Resiina-keskustelu

Rautatiet ja harrastus => Yleinen keskustelu => Aiheen aloitti: Heikki Piirainen - Joulukuu 01, 2010, 21:02:11



Otsikko: Suomen rautatiematkustajat ry:ltä aikatauluehdotelmia
Kirjoitti: Heikki Piirainen - Joulukuu 01, 2010, 21:02:11
Suomen rautatiematkustajat ry (http://www.rautatiematkustajat.fi/) on tänään julkaissut tällaisen ehdotuksen Joensuu–Oulu-matkustajajunien sekä sisämaan yöjunien aikatauluiksi (http://www.rautatiematkustajat.fi/Jns-Kon-Ol201A.pdf) (PDF). Tiedoston lopussa on myös selitelty ehdotuksia.


Otsikko: Vs: Suomen rautatiematkustajat ry:ltä aikatauluehdotelmia
Kirjoitti: Tunnus poistettu - Joulukuu 03, 2010, 10:11:08
Missäs Hankasalmen ja Lievestuoreen välillä on kohtauspaikka?


Otsikko: Vs: Suomen rautatiematkustajat ry:ltä aikatauluehdotelmia
Kirjoitti: Kjell Knapas - Joulukuu 03, 2010, 14:15:35
Missäs Hankasalmen ja Lievestuoreen välillä on kohtauspaikka?
Nakerretaan Niemisjärvi uudelleen. ;D Sinänsä tosi hienoja suunnitelmia. Itseäni pisti silmään autovaunujen kulku Juankoskelle. Miksi juurikin moiselle asemalle?


Otsikko: Vs: Suomen rautatiematkustajat ry:ltä aikatauluehdotelmia
Kirjoitti: Tehanu Tapola - Joulukuu 03, 2010, 18:34:06
Pendolinon (S1) laittaminen tuolle radalle tuottaa vakavia sähkönsyöttöongelmia.  Sen lisäksi rungon sitominen 3.5 tunniksi 269 kilometrin matkalle tuskin on nopean junan tehokasta käyttöä.


Otsikko: Vs: Suomen rautatiematkustajat ry:ltä aikatauluehdotelmia
Kirjoitti: Heikki Piirainen - Joulukuu 03, 2010, 19:36:49
Pendolinon (S1) laittaminen tuolle radalle tuottaa vakavia sähkönsyöttöongelmia.  Sen lisäksi rungon sitominen 3.5 tunniksi 269 kilometrin matkalle tuskin on nopean junan tehokasta käyttöä.

Eihän tuossa olla S 1:tä minnekään siirtämässä, nuo kursivoidut ovat vaihtoyhteyksiä.


Otsikko: Vs: Suomen rautatiematkustajat ry:ltä aikatauluehdotelmia
Kirjoitti: Tehanu Tapola - Joulukuu 03, 2010, 19:49:28
Pendolinon (S1) laittaminen tuolle radalle tuottaa vakavia sähkönsyöttöongelmia.  Sen lisäksi rungon sitominen 3.5 tunniksi 269 kilometrin matkalle tuskin on nopean junan tehokasta käyttöä.

Eihän tuossa olla S 1:tä minnekään siirtämässä, nuo kursivoidut ovat vaihtoyhteyksiä.

Ups - pitäisi lukea vähän huolellisemmin...


Otsikko: Vs: Suomen rautatiematkustajat ry:ltä aikatauluehdotelmia
Kirjoitti: Matti Lehtonen - Joulukuu 06, 2010, 19:07:40
Vuonna 1969, jolloin noilla seuduilla asui varmaan puolet enemmän väkeä kuin nykyisin, Nurmes-Kontiomäki välillä kulki kaksi vuoroa toiseen suuntaan ja kolme toiseen. Tässä ehdotuksessä on vielä yksi vuoro enemmän suuntaansa. Saikos vielä ajatuksia siitä, mistä noihin kaikkiin vuoroihin löytyisi matkustajia kuljettajan ja konnarin lisäksi.