, 2010, 09:40:52
Veturien siirtoja:
Vr1 794 on siirretty Epping &  Ongar Railway > Blumsum Wood Yard, Barking

Hr 1016 on siirretty Long & Somerville, Southbury > yksityinen alue Deep Meadow Lane, Ledger Lane, Fifield near Windsor, Berkshire

Tk3 1151 on siirretty Epping &  Ongar Railway > Enfield Timber, Hemel, Hempstead

Tiedot perustuvat ToDay’s Railways UK , February 2010  numeroon.


Otsikko: Vs: Suomalaisia museovetureita siirretty uusiin paikkoihin Englannissa
Kirjoitti: Pekka Soininen - Tammikuu 22, 2010, 14:44:49
Hr 1016 on siirretty Long & Somerville, Southbury > yksityinen alue Deep Meadow Lane, Ledger Lane, Fifield near Windsor, Berkshire

Tiedot perustuvat ToDay’s Railways UK , February 2010  numeroon.
Samoin GLIAS:n tiedotuksessa http://www.glias.org.uk/news/205news.html#L (http://www.glias.org.uk/news/205news.html#L) kerrotaan "Mystery Enfield locomtivesta". Se puhuu juuri tästä Hr1 1016:sta.  
Ei paljon. Mutta onko konetta tarkoitus tehdä ajokuntoon? Jossakin muistan sille kaavaillun 5':n levyistä radanpätkää, mikä edellyttää kai jo kohtalaista yksityisaluetta?  
Siinä myös sanotaan: "...it appears to be associated with Enfield Timber Company and Long & Somersville". Mikä kytkentä on kyseessä? Veturin hankkija, omistaja?